Montako piikkiä olette valmiita ottamaan?
Morjes haluaisin vähän kysellä, että montako te niitä olette valmiita ottamaan? Ihmettelen tätä, että täysin terveet ihmiset menee ottamaan näitä niinkö tikkareita. Niin monta otatte? Itse 0 otettu täällä ja hyvässä kunnossa. Rakkautta ja rauhaa.
Kommentit (95)
Meillä on niin umpisurkea hallitus, kiitos saamattoman pm:än, niin otan kyllä juuri niin monta tehostetta kuin täytyy ottaa koko pandemian loppuun. On käsittämätöntä, että meillä on liki tuhat tartuntaa päivässä eikä hallitus tee mitään. Juu, minulla on hyvät oltavat, koska olen rokotteeni ottanut, mutta ei kaikilla ole. Hallitus vain nostelee olkiaan ja kommunikoi että ei tehdä mitään, että alueet tehkööt omansa ja alueet sanoo, että kun ei voida tehdä. Jumankekka, että hävettää olla suomalainen, kun tuollaiset tossukat johtaa maata.
Pitäisi saada joku pohjalainen hallitus, joka iskee nykrin pöytään ja sanoo, että nyt tehdään oikeasti ja kerralla kuntoon.
Kolmannen otan nyt vielä ainakin, sen jälkeen täytyy harkita tilanteen mukaan.
Yhteensä 0=nolla korona- ja influenssapiikkiä.
Piti ottaa syksyllä pitkän harkinnan jälkeen mutta ymmärsin puheista että nyt saa mennä ja olla ja nauttia , hölmönä luuulin että tauti ohi .
Olen valmis ottamaan monta. Nyt uskon teitä rokotekieltäjiä. Twitteristä luin nimittäin kaltaisenne twiiteistä, että yksi rokotteen vakavista haittavaikutuksista on ikääntyminen. Olen aina ajatellut, että haluan ikääntyä (versus ku olla liian nuorena), joten antaa tulla vain piikkejä tänne, voin ottaa teidän kieltäjienkin piikit aina puolenvuoden välein, kunnes tämä pandemia on ohi. Te voitte siis tavoitella ikääntymättömyyttä minä menen ikääntyvien tietä :D
Vierailija kirjoitti:
Jokainen piikki on askel kohti tyranniaa. Vanhemmat ihmiset ovat nähneet omin silmin, millaista on elämä kommunismissa. Loputtomat jonot kauppojen edustalla. Ihmiset liittymässä jonon perään tietämättä mitä edes jonotetaan. Puolueelta anottava lupa vaihtaa työpaikkaa. Asunnot pikku koppeja kerrostalossa, suihkut ja vessat kerroksen yhteisiä. Liikkuminen oman maan sisällä vaatii passin. Ulkomaille ei pääse ilman erityissuhteita. Silloinkin osa perheestä on jätettävä kotimaahan panttivangeiksi. Tällainen oli Neuvostoliitto. Tätä tulevaisuutta ajaa Suomeen jokainen koronapassin kannattaja tai hiljainen hyväksyjä.
Rokotukset ja antibiootit ovat kyllä tuoneet mm. A4rikassa uskomattoman paljon elämänlaatua ihmisille. Ja kyllä meillä täällä teollisuusmaissakin.
Aivan. Niin monta kuin on tarvis. Aika paljonhan on viruksia, joihin tarvitaan tehosterokotuksia tietyin väliajoin. Puutiaisaivokuume esimerkiksi. Nekin otin, koska asun seudulla, joka on riskialuetta.
Niin paljon kuin tarvitsee. Hullu olisin, jos en lääketieteen apua vastaanottaisi. Onhan minulla muutkin tarvittavat rokotteet ja otin nyt influenssarokotteenkin.
Voin maksaa omat rokotteeni niin ei tarvitse kenenkään vinkua siitäkään asiasta.
Kolmannen otan pitkin hampain. Sitten täytyy kyllä harkita asiaa todella vakavasti. Toivoisin että tulisi se nenäsumute tai joku koronalääke nitistäisi koronan sitten kun se iskee. Alkaa olla piikkikiintiö täynnä.
On hyvä ottaa rokote, jotta pääsee ikääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteessa on vähän ideanakin, että sen ottaa ”täysin terveet” ihmiset. Sitten kun on jo sairastunut, on aikalailla myöhäistä.
Kotiinhan ne lähettävät, jos sairaana yrittää ottaa.
Onko sinulla joku kirjanpito, kuinka monta eri rokotetta olet elämäsi aikana saanut? Miksi juuri nyt saatu määrä olisi juuri se lopullinen ja oikea luku?