Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se taas on vaan Jennillä loistava biisi!

Vierailija
25.01.2015 |

Eli Minä sinua vaan. Ihan törkeen hyvä ja tarttuva kappale, jälleen kerran.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:15"]

hhrrr - yritin oikeesti kuunnella. Oli pakko pysäyttää 2.02 kun en vaan kestänyt.

Ihan hirveetä! Joku siis oikeasti kuuntelee tätä vapaaehtoisesti?  Kumma miten nämä makuasiat...

t. 9

[/quote]

Niimpä, on ne makuasiat omituisia mutta kaikilla on niihin oikeus. Todennäköisesti minä oksennan sinun lempparimusiikille ja -artisteille. Jenni on mulle ykkönen. 

Vierailija
2/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:03"]

Vaikken Jenni Vartiaisesta niin välitä, niin kyllä mulle tuli kyyneleet silmiin biisin soidessa autoradiossa.

[/quote]

Vähän sama juttu, tässä biisissä on enempi idistä kuin monessa aiemmassa Jennin tekeleessä. Ja mä kyllä tajusin ton videonkin idean. Ja aika hyvin feikkaa kyyneleitä ellei sitten ole jopa aitoja (vaikka eron jälkifiiliksiin liittyviä)? 

[/quote]

Jennin Eden on parempi, ei ole edes nyyhky biisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniltä ei oo muuta kuin loistavaa tullutkaan..

Vierailija
4/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono biisi, huono laulaja.

Vierailija
5/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:15"]

hhrrr - yritin oikeesti kuunnella. Oli pakko pysäyttää 2.02 kun en vaan kestänyt.

Ihan hirveetä! Joku siis oikeasti kuuntelee tätä vapaaehtoisesti?  Kumma miten nämä makuasiat...

t. 9

[/quote]

Niimpä, on ne makuasiat omituisia mutta kaikilla on niihin oikeus. Todennäköisesti minä oksennan sinun lempparimusiikille ja -artisteille. Jenni on mulle ykkönen. 

[/quote]

Tämä onkin oikeasti mielenkiintoinen kysymys, tämä mielipideasia. Kun 50% ihmisistä rakastaa jotain biisiä ja 50% vihaa sitä yli kaiken ja oksentaa sen kuullessaan, kuulevatko kaikki biisin samalla tavalla vai suodattaako aivojen kuulokeskus sen eri tavalla? Ja kun 50% mielestä Jenni Vartiainen on Suomen kaunein ihanin ja seksikkäin nainen, ja 50% mielestä hirvittävä ruma petolinnun perse jonka naamakin on kuin norsunvittu, näkevätkö nämä ihmiset hänet samalla tavalla vai muuntuuko näkymä aivoissa jotenkin? 

Vierailija
6/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit toi ees tarkoittaa

Vierailija
7/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:43"]

[/quote]

Taidat olla jonkin verran yksinkertainen? Kuten puolet tällä palstalla kirjoittelevista älykääpiöistä.

Vierailija
9/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:15"]

t. 9

[/quote]

[/quote]

Tämä onkin oikeasti mielenkiintoinen kysymys, tämä mielipideasia. Kun 50% ihmisistä rakastaa jotain biisiä ja 50% vihaa sitä yli kaiken ja oksentaa sen kuullessaan, kuulevatko kaikki biisin samalla tavalla vai suodattaako aivojen kuulokeskus sen eri tavalla? Ja kun 50% mielestä Jenni Vartiainen on Suomen kaunein ihanin ja seksikkäin nainen, ja 50% mielestä hirvittävä ruma petolinnun perse jonka naamakin on kuin norsunvittu, näkevätkö nämä ihmiset hänet samalla tavalla vai muuntuuko näkymä aivoissa jotenkin? 

[/quote]

Siinä sulle miettimistä. Itse kuulun siihen joukkoon joka pitää Jenniä lähinnä "norsunvittuna" (sinä sen sanoit en minä).

Vierailija
10/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri kuulin radiosta (valitettavasti taas kerran) ja ihmettelin voiko joku oikeasti tykätä tuollaisesta. Näköjään voi.
Hönkivä laulutyyli ärsyttää mutta Jenni voisi olla ihan hyvä jos joku tekisi hänelle kunnollisia biisejä. Nyt noista tulee lähinnä myötähäpeän tunne. Jos jotakuta oikein kyyneliin asti koskettavat niin eipä ole silloin todella koskettavaa musiikkia kuullutkaan.

