Mihin sitä menis huomenna töihin?
Kommentit (23)
Mä en mee huomenna töihin. Istun kotona.
Mä menen heti töihin kun uskon, että selviän siellä koko päivän. Tällä hetkellä se tuntuu mahdottomalta.
Katsoin jotain sarjaa missä 40-luvulla ihmiset vaan meni aamuisin jonottamaan töitä esim. konekirjuriksi, työmaille, tehtaisiin ja sitten siitä jonosta vaan otettiin ne ihmiset kuinka monta sinä päivänä tarvittiin. Eli "aikainen lintu madon nappaa" tyylillä.
Miksei nykyään voisi olla jotain vastaavaa, mihin ei tarvittaisi cv:tä, kuukausien rekryprosesseja ja viittä haastattelukierrosta?
Mihin haluat? Mihin kyvyt riittävät? Sinne minä menen.
En tiedä, mutta voisin tulla myös!
Aina kun yritän mennä töihin, tulee turvamies eteen ja käskee poistumaan paikalta.
Mieti joku semmoinen juttu jolle on kysyntää ja sittennii perustat liiketoimintamallin sen ympärille. Tsemppiä
Sen kun kävelet vaan jostain ovesta sisään. Etsivä kyllä aina töitä löytää, kun on niin valtava pulakin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jotain sarjaa missä 40-luvulla ihmiset vaan meni aamuisin jonottamaan töitä esim. konekirjuriksi, työmaille, tehtaisiin ja sitten siitä jonosta vaan otettiin ne ihmiset kuinka monta sinä päivänä tarvittiin. Eli "aikainen lintu madon nappaa" tyylillä.
Miksei nykyään voisi olla jotain vastaavaa, mihin ei tarvittaisi cv:tä, kuukausien rekryprosesseja ja viittä haastattelukierrosta?
Onhan niitä vuokratyöfirmoja olemassa, joissa on reservissä porukkaa ja näitä sitten heitetään lyhyellä varoitusajalla milloin minnekkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en mee huomenna töihin. Istun kotona.
uskon koska muuhun ei ole varaa
Sinne, minne oma osaaminen riittää ja jonne sinut on palkattu.
Täällä Vauva-palstalla on lukuisia ehdotuksia. Esim.risusavotta, kadunlakaisu ja pullojen keräily. Nyt on mustikka-aika niin eikun metsään mars mustikoita poimimaan. Ja sitten se, että menet vaan johonkin työpaikkaan ilman sovittua haastatteluaikaa. Kyllä ne ottaa töihin vaikka lentokapteeniksi tai kirurgiksi. Pääasia että olet töissä.
Minä menen huomenna alepan kassin kanssa puistoon. Tulee hyvä päivä!
Minä olen nyt vuosilomalla, joten menen sen ajaksi yhteen navettaan töihin. Siellä tarvitaan tekijää ja minä olen nyt kuukauden verran ihan vapaalla.
Töihin meneminen on kivaa!
Onlyfans tilin perustaminen käy hetkessä. Sinne siis ap.
Etsi sellainen työpaikka, jonne mennään. Niitä on ilmeisesti paljon ja aivan kaikille työttömille tarjolla.