Kyllä se taas on vaan Jennillä loistava biisi!
Eli Minä sinua vaan. Ihan törkeen hyvä ja tarttuva kappale, jälleen kerran.
Kommentit (35)
hhrrr - yritin oikeesti kuunnella. Oli pakko pysäyttää 2.02 kun en vaan kestänyt.
Ihan hirveetä! Joku siis oikeasti kuuntelee tätä vapaaehtoisesti? Kumma miten nämä makuasiat...
t. 9
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:11"]
Harmi kun en tykkää laulajasta. Ihan sama mikä biisi, vaikka kuinka hyvä - jos en pidä laulajasta niin jää mulla kuuntelematta.
[/quote]
Mikä harmi se on?! Harmihan se olisi jos kaikki tykkäis. Miten muuten estät tuo, että jää kuulematta. Kolmelta neljätä kanavalta esim. radiosta tulee samaan aikaan samat kappaleet. ;)
Aika elämäm kulu musiikkia tuo Jenni on. Samoin kuin suurin osa nykyajan suomalaisista "artisteista".
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:11"]
Harmi kun en tykkää laulajasta. Ihan sama mikä biisi, vaikka kuinka hyvä - jos en pidä laulajasta niin jää mulla kuuntelematta.
[/quote]
Mikä harmi se on?! Harmihan se olisi jos kaikki tykkäis. Miten muuten estät tuo, että jää kuulematta. Kolmelta neljätä kanavalta esim. radiosta tulee samaan aikaan samat kappaleet. ;)
[/quote]
En kuuntele radiota :) Paitsi ihan satunnaisesti.
Jos joskus sattuu radio auki niin yleensä laitan sen aika nopeesti äänettömälle kun en vaan kestä. (jep, ongelmat on mullakin)
Itse en tykkää Jennin nyyhkylauluista ja käheästä hönkimislaulusta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:21"]Itse en tykkää Jennin nyyhkylauluista ja käheästä hönkimislaulusta.
[/quote]
Ja muutenkaa suomalaisista hönkikäheyslaulutyylillä laulavista artisteista. Ei vaan uppoa minuun. Pysyvät pinnalla vain noiden biisien takia kun ne niin "koskettavat" ihmisiä kun ne on nii surullisia
Aa-a, aa-a, aa-a, aa-a-a, aa-a, aa-a = myötähäpeä
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:32"]
Hyvä on biisi, mutta video pelaa täysin Jennin ulkonäön varassa eikä siinä ole mitään ideaa:
[/quote]
Onhan tossa klipissä selkeä idis, sitä ei vaan tyhmät tajua...:)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:32"]Hyvä on biisi, mutta video pelaa täysin Jennin ulkonäön varassa eikä siinä ole mitään ideaa:
Onneksi se video ei haittaa autoradiossa.
Videossa on yksi hyvä juttu. Taneli Mäkelä.
Matkittu Juha Tapion biisistä, jossa ei mainita rakastaa sanaa.
Vaikken Jenni Vartiaisesta niin välitä, niin kyllä mulle tuli kyyneleet silmiin biisin soidessa autoradiossa.