Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako piikkiä olette valmiita ottamaan?

Vierailija
10.11.2021 |

Morjes haluaisin vähän kysellä, että montako te niitä olette valmiita ottamaan? Ihmettelen tätä, että täysin terveet ihmiset menee ottamaan näitä niinkö tikkareita. Niin monta otatte? Itse 0 otettu täällä ja hyvässä kunnossa. Rakkautta ja rauhaa.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niitä pitää ottaa 8 niin otatteko kaikki? AP :)

Totta kai. Miksi raja pitäisi vetää 8. jälkeen? Jos elän vielä 40v ja joka vuosi tulee yksi, niin se tekee 40 piikkiä. Toki voihan se virus lauhtua sen verran, et vaikka 5. vuoden jälkeen ei enää katsota tarpeelliseksi suojautua.

Vierailija
42/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä kysellään ja ihmetellään joka ikinen päivä täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kuin ilmaiseksi saa. Köyhn on otettava kaikki ilmainen kyselemättä.

Vierailija
44/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihassama

vaikka joka viikko jos on tarvis

Vierailija
45/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa kausi-influenssa rokotuksen tällä viikolla. Olisikohan niitä tullut otettua yhteensä jo peräti tusinan verran? Olen ottanut myös pneumokokki- ja tetanusrokotteen lähivuosina.

Keuhkokuumeen ja sydänlihastulehduksen kerran sairastettuani olen tullut varovaisemmaksi ja pyrin hoitamaan kaikenlaiset "flunssat" kunnolla. Ei ole mitenkään hyvä toi oma immuunipuolustus.

Turha vänkääjille on kertoa, että esimerkiksi vaikeaa astmaa sairastavan kannattaa se koronarokotekin ottaa. Otan sen kolmannenkin, jakkas saan. Menee alkuvuoteen 2022. Luultavasti se 5G alkaa vasta sitten toimimaan.

Vierailija
46/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen piikki on askel kohti tyranniaa. Vanhemmat ihmiset ovat nähneet omin silmin, millaista on elämä kommunismissa. Loputtomat jonot kauppojen edustalla. Ihmiset liittymässä jonon perään tietämättä mitä edes jonotetaan. Puolueelta anottava lupa vaihtaa työpaikkaa. Asunnot pikku koppeja kerrostalossa, suihkut ja vessat kerroksen yhteisiä. Liikkuminen oman maan sisällä vaatii passin. Ulkomaille ei pääse ilman erityissuhteita. Silloinkin osa perheestä on jätettävä kotimaahan panttivangeiksi. Tällainen oli Neuvostoliitto. Tätä tulevaisuutta ajaa Suomeen jokainen koronapassin kannattaja tai hiljainen hyväksyjä.

No eih. Ymmärrän että tuollainen kauhuskenaario pelottaa ja kiehtookin, mutta kuka Suomessa haluaisi tuollaista elämää ja miksi? Aian jokunen hullu löytyy, mutta ei niin montaa että tuo toteutuisi.

Ja tuntuu ihme kiukuttelulta ettei voisi ladata sitä koronapassia. Pikku juttu oikeasti.

Vierailija
47/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut harjoiteltua piikkienottoa kyllä sitten heinäkuun 2003, mitä nyt puudutuspiikkiä sain käsileikkauksessa

Vierailija
48/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap ole ottanut mitään rokotteita?

Vauvana vain. En ole ottanut esim sikainfluenssa rokotetta ikinä tai normi influenssa rokotetta. Hyvin on mennyt nytkin 2 vuotta ilman sairastumista, en oikein usko piikkeihin.

Oikein 2 vuotta on mennyt ilman sairastumista :D Ei moni muukaan ole ollut kipeänä korona-aikana, sen verran eristyksissä ollaan oltu ;)

Itse kuulun riskiryhmään joten olen saanit joka vuosi influenssarokotuksen. Hyvin on mullakin mennyt, eli ei korreloi vain piikkien kanssa, on "muutama" muukin faktori elämässä joka siihen vaikuttaa.

Vierailija
49/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koronarokotetta tarkoitat niin en yhtäkään.

Hyvä. AP

"Koskaan en oo maitoa juanu, enkä jua."

Hyvä.. T: Alkkis

😂🤣

Vierailija
50/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut tähän mennessä kaksi, enempää en ota ennen kuin passivillitys, vastakkainasettelu, hysteria ja muu natseilu loppuu.

Vierailija
51/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan niin monta kuin tarvitsee.

Kaksi rokotetta takana, influenssarokotteen otin viime viikolla ja kolmannen koronarokotuksen otan ensi kuussa.

Vierailija
52/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut ekan, enempää en ota. Appiukko sai toisesta piikistä hirveät oireet, ja parin kuukauden päästä alkoi hiustenlähtö. Nyt hänellä on päässä useita kokonaan kaljuja kohtia.

Vierailija
53/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monta kuin ilmaiseksi saa. Köyhn on otettava kaikki ilmainen kyselemättä.

Ei, vaan köyhän on nimenomaan toimittava harkiten.

Vierailija
54/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme vuodessa on ihan o.k, vaikka lopun ikää.

Vierailija
55/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida ottaa enää yhtään enempää koronapiikkeja ellei pakoteta. Kaksi on otettu ja se toivottavasti riittää, elleivät pakota piikin ostoon koronapassin kautta. Eli otan jos on pakko, en Koronan takia vaan sen että pääsen matkustamaan, ravintoloihin jne.

Vierailija
56/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee perinteinen, heikennettyä virusta sisältävä rokote, sellaisen voin ottaa. Vaikka kerran vuodessa influenssarokotteen tapaan. Mutta nämä mrna-rokotteet jätän väliin. Sitä suomalaisista nenäsuihketta voin myös harkita.

Vierailija
57/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut ekan, enempää en ota. Appiukko sai toisesta piikistä hirveät oireet, ja parin kuukauden päästä alkoi hiustenlähtö. Nyt hänellä on päässä useita kokonaan kaljuja kohtia.

Voisko olla alopeciaa? Yksi rokotteisiin liittyvä huhu on ollut autoimmuunisairauksien puhkeaminen. Oon kuullut monia muitakin hiustenlähtötapauksia.

Vierailija
58/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida ottaa enää yhtään enempää koronapiikkeja ellei pakoteta. Kaksi on otettu ja se toivottavasti riittää, elleivät pakota piikin ostoon koronapassin kautta. Eli otan jos on pakko, en Koronan takia vaan sen että pääsen matkustamaan, ravintoloihin jne.

En ole vielä ottanut yhtäkään, haluan seurata tilannetta. En siis ole päättänyt ottaa tai olla ottamatta, mutta vielä odotan ja katson miltä alkaa vaikuttaa.

Jos töissä käynti (jopa etätöissä) vaatii rokotuksen, silloin varmaan pakon edessä käyn ottamassa, mutta mun on vaikea uskoa että siihen päädytään. Matkustelu sun muu huvittelu ei ole niin välttämätöntä mulle että niiden takia ottaisin rokotetta.

Vierailija
59/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla alopeciaa? Yksi rokotteisiin liittyvä huhu on ollut autoimmuunisairauksien puhkeaminen. Oon kuullut monia muitakin hiustenlähtötapauksia.

En tiedä, mutta aika veemäistä jos rokotteen seurauksena muuttuu kaljuksi.

Vierailija
60/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seän tässä onkin, rokotteen mahdollisista haittavaikutuksista ei kunnolla kerrota mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi