Tutkimus: piikkiproteiini estää merkittävästi DNA-vaurioiden korjausta
Lähde: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34696485/
Siinä lukee näin:
” Here, by using an in vitro cell line, we report that the SARS-CoV-2 spike protein significantly inhibits DNA damage repair, which is required for effective V(D)J recombination in adaptive immunity. Mechanistically, we found that the spike protein localizes in the nucleus and inhibits DNA damage repair by impeding key DNA repair protein BRCA1 and 53BP1 recruitment to the damage site. ”
En jaksa itse suomentaa teille jotka ette osaa englangia niin kääntäjällä huonosti suomennettuna:
” Tässä, käyttämällä in vitro -solulinjaa, raportoimme, että SARS-CoV-2-piikkiproteiini estää merkittävästi DNA-vaurioiden korjausta, jota tarvitaan tehokkaaseen V(D)J-rekombinaatioon adaptiivisessa immuniteetissa. Mekaanisesti havaitsimme, että piikkiproteiini lokalisoituu ytimeen ja estää DNA-vaurion korjausta estämällä avain-DNA-korjausproteiinin BRCA1 ja 53BP1 rekrytoitumista vauriokohtaan.”
Mitä ajatuksia?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä rokotevastaiset postaa tutkimusta joka tukee rokottautumista?
Koska heissä yhdistyy tyhmyys ja kielitaidottomuus uniikilla tavalla.[/juote]
Eivät ole pelkästään tyhmiä ja kielitaidottomia, vaan myös jollakin tapaa päästään ”vinksallaan”. Sen verran mielipuolista hörhöpaskaa tällekin palstalle tuuttaavat jatkuvalla syötöllä.
Eikös rokotteen idea ole, että se saa elimistön soluista osan hetkellisesti tuottamaan sitä koronaviruksen pintaproteiinirakennetta. Sitten elimistön omat puolustajasolut oppivat tuhoamaan ne. Eli kun ne on tuhottu, niin ongelmaa eikä piikkiproteiiniakaan enää ole.
Se mRNA-koodi, joka ohjaa solut tuottamaan sitä pintaproteiinirakennetta, se "ohjelma" hajoaa itsestään. Sen jälkeen solutkaan ei sitä proteiinia enää tuota.
Olet sitten rokoteöyhö tai rokottamattomuusöyhö, niin kannattaa muistaa, että
_in vitro on eri asia kuin in vivo_.
T. Rokottamaton koronaa oikeana tautina pitävä
Hauska fakta - vain 3% on saanut sen koronan. Eli asia on jossain muualla sen ”vaxin” kanssa. Herääkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut itse jostain, että rokotuksen jälkeen elimistö ei tuota piikkiproteiinia loputtomiin, vaan sekä rokotteen RNA että piikkiproteiinit häviävät elimistöstä ajan mittaan.
Juuri näin se menee. Rokotteessa elimistö saa mRNAn avulla ohimenevät ohjeet miten valmistaa hetkellisesti piikkiproteiinia. Elimistö tunnistaa sen haitalliseksi ja kehittää immuniteetin.
Itse taudissa virus tunkeutuu soluun ja tuottaa kaikki uusien viruksien rakentamiseen tarvittavat osat solun sisällä, piikkiproteiinia mukaan lukien. Sitten solu kuolee ja sen sisältä pulpahtaa ulos paljon lisää viruksia. Prosessi on siis eskaloitua, piikkiproteiinin tuotanto mukaanlukien.
Joo, mutta koronaa tuskin kukaan saaa puolen vuoden välein uudestaan ja uudestaan. Rokote pitäisi ottaa niin usein uudestaan, koska sen tuottama heikko immuunivaste hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mitään tutkimustuloksia esittää tässä vaiheessa eikä tarvitse ymmärtää, kysyä tai väittää yhtään mitään näistä koronarokotteista. Miksikö?
Ensinnäkin pitkäaikaisvaikutuksia ei voi vielä arvioida. Ihan sama, onko piikitetty miljoona ihmistä tai miljardi ihmistä. Vain aika voi kertoa sen. Tällä hetkellä Pfizer-rokotteen kolmannen tutkimusvaiheen aikataulu on asetettu vuodelle 2023. Normaalisti tämä on se käytäntö miten uusia rokotteita tutkitaan ja varsinkin pitkäaikaisvaikutuksia ennen kuin väestöä aletaan piikittämään niillä. Nyt tämä käytäntö on sivuutettu ainakin mediassa ja hehkutetaan miten piikki estää sitä ja tätä ja miten turvallinen ja tehokas se on. Onko heillä kristallipallo tulevaisuuteen, jotta voivat tietää ilman kattavia tutkimuksia?
Toinen vielä isompi kysymysmerkki on mRNA-tekniikka rokotteessa. Sitä ei ole koskaan aikaisemmin käytetty niin, että laitetaan ihmisen elimistö valmistamaan haitallisen viruksen osia, tässä tapauksessa koronan piikkiproteiinia, jonka uskotaan olevan se pääsyyllinen sairastumiseen. Miten kukaan voi tässä vaiheessa tietää yhtään mitään varmaksi, kun ollaan tuntemattomissa vesissä? Ei rokotteita ole näin äärimmäisellä kiireellä koskaan valmistettu ja tutkittu. Miksi unohdetaan vuosikymmenien käytännöt rokotteen alkuhistoriasta asti, jonka ansiosta on voitettu monen monta kuolettavaa ja vaarallista tautia? Joku siis päätti hatusta, että nyt tutkiminen on ajanhaaskausta ja katsotaan sitten jälkikäteen kun ihmisiä on jo massoittain rokotettu. Voisi puhua ihmiskunnan joukkomurhasta, jos oikein pahoja jälkivaikutuksia paljastuu lähivuosina. Arpa on laitettu menemmään. Nyt ei voi enää kuin toivoa, jos on rokotteen ottanut.