Vierailija
11/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:54"]

Tänään juuri kuulin radiosta (valitettavasti taas kerran) ja ihmettelin voiko joku oikeasti tykätä tuollaisesta. Näköjään voi. Hönkivä laulutyyli ärsyttää mutta Jenni voisi olla ihan hyvä jos joku tekisi hänelle kunnollisia biisejä. Nyt noista tulee lähinnä myötähäpeän tunne. Jos jotakuta oikein kyyneliin asti koskettavat niin eipä ole silloin todella koskettavaa musiikkia kuullutkaan.

[/quote]

ON se hienoa että katsot asiaksesi arvostella toisten ihmisten tunnekokemuksia. Olet varmaan mielestäsi absoluuttisen oikeassa, etkä salli vastaväitteitä? Aika moni kyllä tykkää juuri Jennin kaltaisesta musiikista eikä sinulla ole oikeutta sanoa heidän olevan väärässä. Sama päinvastoin. 

Vierailija
12/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:54"]

Tänään juuri kuulin radiosta (valitettavasti taas kerran) ja ihmettelin voiko joku oikeasti tykätä tuollaisesta. Näköjään voi. Hönkivä laulutyyli ärsyttää mutta Jenni voisi olla ihan hyvä jos joku tekisi hänelle kunnollisia biisejä. Nyt noista tulee lähinnä myötähäpeän tunne. Jos jotakuta oikein kyyneliin asti koskettavat niin eipä ole silloin todella koskettavaa musiikkia kuullutkaan.

[/quote]

Minulle tulee valtava myötähäpeän tunne kun joudun lukemaan sinun viisi peräkkäistä haukkumaviestiäsi joissa käytän samoja sanoja ja ilmaisuja. Et taida kyetä asialliseen mielipiteen vaihtoon?

Vierailija
13/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:47"]

[/quote]

Taidat olla jonkin verran yksinkertainen? Kuten puolet tällä palstalla kirjoittelevista älykääpiöistä.

[/quote]

Kai se on sun tasosille vadeille tehty biisi.

Vierailija
14/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole näin lapsellisen typerää "keskustelua" ennen lukenutkaan. Minä en voi sietää esim Anna Abreuta, Jannika Beetä, Jesse Kaikurantaa mutta en silti ole jatkuvasti heitä julkisesti solvaamassa ja nimittelemässä mm "norsunvituksi" ja "petolinnun perseeksi" (kuten joku aiemmin Jenniä). 

Vierailija
15/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kun kerran kysyit niin vastataan sitten:

http://www.radioaalto.fi/#!/post/5486df39c885330200fb2173

Vierailija
16/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin sinua jenni.

Vierailija
17/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tuosta biisistä edelleen. Olen siis löytänyt sen omalle playlistilleni ajat sitten, ja edelleen kuuntelen nyt kun se ilmeisesti radioissakin soi. (En kuuntele radiota melkein koskaan aktiivisesti).

Vierailija
18/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:01"]

Tykkään tuosta biisistä edelleen. Olen siis löytänyt sen omalle playlistilleni ajat sitten, ja edelleen kuuntelen nyt kun se ilmeisesti radioissakin soi. (En kuuntele radiota melkein koskaan aktiivisesti).

[/quote]

Varo vaan, ei täällä saa Jenniä kehua, voi saada pahasti paskaa omaankin niskaansa...

Vierailija
19/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:46"]

[/quote]

Kun kerran kysyit niin vastataan sitten:

http://www.radioaalto.fi/#!/post/5486df39c885330200fb2173

[/quote]

Asia selevä. 

Vierailija
20/35 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:03"]

Vaikken Jenni Vartiaisesta niin välitä, niin kyllä mulle tuli kyyneleet silmiin biisin soidessa autoradiossa.

[/quote]

Vähän sama juttu, tässä biisissä on enempi idistä kuin monessa aiemmassa Jennin tekeleessä. Ja mä kyllä tajusin ton videonkin idean. Ja aika hyvin feikkaa kyyneleitä ellei sitten ole jopa aitoja (vaikka eron jälkifiiliksiin liittyviä)? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi