Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako piikkiä olette valmiita ottamaan?

Vierailija
10.11.2021 |

Morjes haluaisin vähän kysellä, että montako te niitä olette valmiita ottamaan? Ihmettelen tätä, että täysin terveet ihmiset menee ottamaan näitä niinkö tikkareita. Niin monta otatte? Itse 0 otettu täällä ja hyvässä kunnossa. Rakkautta ja rauhaa.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensimmäisen rokotteen jälkeen siitin kasvoi, mittaustavoista riippuen, 1cm. Toisen jälkeen 2cm. Olen siis mies. Tästä(kin) valtamedia vaikenee...

Vierailija
62/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi riittää. Komatta en enää mene hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ensimmäisen rokotteen jälkeen siitin kasvoi, mittaustavoista riippuen, 1cm. Toisen jälkeen 2cm. Olen siis mies. Tästä(kin) valtamedia vaikenee...

Kohta tippuu irti koko lerssi.

Vierailija
64/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella rokotteella voi joutua vielä sairaalahoitoon, eli tietenkin haluan 3. mahdollisimman pian ja sitä seuraavat jos korona edelleen jyllää. Pelottaa kun 2. piikistä jo melkein puolivuotta kulunut. 

Vierailija
65/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kolmannen koronarokotuksen heti jos/kun saan. Influenssarokotuksen otan myös.

Vierailija
66/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan yhden viikossa. Jos opin itse piikittämään, voi ottaa vaikka joka päivä. Narkkarit on edelläkävijöitä näissä asioissa, eivät pelkää piikkejä tai sivuvaikutuksia.

Vierailija
67/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään. En ole ottanut edes kansallisen rokotusohjelman rokotteita. Luomuna mennään ja olen aina ollut täysin terve. En ole koskaan edes flunssassa.

Vierailija
68/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkin rajan laittaisin? Yhden keuhkokuumeen olen sairastanut ja sen yhteydessä piikitin Klexanea useamman kerran kuin influenssarokotuksia olen elämäni aikana ottanut. Eli jos piikkejä pelkäisin, niin koronan sairastamisen yhteydessä niitä vasta saisinkin.

Vierailija
69/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
70/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtäkään. En ole ottanut edes kansallisen rokotusohjelman rokotteita. Luomuna mennään ja olen aina ollut täysin terve. En ole koskaan edes flunssassa.

Siis väitätkö tosissasi, ettet edes jäykkäkouristusrokotusta ole ottanut?

Vierailija
71/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvikivut loppuivat toisen rokoteeseen. Mielelläni otan kolmannenkin. Ilmeisesti on muitakin, joilla vaikuttanut positiivisesti nivelkipuihin.

Vierailija
72/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt vuoden sisällä ottanut influenssa ja punkkirokotteet, sekä kaksi koronarokotetta ja tässä kuussa influenssarokote ja sitten kolmas koronarokote.

Vierailija
73/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mikä vaaditaan työssäkäyntiin ja on ilmainen. Maksamaan en ala.

Vierailija
74/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias. 3 piikkiä vuodessa ei ole ongelma. Jos olen hyvässä kunnossa 80-vuotiaana, ehkä silloin on aika pistää stoppi hommalle. Sanotaan siis vaikka 150 nyt ensi hätään.

Vierailija
75/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä kysymyksiä missä ihmisten eri todellisuudet törmää. Aloittaja kauhistelee että entä jos vaikka ihan 8 piikkiä. Mä oon ottanut aikuisiällä jo ainakin 17 influenssarokotetta, 3 annosta hepatiittirokotetta ja 3 annosta puutiaisaivokuumerokotetta. Ja tietty ne 2 koronarokotetta. Ihan terveeksi 42-vuotiaaksi koen itseni, enkä pidä jotain kerran tai pari vuodessa otettavaa käsivarsikipua ja päivän väsymystä minään isona asiana. Kaiken voi tietysti kokea isosti.

Vierailija
76/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heroiinia piikittelen viikottain. 

Vierailija
77/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

Edellisen rokotteeni otin vuonna 2008 (jäykkäkouristus). Seuraavan otan siis vuonna 2028 ja sitä seuraavan sitten vuonna 2048. Siinä on ihan riittävästi piikkejä minulle.

Vierailija
78/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla.

Edellisen rokotteeni otin vuonna 2008 (jäykkäkouristus). Seuraavan otan siis vuonna 2028 ja sitä seuraavan sitten vuonna 2048. Siinä on ihan riittävästi piikkejä minulle.

Onks siinä noin pitkä suoja-aika :O Mulle sanottiin yläasteella tuon kestävän 10 vuotta. Perkele, mihin tässä voi enää uskoa. 

Vierailija
79/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla.

Onks siinä noin pitkä suoja-aika :O Mulle sanottiin yläasteella tuon kestävän 10 vuotta. Perkele, mihin tässä voi enää uskoa. 

Joo, se on muuttunut, ennen oli 10, nykyään 20 vuotta. Hyvä niin.

Vierailija
80/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla.

Mulle sanottiin tammikuussa työterveydessä että on n. 15 vuotta voimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi