Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellani ei ole mitään asiaa kännykälleni eikä koneelleni

Vierailija
25.01.2015 |

Ei tykkää tuosta, mutta duuniasiatkin on puhelimessa. Ja tietty muiden ihmisten viestejä yms sanoin että ei mitään asiaa mun laitteille. Nyt epäilee kaikkea. Hölmö muija :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole. En tajua näitä av-mammoja, joiden pitää päästä jopa miesten työpuhelimeen käsiksi. Itselle ei ole tullut mieleenkään, että mulla olisi mitään asiaa miehen kumpaankaan puhelimeen (työ- ja oma) ai työkoneelle. Olette joko sairaalloisen mustasukkaisia tai väärän ihmisen kanssa naimisissa/suhteessa. Sitä paitsi, jos miehen työnantaja saisi tietää, että joku muu on käynyt urkkimassa hänen työkonettaan tai -puhelinta, se olisi varoituksen paikka. Te ette edes saa mennä niille työvälineille, hyvät ihmiset! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää naisellaNI tyyppi.

Vierailija
4/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naisesi ymmärtää lähteä pois ja pian. Siinähän sitten salailet ihan yksinäsi.

Vierailija
5/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä ex-työpaikalla (sähköalan suunnittelu) oli muuten sellainen sääntö, ettei työpuhelinta saa ottaa kotiin mukaan, ellei ole päivystysvuoroa. Yksi jäi kiinni siitä, että otti, ja sai varoituksen. 

Vierailija
6/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sikaämmä. Ansaitset parempaa.

Vierailija
7/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa hölmön ämmän itsellesi valinnut. Taidat olla hölmö.

Mua ei vois vähempää kiinnostaa miehen viestittelyt ja työasiat.

Vierailija
8/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vaan fakta, että miehet työpaikan koneet ja puhelin eivät ole kenenkään ulkopuolisen käyttöön tarkoitettu. Mies, joka antaa vaimonsa katsoa niitä, rikoo työpaikan sääntöjä ja vaimo (tai vastaava), joka niitä urkkii, syyllistyy urkintaan. Saatatte syyllistyä jopa rikokseen tuossa tapauksessa, ja se on fakta ja faktana pysyy, vaikka kuinka tätä viestiä miinustatte. Kun seuraavan kerran urkit miehesi työvälineitä, mieti sitä, että se voi olla jopa oikeusjuttu kiinni jäädessäsi, riippuen siitä, mitä työtä mies tekee. 

t.Vaimo, jonka mies tekee sellaisia töitä, ettei työhuoneeseenkaan saa edes firmassa mennä ne, jotka eivät ole projektissa mukana. Ei hän voisi tuoda konetta kotiin, jos vaimona olisi joku typerä utelias av-mamma. It-ala. 

Vierailija
9/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 07:14"]

Mun yhdellä ex-työpaikalla (sähköalan suunnittelu) oli muuten sellainen sääntö, ettei työpuhelinta saa ottaa kotiin mukaan, ellei ole päivystysvuoroa. Yksi jäi kiinni siitä, että otti, ja sai varoituksen. 

[/quote]

En ymmärrä miksi kukaan edes haluaisi roudata työpuhelinta kotiin. Itse en ainakaan saa palkkaa vapaa-ajalla, joten mitä sillä edes kotona tekee.

Vierailija
10/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 07:10"]Taas tää naisellaNI tyyppi.
[/quote]

Sanoohan naisetkin miehelläni

Vierailija
11/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 07:10"]Taas tää naisellaNI tyyppi.
[/quote]

Sanoohan naisetkin miehelläni
[/quote]
Mutta mies ei saa sanoa. Se on alistavaa tasa-arvoa.

Vierailija
12/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksityispuhelimen tai -tietokoneen käyttö olisi eri asia? Toisen puhelinta ei tutkita ja sillä selvä. Mustasukkainen kyttäävä ihminen tarvitsee hoitoa, ei parisuhdetta.

Vierailija
13/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:22"]

Miten yksityispuhelimen tai -tietokoneen käyttö olisi eri asia? Toisen puhelinta ei tutkita ja sillä selvä. Mustasukkainen kyttäävä ihminen tarvitsee hoitoa, ei parisuhdetta.

[/quote]

Ai, kyllä meillä käytetään toisen puhelinta ihan avoimesti ja vapaasti. Viittaako sen jotenkin mustasukkaisuuteen? Se puhelin mikä käteen osuu, sillä hoidetaan puhelut ja viestit. Olemmekin tosin keski-ikäisiä emmekä hysteerisiä persekuvateinejä, jotka roikkuvat päivät pitkät Tinderissä ja Instassa.

Vierailija
14/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet alkanut olla non hitaan naisen kanssa? 

Vierailija
15/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin katsoa mieheni asioita? En ole keksinyt yhden yhtä syytä siihen. Jos hän viestittelee jotakin "väärää", niin se on hänen ongelmansa. Sitä paitsi mun puolesta voisi vaikka viestitelläkin. :)

Vierailija
16/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 07:10"]

Taas tää naisellaNI tyyppi.

[/quote]

Naisensa on varmaan mielikuvitusolento. "Jos minulla olisi nainen, hän olisi järjettömän mustasukkainen minusta, joten kiellän häntä menemästä puhelimelleni ja läppärilleni sen sijaan, että keksisin ei-ilmeiset salasanat ja pitäisin ne omana tietonani, kuten normaalit ihmiset tekevät. "

Vierailija
17/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, meillä lapsia myöten käytetään ristiin toistemme koneita ja puhelimia. No secrets.

Vierailija
18/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi ei välttämättä ole kuitenkaan synnynnäinen hölmö. On vain lukenut liikaa AV:ta.

Vierailija
19/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Eipä ole käynyt mielessä, että miestä haittaisi kun selaan se TYÖpuhelimella hassuja kuvia internetistä.

Koodit on tiedossa suuntaan jos toiseen. 

Vierailija
20/31 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parisuhde perustuu luottamukseen ja toisen yksityisyyden kunnioittamiseen. Kauhulla ja kuvotuksella luen täältä avauksia, joissa hehkutetaan mitä kaikkea on löydetty miehen - tai lapsen - kännykästä, tietokoneelta, kalenterista, taskusta, kukkarosta, pöytälaatikosta jne. Aivan käsittämättömän törkeää väkeä mielestäni.