Jos vaimosi lihoo,haittaako se seksielämäänne?
Eli paraneeko vai hunoneeko seksielämänne? Kuinka useasta kilosta kiinni,muutamasta vai kymmenistä?
Aihe vapaalla naiset kirjoittelivat suuremmaksi osaksi,ettei vaikuta seksielämään vaikka kiloja olisi tullut jopa kymmeniä kiloa naimisiin menosta.
Mitä mieltä miehet ovat?
Kommentit (32)
Oma kauneusihanteeni on todella hoikka ja urheilullinen. Sitä on aika vaikea muuttaa. Kyllä +10% on jo sellainen muutos jonka huomaa. 55->60kg joka yleensä kertyy vielä reisiin ja persuksiin.. ei näytä enää hyvältä.
Pointti: En tiennyt, että on vielä olemassa miehiä jotka eivät osaa itse laittaa omaa ruokaansa!!?
Jostain syystä tuo 5-7 kiloa aiheuttaa jenkkakahvat, muhkuraisen ihon perseeseen ja reisiin. Vaikka nainen on alle 30-vuotias!!!
Kyllä +10% on jo sellainen muutos jonka huomaa. 55->60kg joka yleensä kertyy vielä reisiin ja persuksiin.. ei näytä enää hyvältä.
Koska sairastuin aineenvaihdunta häiriöön raskausaikana. 4 vuodessa olen ankaralla dieetillä ja lääkityksellä sekä sali ja juoksutreenillä laihduttanut tuosta 18 kiloa eli vielä on 18 kiloa jäljellä. Homma on niin työlästä, että en kohta enää jaksa. Jos viikon on sairaana, eikä voi treenata painoa tulee takaisin noin 5 kiloa. Mies huomauttelee jatkuvasti asiasta ja tulee puristelemaan läskejä. Kummasti kyllä saa siitä stondiksen ja seksi elämä on huomattavasti vilkkaampaa kuin esim 10 vuotta sitten, jolloin sai kerjätä jatkuvasti.
että seksikkyys ja eroottisuus jo alkaa kärsimään.
m40
Tämä on valitettavasti totta. Onneksi asiaa löytyy se ratkaisu, ettei syö liikaa. Turha väittää, attä ei ehdi laihduttaa. Kun syö vähemmän ja katsoo telkkaria vähemmän jää aikaa vaikka mihin. Lihava nainen ei vaan kiihota...
Ja lihavia miehiä on enemmän kuin lihavia naisia... Joten ilmeisesti on enemmän myös puolisonsa ulkonäköön tyytymättömiä naisia kuin miehiä.
fyysistä kyvyttömyyttä seksiin kuten lihava nainen. Nainen ei välttämättä kiihotu lihavasta miehestä samoin kuin normaalipainoisesta, mutta ei se estä orgasmia eikä nauttimista. Varsinkin kun monella naisella tuntuu olevan tapana nauttia seksistä silmät kiinni. Jos miehellä ei seiso, niin se ei silloin seiso!
ei tee pätkääkään mieli tuota miestä:kun yhteen alettiin,hän harrasti monenlaista liikuntaa ja kroppa oli kunnossa,nykyään hyvä jos kiekan golffia kesässä vääntää tai käy kerta viikkoon sauvakävelemässä..maha on aivan ällöttävä rantapallo,yök yök yök
Ellet ole, niin tämä on ihan väärä tapa yrittää asiaan muutosta.
ei tee pätkääkään mieli tuota miestä:kun yhteen alettiin,hän harrasti monenlaista liikuntaa ja kroppa oli kunnossa,nykyään hyvä jos kiekan golffia kesässä vääntää tai käy kerta viikkoon sauvakävelemässä..maha on aivan ällöttävä rantapallo,yök yök yök
ja kannustanut liikkumaan-lisäksi kotona aina tarjolla ns. terveellistä syötävää..vaan kun en ole lounasaikaan siellä työmaalla sanomassa,että joka päivä ei kärsi pizzaa yms. vetää..kaljanjuontikaan ei asiaa auta..kohta kai pitää suoraan sanoa,että on minusta niin vastenmielinen fyysisesti,että en kykene seksiin..
Tänään en enää lenkille lähde, mutta huomenna sen teen. Painoindeksi on mulla sen 19, mutta lenkille ja salille ne ole jaksanut lähteä. laiskuus, yksi synneistä. Mutta kun ikää kertyy niin jotain on pakko tehdä että ei ketjussa kuvailemia muutoksia kropalle tapahdu ja että olen kymmenen vuoden päästä yhtä kireessä kunnossa kuin nytkin.
n31, joka todellakin haluaa olla kiintee.
ja sitten se koukutettu mies vikisee joka ilta kun on nälkä, että laita ruokaa. Näin se menee.
Hoitakaa miehet itse omat sapuskanne jos haluatte hoikkia naisia!