Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisessa ketjussa sanottiin, että nainen pitäisi iskeä olemalla kiusoittelevan piikittelevä! Oletko samaa mieltä?

Vierailija
10.11.2021 |

Minä naisena ainakin panen heti omaan kategoriaansa dissaamisen yrittäjät.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain samanvertaisten kanssa, puolet on tosikkoja jotka eivät hanskaa sanahelinää.

Mikäs pikkupili siellä huutelee?

Vierailija
22/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii muhun. Mua pitää haastaa, mun ego kestää isosti sen ja miehen pitää kestää, kun mä lataan takaisin suoraan sen egoon. Sen pitää olla hauskaa ja nokkelaa ja ovelaa ja vihjailevaa. Hyvä mies myös osaa antaa mun myös oikealla tavalla voittaa eli on sitten kuitenkin herrasmies. Kipinöiden pitää sinkoilla ja mies voittaa, jos saa mut nauramaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään asiantuntija en ole, mutta myönnän, että jos naisen huumorintaju vaikuttaa kestävän, voin tutustuessa hieman kiusoitella vähemmän merkityksellisistä asioista, kunhan muistan yleisellä tasolla osoittaa, että naisen seura on minulle tärkeää. Toimiihan kevyt kiusoittelu myös tapana nähdä sovimmeko toisillemme, eli odotan naisen myös kiusoittelevan minua. Toki tärkeisiin asioihin menevä piikittely ja suoranainen veetuilu, on paitsi turhaa, myös päättää tutustumisen nopeasti, molemmin puolisesti luultavasti.

Eli vähän aiheen vierestä ajatukseni.

Vierailija
24/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla kiusoittelun taktiikalla meinaa edetä, niin on parempi varautua saamaan samanlaista roustausta takaisinkin. Noi kansainväliset PUA-tyypit on jo todenneet, ettei naisten itsetuntoa lyttäävät taktiikat toimi samalla tavalla Pohjoismaissa, joissa naisillakin on oikeasti itsekunnioitusta ja heidän ei tarvitse epätoivoisesti herättää miesten huomiota saavuttaakseen edes säällisen elämän edellytykset.

Jos naisten ajatus on "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa", niin kyllä silloin kannattaa panostaa nimenomaan viestimään sitä, että kanssani elämä olisi jollain tavoin parempaa kuin yksikseen. Kyllä monella on talous, huusholli ja monesti jopa mielenterveys paremmalla kantilla, kun niitä ei sotke joku kivireki.

Miehenä, viesti siis että osaat hoitaa asiasi, elämäsi on kunnossa ja haluat tuoda iloa, onnea ja viihtyisyyttä ympäristöösi. Jos tämä paketti ei ole vielä kunnossa, niin jos edes tahtotilaa saada asiat kuntoon on, niin silläkin saavutetaan jo ihmeitä. Ei kaikilla naisillakaan ole "koko paketti" kasassa, mutta silloinkin tärkeintä on ne jaetut "arvot" eli halu saada se elämä tiettyyn, samaan, päämäärään joskus pidemmällä tähtäimellä. 

Vierailija
25/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vähän riippuu. Ehkä kuitenkin enemmän kiusoitteleva ilman piikittelyä.

Tykkään sellaisesta abstraktista pallottelusta jota voi lähteä viemään mihin suuntaan vaan. Sillä tavalla monitulkintaisesti kertoa paljon.

Siinä tulee kuuma...

- Nainen

Miksi v i t u s s a koit tarvetta laittaa tuon NAINEN??? XDDDDDD Oletko ihan v i t u n r e t a r d i !!!!!!!!!!

Vierailija
26/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan toimisi mun kohdallani. Ehkä joku tykkää.

Vierailija
27/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mutta sen pitää nimenomaan olla hyvällä fiiliksellä ja pilke silmäkulmassa. Ei mitään että "taisit olla vähän optimistisella tuulella kun ostit tuon kokoisen mekon", vaan sellaista pientä hyväntahtoista kiusoittelua.

Vierailija
28/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaista naista etsii. Piikittely taktiikka toimii omahyväisiin, itsestään liikoja kuvitteleviin naisiin, joiden pään sisässä kukaan mies ei voi heille antaa pakkeja vaan he antavat miehille.

Vierailija
29/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii läheisriippuvaisiin ja epävakaisiin. Terveellä itsetunnolla varustettu ei kiinnostu.

Vierailija
30/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain samanvertaisten kanssa, puolet on tosikkoja jotka eivät hanskaa sanahelinää.

Mikäs pikkupili siellä huutelee?

Miehet tunnustelee silläkeinoin, harvemmin sellaiset tarraa kun huomaavat että ei ole vastusta. Omaa kannsakäymistyyliä kannattaa harjoituttaa, yleensä ne sanavalmiit ovat myös porukan suosituimpia, eivätkä tuppisuita. 

