Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän tissittömyyttäni...

Vierailija
26.01.2015 |

Sen vuoksi en käy uimahalleissa/kylpylöissä ja koitan parhaani mukaan välttää lääkärissä käyntiä, jos joutuisinkin jostain syystä ottamaan paidan pois.
Hierojalle en myöskään kehtaa mennä samasta syystä. Ahdistaa miten asia rajoittaa elämääni. Miksi minulle suotiin tällaiset geenit... Kohtalotovereita?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo arvon daamit: naiset on KAUNIITA

Ei tarvitse kuin peiliin katsoa ja sitten nähdä mainen heti perään => tosi on!

Ei se ole kiinni tissien koosta

Vierailija
2/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainen = NAINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, miten tää ketju kohottikin itseluottamusta :) Se on harvinaista, AV-PALSTALLA. Parempi varmaan sulkea tää, ennen provoilijoiden ja ilkeilijöiden ilmaantumista paikalle. Kiitos kaikille kommenteistanne.
Saitte ainakin yhden ihmisen arvostamaan edes vähän enemmän itseään & kroppaansa. :) Toivottavasti useammankin.

Vierailija
4/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se provokin kehiin. Oikein trollien trolli :)

Vierailija
5/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä nykypäivän kauneusihanteiden tuomia ongelmia. Kannattaisi kantaa enemmän huolta itsetuntosi perustasta, joka kaipaa paljon enemmän huomiotasi. Ulkonäkö ei saa missään nimessä olla/tulla ihmiselle pääasiaksi, sillä se jos mikä on katoavaista.

Nykyisin on niin paljon rintaliivejä, toppauksua jne, millä huijata. Leikkaukseenkin pääsee suht pienellä säästämisellä ja nopeasti. Ei missään nimessä pidä jättä tuollaisen ongelman takia elämättä, sillä tulet sitä katumaan kaikista eniten myöhemmin. Löydä itsellesi vaikka mies, joka rakastaa pieniä rintojasi, niin ehkä opit näkemään ne joskus myös kauniina ja monella tapaa etuna.

Vierailija
6/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katsellut pienirintaisten naisten kuvia pinterestistä tai weheartista? Näyttää kauniilta. Monella julkkiksellakin on pienet rinnat.

Vierailija
7/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ihmetyttää miksi kukaan nainen haluiaisi isot rinnat. Nehän on pelkkää rasvaa nahkan varassa vaikeuttamassa vaan liikkumista. Ymmärrän jos joku surkuttelee ettei pysty imettämään mutta käsittääkseni koko ei siihen juurikaan vaikuta. Toki osa miehistä pitää suurista rinnoista mutta eihän omia ominaisuuksiaan kannata sen mukaan rakentaa, että ne miellyttäisivät JOITAKIN muita. Suurimmalle osalle fiksuista miehistä se koko on kuitenkin täysin epäolennaista.

Vierailija
8/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:26"]Itse olen kaunis, hoikka 175cm / 52kg ja akateemisessa työssäni olen huomannut että suuret D-kupin rintani vaikuttavat uskottavuuteeni
[/quote]

Minä olen 168cm/50kg ja rinnat ovat 70E/70F (luomut, geenit) ja huomaan, miten minua pidetään tyhjäpäisenä munahaukkana. Sitten taas läheisin ystäväni, jonka kanssa olen tuntenut päälle 10v, jonka kanssa opiskelemme samassa paikassa ja jolla on 80B kuppi, niin hänet tunnutaan ottavan tosissaan, vaikka puhuisimme samasta asiasta.

Vierailija
9/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei paljon kannata miesten puheita lukea, suurin osa täällä käyvistä miehistä on homoja. Kyllä naisella kuuluu olla rinnat.  Olisi naurettavan näköistä jos miehellä olisi miestissit ja vaimo rinnaton. 

Vierailija
10/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitön nainen voi olla hyvinkin seksikäs. Seksikkyys on se kokonaisuus minkä vartalo ja pää muodostavat. Tisseillä voi korostaa joitain osa-alueita, perseellä ja lantiolla sitten muita osa-alueita. Mieti mitkä ovat vartalosi vahvuudent ja korosta niitä, jos sinulla on kehityskelpoinen peppu, treenaa sitä sitten. Sitten vähän hyvyä ja selkeä ryhti, niin ole seksikäs  varmasti!

Vierailija
12/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen c-kupin rinnat, nyt a. Olen imettänyt kaikkia kolmea lastani pitkään. Sinne ne tissit sitten katosikin. Itse olen sinut itseni kanssa jo näin lähempänä neljääkymppiä, ei haittaa tissittömyys. Olen ylpeä, että olen ruokkinut näillä lapseni.
Ja oma mies on enempi peppuihmisiä. ;)

Vierailija
13/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:39"]

Sen vuoksi en käy uimahalleissa/kylpylöissä ja koitan parhaani mukaan välttää lääkärissä käyntiä, jos joutuisinkin jostain syystä ottamaan paidan pois. Hierojalle en myöskään kehtaa mennä samasta syystä. Ahdistaa miten asia rajoittaa elämääni. Miksi minulle suotiin tällaiset geenit... Kohtalotovereita?

[/quote]

Mä veikkaan, et se hietojakin näkee aika paljon sellaisia pöhöttyneitä kaljamahalla varustettuja keski-ikäisiä miehiä ja naisiakin, joten tuskin kiinnittää pahemmin huomiota siihen, oletko varustettuna AA-kupilla vai H-kupilla.... Sama homma lääkäreissä ja muissakin. Uimahalliinkaan harvemmat menee katselemaan naisten rintoja... Sitäpaitsi, kaikki miehet (tai naiset) eivät pidä suuria rintoja mitenkään houkuttelevana.. Itsetunto kohdilleen! T.itseensä tyytyväinen A-kuppilainen, jonka tissejä oma mieskin rakastaa.

Vierailija
14/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hierojakin

Vierailija
15/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:26"]

Itse olen kaunis, hoikka 175cm / 52kg ja akateemisessa työssäni olen huomannut että suuret D-kupin rintani vaikuttavat uskottavuuteeni

[/quote]

Just! Saat siis töitä tissiesi koon takia! No niinpä tietenkin!

Vierailija
16/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tissejä käytännössä ollenkaan, siis "täyttävät" vain aa-kupin. Vaikka en ole koskaan pitänyt kovinkaan suurista rinnoista (pidän tärkeämpänä että ne sopivat muuhun vartaloon) aiheuttaa tissittömyys silti aika ajoin epävarmuutta. Varsinkin kun nuorempana näitä "pissis mis on sun tissis"-lällättelyjä sai kuulla useamminkin, kyllähän ne muistiin jäivät. Mutta mulle riittäisi hyvin edes ne a-kupin rinnat, mutta kun ei kasva niin ei kasva. Oonkin nyt yrittänyt alkaa hyväksyä omani ja work with what I got niin sanotusti. En enää koe tarpeelliseksi mennä julkisiin paikkoihin vain megapushupeilla tai vastaavilla. Kyllä meitä lattarintaisiakian tänne maailmaan tarvitaan, ei se "ongelma" ainakaan sillä korjaannu että kaikki käyvät itsensä leikkauttamassa ;). Hassua muutenkin, että yhteiskunnan normina pidetään normaali/isokokoisia rintoja, kun suurella osalla on kuitenkin oikeasti aa-a-kuppi.

Vierailija
17/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niille miehille, jotka ovat täällä kertoneet miesnäkökulmasta, miten tällaisiin naisten rintojen kokoasioihin suhtautuvat. Moni nainen saa teiltä vahvistusta siihen, että kelpaavat ihan omina itsenään ja ovat monen miehen mielestä viehättäviä ja haluttuja.

Itse olin tuossa ketjun ekassa kuvalinkissä vasemmanpuoleisen näköinen ja myös häpesin pieniä rintojani. Minua ei yhtään auttanut se, kun yksi mies huusi kaljakuppilan terassilta katua ohi kulkiessani, että hei, eihän tuolla ole edes rintoja. Olin jo kuitenkin aikuinen. Silloin ei ollut edes näin ihania rintaliivejä, mitä nyt kaupat pullollaan. Eikä minua auttanut sekään, että seurustelukaveriani ihastutti isotissiset ja jopa petti minua sellaisen kanssa. Samaisen miehen kanssa olen nyt ollut monta kymmentä vuotta aviossa. Imetin kaikkia lapsiamme pitkään, ja ne 75A rinnat ovat nyt 90D (hiukka on ylikilojakin), ja olen itse kroppaani hyvin tyytyväinen, samoin mies, joka nyt jaksaa kehua, jopa niin, että joskus tuntuu, että eikö minussa muuta ole kuin ihanat tissit! Mieheni ei arvostellut koskaan rintojani, kun olin nuorempi, nyt kehuu, ja sanoo, että hän tykkäsi niistä silloin pikkuisinakin. Tosin itselläni oli niin paljon komplekseja niistä, että mieluummin peittelin kuin esittelin.

Vaikka täällä joillakin imetys on pienentänyt rintoja, niin joillakin voi käydä päinvastoin, JOS sallii itselleen hieman pyöreyttä. Minulle laihuus oli lapsena ongelma ja jouduin sen takia pilkatuksikin. NYT ei pilkkaa kukaan ja tykkään näistä sopusuhtaisista "läskeistäni"!!!

Vierailija
18/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 25v ja tissitön. Olen aika sujut itseni kanssa, vaikka tilanne oli ennen ihan toinen. Suunnittelin mm silikonien ottoa. Nyt olen jo luopunut kyseisestä haaveesta, mielummin laittaisin nekin rahat matkusteluun :) pakko myöntää, että oman poikaystäväni positiiviset kommentit ovat auttaneet ja ilahduttavat. Ei kaikki miehet tykkää suurista rinnoista. Omani mielestä minulla on täydellisen kokoiset kouralliset, vaikka on a-kuppi.

Vierailija
19/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pienet tissit, kuin riipparit... On minun, tissittömän mielipide. Kaverini sanoi, että ilman rintaliiviejä omansa roikkuisivat navassa ja mietin, että onneksi minun ei.

Vierailija
20/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja kiinteät tissit on tosiaan parempi jos kroppa on muuten houkutteleva ;) En voi ymmärtää sitä että pitäisi olla järkyttävät meijerit ja ei persettä ollenkaan. Mitä helvettiä jätkät? Tissit kiihottaa enemmän kuin muu naisellisuus ja pyöreät muodot. Kaikki ovat äidinnussijoita?