Pötyä. Esim mRNA pohjaisessa vesikauhurokotteessa käytetty ihan samaa tekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut itse jostain, että rokotuksen jälkeen elimistö ei tuota piikkiproteiinia loputtomiin, vaan sekä rokotteen RNA että piikkiproteiinit häviävät elimistöstä ajan mittaan.
Juuri näin se menee. Rokotteessa elimistö saa mRNAn avulla ohimenevät ohjeet miten valmistaa hetkellisesti piikkiproteiinia. Elimistö tunnistaa sen haitalliseksi ja kehittää immuniteetin.
Itse taudissa virus tunkeutuu soluun ja tuottaa kaikki uusien viruksien rakentamiseen tarvittavat osat solun sisällä, piikkiproteiinia mukaan lukien. Sitten solu kuolee ja sen sisältä pulpahtaa ulos paljon lisää viruksia. Prosessi on siis eskaloitua, piikkiproteiinin tuotanto mukaanlukien.
Joo, mutta koronaa tuskin kukaan saaa puolen vuoden välein uudestaan ja uudestaan. Rokote pitäisi ottaa niin usein uudestaan, koska sen tuottama heikko immuunivaste hiipuu.
Se tuottaa sen "heikon" immuunivasteen juuri siksi ettei rokote pumppaa elimistöä tupaten täyteen sitä piikkiproteiinia, ainoastaan sen verran että keho saa herätteen reagoida siihen.
Virus myös mutatoituu jolloin immuuniaste heikkenee väistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koronan piikiproteiini on pahaksi ihmiselle. Rokote suojaa piikkiproteiinilta.
Rokote nimenomaan levittää piikkiproteiinia kaikkialle elimistöön. Rokotteen jälkeen kuolleiden ruumiinavauksissa sisäelimet olleet sitä täynnä.
joo patologian laitoksella on oikein jouduttu tilaan säiliöautoja kuskaan piikkiprotheenia kun mahdu enää minnekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että nythän ihmiset nimenomaan sairastuvat koronaan uudelleen . Eli ei tuo välttämättä immuniteettia sairastettu korona.
-Oletko ottanut jo koronapiikin?
-En tietenkään kun siinä on sitä piikkiproteiinia!
-Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, kyllä tämä ketju sensuroidaan
Miksi sensuroidaan? Kyllä kaikki tietää että koronavirus on vaarallinen. Siksi otin rokotteen. Piikkiproteiini on viruksessa, ei rokotteessa.
Luin ton papaerin ja olemattomalla mikrobiologian ja virologian tuntemuksella mulle selvisi, että nämä mRNA-rokotteet saattaa aiheuttaa saman reaktion, kuin korona. Loppukaneettina oli, että rokotetta tulee edelleen kehittää (ja tämä tuli yllätyksenä kenelle, kun on lääketieteen tutkimuksesta kyse?)
Mutta, mitä tämä tarkoittaa kokonaisuuden kannalta, siihen ei mun asiantuntemus riitä.
Hah, taas joku trolliprofessori äänessä. Onneksi modet poistaa feikkilinkkejä sisältävät ketjut aina jossain vaiheessa.
Pistäkää joskus linkkejä oikeisiin tutkimuksiin, niin ketjutkin säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, vaikka tuo piikkiproteiini vahingoittaa DNA:ta, rokotuksen jälkeinen vahinko on kuitenkin pienempi, kuin jos sairastaisi koronan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, vaikka tuo piikkiproteiini vahingoittaa DNA:ta, rokotuksen jälkeinen vahinko on kuitenkin pienempi, kuin jos sairastaisi koronan?
Kai sen rokotuksen jälkeisen "vahingon" on tarkoitus opettaa elimistö itse voittamaan sitten se varsinainen korona. Samalla tavalla, kuin heikennetty virus jossain toisessa rokotteessa opettaa elimistön voittamaan joku virus.
Niin. Rokote on vaarallinen ja se on tiedetty jo kauan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ettekö te foliohatut oikeasti osaa lukea? Tuossahan nimenomaan kerrotaan taas tutkittuun tietoon perustuen rokotteiden hyödyistä.
Mites kuvittelet että näiden rokottamattomien elämäm koululaisten taidot riittäisi edes englannin lukemiseen saati siten että ymmärtäisivät lukemansa? Kyllä pakkorokotus kuuluisi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan päinvastoin tietysti, parempi sairastaa korona kuin ottaa jatkuvasti rokote (ne kaksi ja sitten kolme ei riitä)
Vierailija kirjoitti:
Hah, taas joku trolliprofessori äänessä. Onneksi modet poistaa feikkilinkkejä sisältävät ketjut aina jossain vaiheessa.
Pistäkää joskus linkkejä oikeisiin tutkimuksiin, niin ketjutkin säilyy.
Tää on ihan oikea tutkimus. Hauskaa tässä on se että linkattu tutkimus nimenomaan varoittaa koronaviruksesta, eikä rokotteen vaaroista, mutta ei nää rokotevastaset oo tajunnu sitä ja linkkaa tätä niinkuin todisteena rokotteen vaarallisuudesta. Ihan huippu hauskaa :)
eikö se nyt ole aika itsestään selvä, että ei tätä rokotetta ole kehitetty hyvä mielessä???
JOs olis, se ei herättäisi nähtyä ristiriitaa.
Foliohatut kääntää google-kääntäjällä nuo suomeksi, kun eivät itse ymmärrä englantia