Kriisi: Jani Kaaron viimeinen essee HS:n tiedesivuilla!
Kaaro lopettaa Hesarin tiede-esseiden kirjoittamisen. Miten tästä eteenpäin? Onko kukaan muu kriisiryhmän tarpeessa?
Kommentit (25)
Minä! Ehkä kaivan arkistoista vanhat kirjoitukset ja haen lohtua niistä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:50"]
Minä! Ehkä kaivan arkistoista vanhat kirjoitukset ja haen lohtua niistä.
[/quote]
Jos printtais niistä vaikka lakanat? Ja tyynyliinaan Kaaron kuva? Tai sitten kotialttari ja kirjoituksista pyhä kirja.
Ap
ööh siis lukeeko joku vielä Hesaria????
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:53"]ööh siis lukeeko joku vielä Hesaria????
[/quote]
Ei, me luetaan Jani Kaaroa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:53"]
ööh siis lukeeko joku vielä Hesaria????
[/quote]
Ööh, ei varmaankaan. En mä oo ainakaan kuullut kestään, joka lukis, ootko sää?
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:53"]
Voi! Miksi se lopettaa?
[/quote]
Ei ollut syytä mainittu. VOihan olla, että tilalle tulee uusi esseisti.
Ap
Luojan kiitos se itkuiita häipyy pois. Olin kuolla myötähäpeästä jo siinä vaiheessa, kun se käytti valtakunnallisen lehden kolumnitilaa tilittääkseen jotain omia koulukisausmuistojaan ja jotain intiaanifilosofioitaan. Varsinainen "tiedekolumnisti". Kaaro itsekö tämän avauksen teki?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:57"]
Luojan kiitos se itkuiita häipyy pois. Olin kuolla myötähäpeästä jo siinä vaiheessa, kun se käytti valtakunnallisen lehden kolumnitilaa tilittääkseen jotain omia koulukisausmuistojaan ja jotain intiaanifilosofioitaan. Varsinainen "tiedekolumnisti". Kaaro itsekö tämän avauksen teki?
[/quote]
Oletko koskaan miettinyt, miksi koet noin voimakkaita myötähäpeän tunteita? TOtta kai Kaaro teki itse tämän avauksen, eihän nyt kukaan voi tykätä hänen kirjoituksistaan, kun sinäkään et tykkää!
Ap
Kaaroa tulee ikävä, toivottavasti jatkaa kolumnistina silti jossain muualla. Hänellä on ollut harvinaislaatuista kykyä mennä pintaa syvemmälle asioissa, joita ei moni edes ajattele. Kriisiryhmää en tarvi mutta kolumneja tulee ikävä jos ei uusia tule.
Ja siis oikeasti olen Jani Kaaron islantilais-amerikkalainen sivupersoona Kari Jaaro.
Ap
Täytyy sanoa, että minäkin kyllä tulen heppua kovati kaipaamaan. niin hyviä kirjoituksia, niiden lukemisen jälkeen on aina suuri tarve keskustella kolumnista jonkun kanssa. Olen ajatellut, että tulisin varmaan hyvin toimeen Kaaron kanssa. Pikkareiden lähettämistä en ollut ennen ajatellut, mutta nythän sitä voisikin harkita...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:00"]
[/quote]
Oletko koskaan miettinyt, miksi koet noin voimakkaita myötähäpeän tunteita? TOtta kai Kaaro teki itse tämän avauksen, eihän nyt kukaan voi tykätä hänen kirjoituksistaan, kun sinäkään et tykkää!
Ap
[/quote]
Aivan oikein Kaaro, kiitos kun itsekin sanoit sen reilusti ääneen!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:04"]
Täytyy sanoa, että minäkin kyllä tulen heppua kovati kaipaamaan. niin hyviä kirjoituksia, niiden lukemisen jälkeen on aina suuri tarve keskustella kolumnista jonkun kanssa. Olen ajatellut, että tulisin varmaan hyvin toimeen Kaaron kanssa. Pikkareiden lähettämistä en ollut ennen ajatellut, mutta nythän sitä voisikin harkita...
[/quote]
Kyllä Kaaro varmaan hämmästyis, kun alkais pukata nimettömiä postissa :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:00"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Aivan oikein Kaaro, kiitos kun itsekin sanoit sen reilusti ääneen!
[/quote]
Mutta sulla jäi kokonaan pohtimatta, mistä johtuu, että häpeä on sinulla noin voimakas tunne. Sana on vapaa, ole hyvä!
Ap
Lähettäkää sille sieniä. Se taitaa tykätä niistä...
Oli muuten erittäin onnistunut tämä viimeinen kirjoitus.
Harmillista. Tyyppi kirjoittaa t. kirjoitti mielenkiintoisista aiheista (aiheet liikkuvat paljolti sosiologian ja psykologian välimaastossa) ja haastavista näkökulmista. Ehkä ainoa syy, miksi Hesaria päädyin lukemaan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:27"]
Voi pyhät pyssykät. Mitä tästä eteenpäin?
[/quote]
No sitä kuule minäkin. Elämä ei ole enää samanlaista. Jani, oot mun idoli. Mieskin on huomannut, että jauhan aina Jani Kaarosta. Kysyi, meinaanko lähettää sille alkkareita joskus. Mulla on noita raskaudenaikaisia jättikalsonkeja, joiden kohtaloa oon pohtinut, kun ne ovat käyneet isoiksi, niin josko niitä sitten.
Ap