Häpeän tissittömyyttäni...
Sen vuoksi en käy uimahalleissa/kylpylöissä ja koitan parhaani mukaan välttää lääkärissä käyntiä, jos joutuisinkin jostain syystä ottamaan paidan pois.
Hierojalle en myöskään kehtaa mennä samasta syystä. Ahdistaa miten asia rajoittaa elämääni. Miksi minulle suotiin tällaiset geenit... Kohtalotovereita?
Kommentit (48)
Olisin huolissani, mikäli pienet rintani olisivat turn off ihmissuhteille ja sosiaaliselle elämälleni. Olen hyväkuntoinen, ammatissani osaava nainen, joka olettaa kiinnostukseni kansaihmisten parissa liittyvän aivan muihin seikkoihin kuin kuppikokooni.
Onkohan aloitus jotain vinoilua sellaisia kohtaan, joilla oikeasti on vakavaa sairautta, näkyipä ne ulos tai ei. Tuttavapiirissäni on muutama vaikean sairauden kanssa kamppaileva ja lääkitys pitää heidät hengissä. Pienikin laiminlyönti on kohtalokas. Ihmisinä ovat rakastettavia ja välittäviä, eivät keskity sairauksiinsa tai puutteisiinsa, vaan elävät täysillä. Tee sinäkin niin. Joku päivä voi olla, että pienet rinnat ovat vähäisin huolesi.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:44"]
Sama ongelma täällä :( Koitin googlettaa kuvaa jotka vastaisivat ulkonäöltään eniten "tissejäni"... Eli nuo tuossa vasemmalla. Ja voi kyllä...paljon mieluummin ottaisin nuo oikeanpuoleiset. http://fi.breastfast.com/images/testimonials-tit-c.jpg
[/quote]
Oikeanpuoleiset ovat luonnottomat kumitissit. Vasemmanpuoleisissa ei ole mitään vikaa. Kroppa muuten kuntoon. Sixpack vatsaan ja peppu pyöreäksi, niin ei todellakaan kumitissejä tarvita.
Kuvittele hetki omistavasi sellaiset riippuvat kurkut, jotka voi suihkussa käydessä heittää olan yli ja sen jälkeen kuuraat jollain harjalla sieltä alta. Eikö tunnu heti paremmalta :)
Onkohan tulevaisuudessa mammografiaan pakko mennä? Jos ei ole edes rintoja joita tutkia... En haluaisi :(
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:06"]Oot 15?
[/quote]
25.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:39"]
Sen vuoksi en käy uimahalleissa/kylpylöissä ja koitan parhaani mukaan välttää lääkärissä käyntiä, jos joutuisinkin jostain syystä ottamaan paidan pois. Hierojalle en myöskään kehtaa mennä samasta syystä. Ahdistaa miten asia rajoittaa elämääni. Miksi minulle suotiin tällaiset geenit... Kohtalotovereita?
[/quote]
laita kuva
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:39"]
Sen vuoksi en käy uimahalleissa/kylpylöissä ja koitan parhaani mukaan välttää lääkärissä käyntiä, jos joutuisinkin jostain syystä ottamaan paidan pois. Hierojalle en myöskään kehtaa mennä samasta syystä. Ahdistaa miten asia rajoittaa elämääni. Miksi minulle suotiin tällaiset geenit... Kohtalotovereita?
[/quote]
laita kuva
[/quote]
Pervo..
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:39"]
[/quote]
Noni sit muu kroppa kuntoon (; Eise tissien koko ainakaan kaikille miehille oose ykkönen ^^
Sitä kuvaa nyt niin saadaan kilpaa kehua
Samat fiilikset... Häpeän usein pieniä rintojani ja vältän tilanteita joissa joutuisin olemaan julkisesti yläosattomissa.
Olen kuitenkin naimisissa ja mies hyväksyy minut tällaisena. Hänen seurassaan en häpeä itseäni lainkaan.
Pystyin myös imettämään hyvin lapsiamme "rinnattomuudesta" huolimatta.
Tsemppiä...
Itse olen kaunis, hoikka 175cm / 52kg ja akateemisessa työssäni olen huomannut että suuret D-kupin rintani vaikuttavat uskottavuuteeni
kroppa voi olla muutenkin kiinnostava kuin tissien takia. hoikkuus on seksikästä. laita kuva niin voidaan kehua.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:26"]Itse olen kaunis, hoikka 175cm / 52kg ja akateemisessa työssäni olen huomannut että suuret D-kupin rintani vaikuttavat uskottavuuteeni
[/quote]
Sepä kiva juttu. :)
Ymmärrän täysin koska mulle ei luoja suonut tissejä. Ei se vaan lohduta et vaikka ois koko muu kroppa kuin kunnossa. Tsemppiä vaan sinne itse kävin kirurgin veitsen alla, mitä en sekunttiakaan kadu. Kaikki mainitsemasi rajoutteet oli myös mulla ja kun pushupit ei sillon paljo auta kun on alasti. Parisuhteessakin oma rasite kun häpesin rintojani.
Nyt nainen, kaiva jostain sitä varmuutta! Katsele niitä joka päivä peilistä, ota vaikka kuvia eri kulmista. Jossain vaiheessa tajuat, et ei helkkari, nähän on aivan mahtavat. Mä olen kohtalontoveri, mutta mun minitissit eivät ole mikään kohtalo, ne on mua ja pidän niistä nykyään hirmuisesti. Ole onnellinen, voit kulkea ilman rintsikoita näyttämättä rivolta. Biletysreissulle mekko päälle ilman rintsikoita, saat tanssia ja hytkyä eikä tunnu missään, rinnat ei pompi mukana eikä kipeydy. Millainen vartalo sulla muuten on? Oletko muuten pieni? Sulla varmasti löytyy muita naisellisia kohtia, kuten vyötärö, peppu, sääret. Se on ihan paskaa että miehet pitäisivät vaan isommista tisseistä, makunsa kullakin. Mä voin varmuudella sanoa, että ykskään mies ei tule sun rintoihis pettymään, niin ei ole käynyt mullakaan. Päinvastoin, herätän ihastusta ja innostusta näillä minirinnoilla. Ja vielä sanon sen, voit olla seksikäs ja naisellinen ilman rintoja! Mä korostan mun ampiasvyötäröä ja pientä, mutta pyöreää omppupeppuani vyötärön esiin tuovilla vaatteilla. Kanna tyttö nännisi ylpeydellä ja vailla huolta siitä, kelpaatko. Kelpaat!
Mullakaan ei oo tissejä, loputkin lähtivät imetyksistä (joka tosin jatkuu vieläkin). Oon kanssa harmitellut tuota aiemmin, mutta enää en viitsi asialla päätäni vaivata, ovatpahan ainakin asiansa ajaneet kun olen pystynyt syöttämään niillä lapsiani. Toivon vain että tyttäreni eivät ole perineet rintamustaan minulta
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:34"]
Nyt nainen, kaiva jostain sitä varmuutta! Katsele niitä joka päivä peilistä, ota vaikka kuvia eri kulmista. Jossain vaiheessa tajuat, et ei helkkari, nähän on aivan mahtavat. Mä olen kohtalontoveri, mutta mun minitissit eivät ole mikään kohtalo, ne on mua ja pidän niistä nykyään hirmuisesti. Ole onnellinen, voit kulkea ilman rintsikoita näyttämättä rivolta. Biletysreissulle mekko päälle ilman rintsikoita, saat tanssia ja hytkyä eikä tunnu missään, rinnat ei pompi mukana eikä kipeydy. Millainen vartalo sulla muuten on? Oletko muuten pieni? Sulla varmasti löytyy muita naisellisia kohtia, kuten vyötärö, peppu, sääret. Se on ihan paskaa että miehet pitäisivät vaan isommista tisseistä, makunsa kullakin. Mä voin varmuudella sanoa, että ykskään mies ei tule sun rintoihis pettymään, niin ei ole käynyt mullakaan. Päinvastoin, herätän ihastusta ja innostusta näillä minirinnoilla. Ja vielä sanon sen, voit olla seksikäs ja naisellinen ilman rintoja! Mä korostan mun ampiasvyötäröä ja pientä, mutta pyöreää omppupeppuani vyötärön esiin tuovilla vaatteilla. Kanna tyttö nännisi ylpeydellä ja vailla huolta siitä, kelpaatko. Kelpaat!
[/quote]
Superkomppi tälle! Tämä asenne kun olisi kaikilla niin maailma olisi parempi paikka.
Itse ottaisin mieluumin pienet tisut, enkä näitä tyhjiä pussukoita. Omani roikkuvat ja en ottaisi täytettä, vaan kohotuksen.
Kyllähän esim. Krista Kosonen on vartaloltaan ok, olisi aika kornin näköistä, jos hänellä olisi G kuppi.