Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36v ja tuntuu että elämä ohi. Palvelijana vaan kotona, ruuanlaittoa ja siivousta. Mitä te muut keski-ikäset harrastatte?

Vierailija
10.11.2021 |

Mennyt toivo tulevaisuudesta, mikään ei muutu vaikka yrittää :( kaiken lisäksi ikää vaan tulee lisää, ja ulkonäkö rumenee.
Mistä saatte voimavaroja?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 36v mut olo on kuin parikymppisellä. 36 vuotiaathan ovat jo aikuisia. Mietin mitä alkais isona tekemään, töitä ehkä josta tykkäs ja sais palkkaa... No on mulla työpaikka, vaimo, 3 lasta, meille uutta kotia rakentelen, käyn juoksemassa koiran kanssa ja muutenkin urheilen, talvella löytää hiihtoladuilta ja laskettelurinteistä pienten lasten ympäröimänä. Ei ole vielä tullut sellaista tunnetta että olis aikuinen. M36v

Vierailija
102/108 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mistään saa iloa. 25 vuotiaana oli vielä toivoa, nyt olen miehille alinta sakkaa, koska ikä yli 35v.

Olet juuri oikean ikäinen suunnilleen samanikäisille miehille.

Miksi ihmeessä ajattelette omaa elämäänne tai arvotatte itseänne sen mukaan, mitä miehet teistä mahdollisesti ajattelisivat. Pyh pah! Viis miehistä! Keskittykää tekemään itselle mieluisia asioita ja kehittymään ihmisinä ihan itsenne vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilyä, veneen kunnostusta, puutarhan hoitoa, sienestystä, chilien kasvatusta, lenkkeilyä, jumppaa, lukemista, leffoja, matkustamista jne.

Sama fiilis, kuin 20v sitten, mutta kunto on parempi ja painoa vähemmän. Oletan, että seuraavat 20v menee about samaa. 

45v ikää.

Vierailija
104/108 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kuin viivaa vetäisi. Samat kotihommat, siivoukset, pyykinpesut jne joka päivä/viikko. Toki kumppani käy kaupassa ja ruokaa laittaa mutta muuten ei tee kodin eteen mitään.  Sama lenkki, sama kauppareissu. Kaippa huonomminkin voisi olla mutta kun tekee samat asiat 365 kertaa vuodessa usean vuoden ajan niin kyllä saa välillä kaivaa motivaatiota noihin hommiin. Lapsia ei ole, että siltä osin helpommalla pääsee mutta vaikea ymmärtää mikä on oma "arvo" elämässä. Kotiorjatar??

Tätä juuri tarkoitan!

Ollapa nuori ja laiha 18v,niin voisi hommata jonku varakkaan 40v sugardaddyn ja matkustaa ja nauttia elämästä.

Mutta ei, vanha ja läski, mitään toivoa, että elämä muuttuisi

Ap

Jos haaveilet matkustamisen kustantamisesta seksiä myymällä, niin senkun alat myymään itseäsi läskinfetissin omaaville miehille ja lopeta valitus. Mikset muuten 18-vuotiaana hankkinut sugardaddya? Niinpä, seksin myynti on vielä ankeampaa kuin köyhyys.

Lopeta olemasta uhri ja oman elämäsi objekti. Kuulostat ihan ulimiehiltä.

Koska 18 vuotiaana mulla oli vielä toivoa ja luottotulevaan.

Mun elämä ei ole mitään, miksi sen kuvittelin tulevan, silloin kun olin 18v. Mun piti tässä iässä olla rikas mummeli, ei köyhä ja läski.

Kuka 40v mies vie mut ulkomaille pi llun hinnalla, kun ne saa 18 vuotiaanki? Niin, ei kukaa

Ap

Ap, miten ihmeessä voit halveksia itseäsi noin paljon. Oikeasti, hanki keskusteluapua ja terapiaa terveyskeskuksen kautta.

Vierailija
105/108 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää sama "iäkäs 36/37v" :D

Just olin tulossa sanomaan samaa. Joko oikeasti vähän pihalla oleva nainen tai sitten trollaava mies.

36-vuotias ei todellakaan ole mikään keski-ikäinen. Huutonaurut aloittajalle vaan.

Vierailija
106/108 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvänen aika ruokkiko tätä trollia taas.

Vierailija
107/108 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v pariskunta:

Harrastuksiamme(osa yhteisiä, osa ei):

Lukeminen

Television katselu

Metsästys

Järjestötoiminta

Ulkoilu

Radioamatööritoiminta

Miten 36- vuotiaana voi olla elämä ohi, eikö ap:lla ole mitään sisäistä elämää?

Vierailija
108/108 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 35v. lapset 9 ja 13-vuotiaat, olen naimisissa, ok-talo lähiössä, 8-16-työ. Elämään tuo sisältöä perhe ja harrastukset. Toki elämä on myös sitä siivousta, ruuanlaittoa ja arkista ahertamista, välillä tuntuu että vähän liikaakin, mutta lisäksi harrastan liikuntaa, tapaan ystäviä, luen/kuuntelen kirjoja, katson sarjoja, teen pihatöitä, tehdään perheen kesken jotain, tai miehen kanssa treffaillaan, matkustellaan kotimaassa jne jne. Lisäksi toivottavasti pääsee pikkuhiljaa taas matkustelemaan myös ulkomaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi