Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töitä mihin kannattaa hakea ilman koulutusta ja olisi edes pieni mahdollisuus päästä?

Vierailija
22.09.2024 |

Onko niitä oikeasti, vai kannattaako hakea työharjoittelu paikkaa ja siitä yrittää ponnistaa töihin kun harjoittelu menee hyvin? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

wolt

Vierailija
2/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja. Joillain paikkakunnilla kouluavustaja. Varastotyöntekijä. 

Oppisopimuksella lähihoitajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ensin pariksi kuukaudeksi työkokeiluun paikkaan, joka on iso ja palkkaa paljon henkilöitä esim. Huoltis, kauppa, mäkki. Jos opit asiat ja teet hommat hyvin, niin sen jälkeen ottavat ihan palkkatöihin. 

Vierailija
4/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeelle masennuksen vuoksi. Ja muuta nimesi Lundbergiksi.

Vierailija
5/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjänä pääsee ihan alusta astikin ihan ok palkoille (n.16-17e/h) jos kestää sitä henkistä paskaa aamusta iltaan kuunnella. Itse kestin vuoden ja sit muihin duuneihin vaiks pienemmällä palkalla.

Vierailija
6/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjänä pääsee ihan alusta astikin ihan ok palkoille (n.16-17e/h) jos kestää sitä henkistä paskaa aamusta iltaan kuunnella. Itse kestin vuoden ja sit muihin duuneihin vaiks pienemmällä palkalla.

Olen ollut puhelin myynnissä ja siellä pärjää oikeasti ne todella supliikit heittäytyjät, saat vain provisio palkkaa ja jos et myy mitään niin et myöskään tienaa.

Vierailija
7/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wolt

Ulkomaalaiset vienyt ne paikat.

Vierailija
8/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjäksi, varainhankkijaksi tai buukkeriksi on helppo päästä.

Tai sitten siivooja. Olen eräässä pankissa siivoojana pk-seudulla, ja sinne tulee aina satoja hakemuksia kun yksikin paikka on auki.

9/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ensin pariksi kuukaudeksi työkokeiluun paikkaan, joka on iso ja palkkaa paljon henkilöitä esim. Huoltis, kauppa, mäkki. Jos opit asiat ja teet hommat hyvin, niin sen jälkeen ottavat ihan palkkatöihin. 

Eivät ota palkkatöihin mutta haluavat silti pitää työkokeilussa vaikka loputtomiin. Kokemusta on ja muilla tutuilla myös

Vierailija
10/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja. Tämä työ ei vaadi minkäänlaista koulutusta.

Vierailija
11/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa.

Selkäsairaus ja muut vaivat ovat laskeneet työkyvyn puoleen. Olen 55v. Ei ole ajokorttia.

Vierailija
12/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaikkiin työpaikkasivustojen hakuihin "oppisopimus". Älä valikoi, vaan hae kaikkiin mitä antaa. Saat heti täyden liki palkan + sinun annetaan opiskella alan tutkinto samalla. Noita on nyt auki siivoojiksi, monipalvelutyöntekijöiksi, ravitsemustyöntekijöiksi ym. Voit laittaa avoimia hakemuksia itse myös ja ehdottaa oppisopimusta läheltäsi. Päiväkodit, koulut, hyvinvointialueet ym.

Tsemppiä!

Vierailija
13/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wolt

Ulkomaalaiset vienyt ne paikat.

No takuulla pääset tekemään tuota jos kiinnostusta riittää. Wolttikuski on itsenäinen yrittäjä.

Vierailija
14/14 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on naamasta kiinni saako töitä. Minulla on montakin koulutusta ja kokemusta rakennustöistä ja muista töistä 20 vuotta mutta koska olen pian 50 vuotias niin en kelpaa enää töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi