joku varasti tiikerikakun pihaltamme!!!!!!!!
asutaan siis kerrostalossa, ensimmäisessä kerroksessa & vein tiikerikakun tuohon parvekkeen pöydälle jäähtymään 2h sitten. vuassa, lautanen päällä. tein kotihommia & nyt kun menin hakemaan kakkua, se oli KADONNUT . kuka herran tähden varastaa kuuman vuuan & kakun kaupan päälle? parvekkeelta?!!!
:o mieskään ei uskonut, kun soitin töihin & kerroin mitä on tapahtunut..
onneksi on vielä tuo banaanikakku uunissa!
Kommentit (35)
Ei se kakku varmaan enää kuuma ollut, kun varas sen vei. Ja tietenkin otti myös vuoan, muutenhan se olisi ollut hankala ottaa. Nyt vaan peukut pystyyn että palauttaa vuoan takaisin, ehkä jopa kiitoslapun kera :-D
Tässä taloustilanteessa tuhkiksetkin viedään maantasoparvekkeilta, ei sinne kannata jättää mitään irtotavaraa :(
Alkoipa tekemään mieli tiikerikakkua.
Minä se olin. Ps. Jos kirjoitat ap lainausmerkeissä, kai tiedät mitä se tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:02"]Alkoipa tekemään mieli tiikerikakkua.
[/quote]
Leipase
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:54"]
vähän kyllä nyt hirvittää, kun vauva nukkuu usein tuossa parvekkeella! :( ei ole ikinä tullut mieleen, että joku voisi siihen livahtaa.. vaikka onhan siinä avattava portti & varmaan kaiteen ylikin pääsee ketterämpi tyyppi
"ap"
[/quote]Kyllä mä mieluummin lämpimän ja tuoreen kakun veisin kuin vauvaa. :)
Se oli tiikeri. Ruoholahden tiikeri. Siitähän tuo kakku on saanut nimensä, että tiikerit ovat heikkoina sen makuun.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:54"]
vähän kyllä nyt hirvittää, kun vauva nukkuu usein tuossa parvekkeella! :( ei ole ikinä tullut mieleen, että joku voisi siihen livahtaa.. vaikka onhan siinä avattava portti & varmaan kaiteen ylikin pääsee ketterämpi tyyppi
"ap"
[/quote]Kyllä mä mieluummin lämpimän ja tuoreen kakun veisin kuin vauvaa. :)
[/quote]
Vauvan mukana voi saada kaupantekijäisinä lämpimän ja tuoreen kakun :)
No huhh! Toivottavasti saat edes vuoan takaisin. :D (Tämä nyt on vähä epäolennaista, mutta jäi kiinnostamaan, onko teidän parveke siis maan tasalla (aidalla ympäröity) vai parin metrin korkeudessa oleva parvekeparveke?)
Jos tämä on totta, niin onpa uskomatonta miten jotkut kehtaavat! Viedä nyt toisen parvekkeelta kakku vuokineen :O
ap, tärkeä tieto! Asutko Porissa?
Meiltä vietiin kanervat parvekkeelta kun asuttiin katutasossa :/
Minultakin on joskus kähvelletty kuivakakku parvekkeelta! Luulin että olen sen ajatuksissani hakenut jo pois tai jotain. No, parin päivän päästä löysin kakkuvuuan maasta vähän matkan päästä kotia. Joku nälkäinen oli ainakin saanut syödäkseen.
Sattuuhan näitä. Joskus lapsuudessani yks kylän juopoista vei naapurin mummon karjalanpiirakat kun olivat kuistilla jäähtymässä.
Tarpeeseen varmaan meni, vaikka väärin tekikin.