Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleislääkäri paikalla, haluatko kysyä jotain? :)

Vierailija
25.01.2015 |

En siis anna tässä diagnooseja, mutta vastailen mielelläni aikani kuluksi jos tähän ammattiin liittyviä kysymyksiä tulee esille :)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:41"]Mistä kaikesta voi johtua herneen kokoinen patti kainalossa, kun syövästä? En tiedä onko imusolmuke vai ei. Mistä sen voi tunnistaa ?
[/quote]85% varmuudella imusolmuke syöpä.Hakeudu hoitoon välittömästi.

ap

Vierailija
22/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö viettää aikaa lapsiesi kanssa? Opetatko lapsillesi perus hygienia asioita, käsien pesua, kasvatatko hyvin yms...? Olen havainnut että lekureille ei ole kotona niin just...työ stressaa niin ei jaksa lasten kasvatuksesta ottaa murhetta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:41"]

Millaisilla TSH, tv-4 ja t3v-arvoilla määräät koelääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan?

[/quote]

Niin ja minulla on vajis ja siihen lääkitys, kyselen vaan mielenkiinnosta sinun kantaasi asiaan.
[/quote]

Tais mennä lekurilla jauhot suuhun :D

Vierailija
24/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites suhtautua tähän että toiset lääkärit puhuvat ihan ristiin kun on kyse tästä hypotyreoosista jossa lab arvot ovat normaalit mutta kuulemma suomessa ei osata tutkia kaikkia arvoja (joku käänteinen t3 tai jotain sinnepäin). Ja sitten että se thyroxin ei toimi ja että se armour thyroidea (vai mikä olikaan sen nimi) vaan auttaa. Mutta sitten toiset erikoislääkäritkin teilaavat tämän vaikka tosi moni kohtalotoveri vannoo lääkkeen nimeen.

Vierailija
25/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:41"]Mistä kaikesta voi johtua herneen kokoinen patti kainalossa, kun syövästä? En tiedä onko imusolmuke vai ei. Mistä sen voi tunnistaa ?

ap
[/quote]
Tää melkein onnistu. Mutta kun ap tuntuu osaavan yhdyssanat, sinä et.

Vierailija
26/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödäänkö jotain migr.estolääkettä sitten muutoin kuin joka päivä? Joka toinen päivä?

Vierailija
27/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erottaa nivelpsoriaasikivut esim. fibromyalgiakivuista tai nivelrikkokivuista?

Vierailija
28/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaihdetaan lääkitys Fluvosolista Voxraan? Siis kuinka kauan pitää syödä (vain) 25 mg Fluvosol että voi siirtyä Voxraan ja voiko siirtyä suoraan sitten?

Vierailija
29/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:41"]Mistä kaikesta voi johtua herneen kokoinen patti kainalossa, kun syövästä? En tiedä onko imusolmuke vai ei. Mistä sen voi tunnistaa ?

ap
[/quote]

Höpöhöpö. N. 50 tapauksesta joita olen itse hoitanut, ei ole paljastunut syöväksi. Urpo.

t. Oikea yleislääkäri

Vierailija
30/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai oikeasti usko, että tämä tyyppi on lääkäri.

Vierailija
31/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia että tisseistä tulee maitoa vielä yli vuosi imetyksen lopettamisen jälkeen?

Vierailija
32/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita lääkäreitä täällä piisaa :D

Vierailija
33/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla valelääkäri!

Vierailija
34/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylilääkäri ja voin toki diagnosoidakin, kysykää vain.

T. ei ap

Vierailija
35/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lääkär-ap on kyllä ihan vaan hoitsu. Samanlaisia vastauksia voi antaa kuka tahansa vähänkään alalla ollut.

sh

Vierailija
36/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikää aikuset nätisti

Vierailija
37/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni jäit! Et voi olla oikeasti lääkäri :D Selvästi joku av-mamma illansa viihteeksi esittää lääkäriä :D

Vierailija
38/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotatko vermoxia?

Vierailija
39/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun mielestä on parempi toimia mun tilanteessani: sairastan useaa hyvin harvinaista sairautta kroonisesti. Kun menen esim terveyskeskukseen niin osaan arvata ettei lääkäri ole törmännyt kaltaiseeni tapaukseen ennen. Kuitenkin tuntuu että jotkut lääkärit ei tykkää jos mä kerron mielipiteeni siitä mitä esim labroja mun mielestä siinä tilanteessa pitäisi ottaa - vaikka itsellä on pitkä kokemus vastaavanlaisista tilanteista entuudestaan. Sitten tuntuu hassulta kököttää siinä hiljaa ja katsella kun lääkäri tyyliin googlailee mun sairauksia :) Niin kysyisin vaan, että miten sä toivoisit sun vastaanotolle tulevan harvinaisten sairauksien sairastajan toimivan? Kun tietenkin lääkärin pitää saada olla siinä tilanteessa kuitenkin se asiantuntija ja potilaan potilas... Nämä tilanteet tuottaa minulle säännöllisesti harmaita hiuksia.

Vierailija
40/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vastaus lapsen lapamatoepäilyyn kuulostaa huuhaalta. Jos ette eskimoita ole niin muuta syytä lähtisin miettimään aluksi. Kuten että se nauha talteen ja mikroskoopilla tutkittavaksi. Tosin sen näkee silminkin onko kyseessä elollista alkuperää oleva olento.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä