Naisellani ei ole mitään asiaa kännykälleni eikä koneelleni
Ei tykkää tuosta, mutta duuniasiatkin on puhelimessa. Ja tietty muiden ihmisten viestejä yms sanoin että ei mitään asiaa mun laitteille. Nyt epäilee kaikkea. Hölmö muija :)
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:22"]
Miten yksityispuhelimen tai -tietokoneen käyttö olisi eri asia? Toisen puhelinta ei tutkita ja sillä selvä. Mustasukkainen kyttäävä ihminen tarvitsee hoitoa, ei parisuhdetta.
[/quote]
Ai, kyllä meillä käytetään toisen puhelinta ihan avoimesti ja vapaasti. Viittaako sen jotenkin mustasukkaisuuteen? Se puhelin mikä käteen osuu, sillä hoidetaan puhelut ja viestit. Olemmekin tosin keski-ikäisiä emmekä hysteerisiä persekuvateinejä, jotka roikkuvat päivät pitkät Tinderissä ja Instassa.
[/quote]
Tietääkö keski-ikäinen mikä on Tinder ja "Insta"?
Eli lähettelet viestejä miehesi puhelimesta, minne?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:22"]
Miten yksityispuhelimen tai -tietokoneen käyttö olisi eri asia? Toisen puhelinta ei tutkita ja sillä selvä. Mustasukkainen kyttäävä ihminen tarvitsee hoitoa, ei parisuhdetta.
[/quote]
Ai, kyllä meillä käytetään toisen puhelinta ihan avoimesti ja vapaasti. Viittaako sen jotenkin mustasukkaisuuteen? Se puhelin mikä käteen osuu, sillä hoidetaan puhelut ja viestit. Olemmekin tosin keski-ikäisiä emmekä hysteerisiä persekuvateinejä, jotka roikkuvat päivät pitkät Tinderissä ja Instassa.
[/quote]
Tietääkö keski-ikäinen mikä on Tinder ja "Insta"?
Eli lähettelet viestejä miehesi puhelimesta, minne?
[/quote]
Tietää, koska talossa asuu pari ihqua teinixiä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:53"]
Meillä parisuhde perustuu luottamukseen ja toisen yksityisyyden kunnioittamiseen. Kauhulla ja kuvotuksella luen täältä avauksia, joissa hehkutetaan mitä kaikkea on löydetty miehen - tai lapsen - kännykästä, tietokoneelta, kalenterista, taskusta, kukkarosta, pöytälaatikosta jne. Aivan käsittämättömän törkeää väkeä mielestäni.
[/quote]
Tarkentaisin tätä vähän. Mielestäni kenenkään puhelimia, kirjeitä, viestejä, sähköposteja ei pidä lukea vaikka ne olisivat aukinaisena näytöllä luettavissa. Eikä kronata taskuja ja kirjoituspöydän laatikoita. Oma äitini teki tätä kaikkea koko sen ajan kun asuin kotona, vaikka olin esimerkillisen kunnollinen lapsi.
MUTTA jos on aiheellista syytä epäillä, että esimerkiksi lapsella on tekemistä vaikkapa huumeiden kanssa, silloin ON aivan oikeutettua pitää ratsia.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:49"]
MUTTA jos on aiheellista syytä epäillä, että esimerkiksi lapsella on tekemistä vaikkapa huumeiden kanssa, silloin ON aivan oikeutettua pitää ratsia.
[/quote]
Pitää vaan huomata, että tämä rajoittuu sitten lapsiin ja huollettaviin. Miestä ei ratsata missään tilanteessa. Voi tulla ero.
Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta ahdistaa että toinen kävisi sekoittamassa esim. mun välilehdet ja kesken olevat jutut koneella! Minun koneeni on minun, eikä siihen ole kellään muulla mitään asiaa, paitsi korkeintaan vierasprofiililla. Sama asia puhelimessa, vaikka siellä nyt ei niinkään mitään "sotkettavia" asioita ole.
Saako hän käydä Laphroaig-pullollasi yhä kuitenkin?
No on tosiaan aika hölmö jos,noin vitun idiootin kanssa seurustelee? Onko kenties kehitysvammainen vai hiukan jälkeenjäänyt?
Mä antaisin vilkaista, koska tollanen on epäilyttävää.
Mistä tuollaisia vatipää-ämmiä löytyy?
Ei ole tullut mieleenkään, että kukaan muikki tutkisi puhelintani. Eikä se onnistuisikaan, koska työluuri ja siinä on lukituskoodi, että sen saa auki :D
Meillä on niin että koodit/salasanat tiedetään ristiin, ovat jopa kansiossa kotona ihan varuiksi.
On nimitäin tilanteita jossa voi tarvita toisen puhelinta/tietokonetta ja emme halua että asiat jäävät hoitamatta sen takia että ei voi toisen tavaraa käyttää.
En ole kyllä koskaan miehen asioita urkkinut enkä usko että hän minun vaikka toisemme salasanat tiedämme.
Olemme jopa sopineet että jos toisesta aika jättää niin hoidamme toistemme netti tilit kuntoon ja arkaluontoiset digi asiat järjestykseen.