Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.
Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?
Kommentit (280)
Se on huomattu. Onneks en oo ainut joka ei saa parisuhdetta. niitä on muitakin ihmisiä
Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?
Mitä muuta voisit vielä kärjistää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voisit vielä kärjistää?
No niin se on vaan totuus julma.. en ole mitää huomannut että naiset kiinnostuis.
Ei sitä vain kelpaa tälläsenä ihmisenä kellekkää naiselle enää.. minkäs vaan sit teet.
Tapaatko mita ihmisiä harrastuksissa? Itselle mieluisan harrastuksen parista löytyy kavereita ja yleensä harrastusporukoissa on myös naisia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tapaatko mita ihmisiä harrastuksissa? Itselle mieluisan harrastuksen parista löytyy kavereita ja yleensä harrastusporukoissa on myös naisia mukana.
Ei ole harrastuksia.. tapaan ihmisiä töissä ja käyn kyllä välillä salilla
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vain kelpaa tälläsenä ihmisenä kellekkää naiselle enää.. minkäs vaan sit teet.
Luota itseesi? Jos asia on näin ja olet sitä mieltä niin ehkä sitten pitää kehitellä jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota itseesi? Jos asia on näin ja olet sitä mieltä niin ehkä sitten pitää kehitellä jotain muuta?
No olen yrittäny pyytää naisia tapaamaan treffeille tutustua.. mutta heti ilmoittavat sori ei kiinnosta.
Uli uli uli. Ei, et saa enää koskaan parisuhdetta. Se käy ulosannistasi varsin selväksi.
Onko tää yksi ja sama kun kitisee joka päivä naisettomuutta vai onko miehiin laajemminkin tarttunut tämmöinen jatkuva marttyyri-itku? Ryhdistäytykää nyt. Kukaan nainen ei syty tuollaisista uhriutuvista tallukoista.
ei niitä vain yhtää kiinnosta.. kai oon rupsahtanut vanha ja mussa on vaa pelkkiä vikoja.. mä käyn kokoajan töissä ja oon yksin ja samaa rataa kk toiseen
Käy nyt eka ainakin parturissa, pidä hygieniasta huolta ja osta uusia vaateita. Muista myös pestä niitä.
Sen jälkeen mieti, missä muualla voi olla vika.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uli. Ei, et saa enää koskaan parisuhdetta. Se käy ulosannistasi varsin selväksi.
Onko tää yksi ja sama kun kitisee joka päivä naisettomuutta vai onko miehiin laajemminkin tarttunut tämmöinen jatkuva marttyyri-itku? Ryhdistäytykää nyt. Kukaan nainen ei syty tuollaisista uhriutuvista tallukoista.
Yksi ainut nimeltään Allu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen yrittäny pyytää naisia tapaamaan treffeille tutustua.. mutta heti ilmoittavat sori ei kiinnosta.
Niin? Olet siis päätynyt siihen tulokseen, ettei naiset kiinnostu sinusta etkä kelpaa kenellekään, niin ehkä kannattaa keskittää ajatuksensa johonkin aivan muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvähän se, ettei ole parisuhdetta kun et tapaa naisia, joihin voisit tutustua.
Asialle ei siis voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvähän se, ettei ole parisuhdetta kun et tapaa naisia, joihin voisit tutustua.
Missä niitä tapaisin.. töissä on naisia mut ei niitä kiinnosta.. miksi pitäs väkisin käydä jossain harrastuksissa tai baareissa jos ei vain kiinnosta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä tapaisin.. töissä on naisia mut ei niitä kiinnosta.. miksi pitäs väkisin käydä jossain harrastuksissa tai baareissa jos ei vain kiinnosta??
Ja vielä ei kiinnosta mikää tinder.. ei ihan ne naiset mun juttu.. eli mä en saa enää koskaa ketää.. no ei tässä maailmas huvita elää ja tehdä asioita käydä vaa töissä ja olla yksinäinen vuodesta toiseen.
Käy tapaamassa maksullisia naisia. Heistä monet tarjoavat tyttöystäväkokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai mä nyt kitisen ku en saa naista.. mitä mun pitäs sanoa??? hä?? No en saa en joo se on kyl huomattu miten nirsoja täydellisiä selfieprinsessoja naiset on
Kitisemisen sijaan voisit käyttää ihan tämän saman ajan itsesi parantamiseen.
Ajattele missä kunnossa olisit jos kävisit lenkillä ja salilla kaikki nämä tunnit mitä jankkaat palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Olet siis päätynyt siihen tulokseen, ettei naiset kiinnostu sinusta etkä kelpaa kenellekään, niin ehkä kannattaa keskittää ajatuksensa johonkin aivan muuhun?
Mihin muuhun olemaan ikisinkku ja elää paskaa elämää?
Et niin. Piste.