Vierailija
31/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millaista naista etsii. Piikittely taktiikka toimii omahyväisiin, itsestään liikoja kuvitteleviin naisiin, joiden pään sisässä kukaan mies ei voi heille antaa pakkeja vaan he antavat miehille.

No, onko toiminut?

Vierailija
32/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se vähän riippuu. Ehkä kuitenkin enemmän kiusoitteleva ilman piikittelyä.

Tykkään sellaisesta abstraktista pallottelusta jota voi lähteä viemään mihin suuntaan vaan. Sillä tavalla monitulkintaisesti kertoa paljon.

Siinä tulee kuuma...

- Nainen

Miksi v i t u s s a koit tarvetta laittaa tuon NAINEN??? XDDDDDD Oletko ihan v i t u n r e t a r d i !!!!!!!!!!

Ketjuun eksyi näköjään oikein laatumies.

Vierailija
33/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolla kiusoittelun taktiikalla meinaa edetä, niin on parempi varautua saamaan samanlaista roustausta takaisinkin. Noi kansainväliset PUA-tyypit on jo todenneet, ettei naisten itsetuntoa lyttäävät taktiikat toimi samalla tavalla Pohjoismaissa, joissa naisillakin on oikeasti itsekunnioitusta ja heidän ei tarvitse epätoivoisesti herättää miesten huomiota saavuttaakseen edes säällisen elämän edellytykset.

Jos naisten ajatus on "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa", niin kyllä silloin kannattaa panostaa nimenomaan viestimään sitä, että kanssani elämä olisi jollain tavoin parempaa kuin yksikseen. Kyllä monella on talous, huusholli ja monesti jopa mielenterveys paremmalla kantilla, kun niitä ei sotke joku kivireki.

Miehenä, viesti siis että osaat hoitaa asiasi, elämäsi on kunnossa ja haluat tuoda iloa, onnea ja viihtyisyyttä ympäristöösi. Jos tämä paketti ei ole vielä kunnossa, niin jos edes tahtotilaa saada asiat kuntoon on, niin silläkin saavutetaan jo ihmeitä. Ei kaikilla naisillakaan ole "koko paketti" kasassa, mutta silloinkin tärkeintä on ne jaetut "arvot" eli halu saada se elämä tiettyyn, samaan, päämäärään joskus pidemmällä tähtäimellä. 

Tämä. Oli sitten nainen tai mies, ei kukaan halua sellaiseen suhteeseen, jossa olisi ainut kannatteleva voima eli esimerkiksi ajatus siitä, että masentunut ja syrjäytynyt henkilö pelastuisi vain parisuhteen voimalla. Eihän kukaan halua lähteä riskeeraamaan omaa henkistä kestävyyttään ja tekemään sopimusta, josta ei voi perääntyä (koska silloin pilaisi toisen elämän).

On helpompi seurustella ihmisen kanssa, joka ei mahdollisen eron tullessa hajoa palasiksi ja kuole pois.

Vierailija
34/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajatonta, alistettavaa mielenterveysongelmaistahan nämä piikittelijät etsii suhteeseen. Sitä saa sitten ihan vitsillä nöyryyttää koko ajan. Ei kukaan täyspäinen jaksa jatkuvaa pientäkään vittuilua tai maton vetämistä jalkojen alta. Parisuhteessa on tarkoitus kasvaa yhdesdä ja tukea toista, ei hajottaa toisen itsetuntoa ja mielenterveyttä.

Vierailija
35/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii läheisriippuvaisiin ja epävakaisiin. Terveellä itsetunnolla varustettu ei kiinnostu.

Samaa mieltä. En usko että piikittely toimii heihinkään, mutta tuollainen kiusoittelu voi olla heidän mielestään puoleensavetävää, koska he etsivät alitajuisesti myrskyisää suhdetta, missä on valtataistelua ja draamailua. Jos sitä ei tule kumppanilta, he järjestävät sitä itse.

Ainoa tuntemani nainen, joka tällaista suhdetta arvostaa ja etsii on kasvanut alkoholistiperheessä ja isä harrasti piikittelevää huumoria. Tunsin hänet perheineen lapsesta asti, mutta emme enää pidä yhteyttä. Suoraan sanottuna en jaksanut enää suhdedraamoissa pysyä kärryillä, ja draamat vaikuttivat myös yhteisiin illanviettoihin kielteisesti. Muuten kiva ihminen kyllä.

Vierailija
36/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kommentissahan lähestymistapaan liittyvä piikittelijän aggressiivisuus tulee hyvin ilmi. Kyse ei ole liehittelystä lainkaan, vaan tarpeesta painaa alas, manipuloida.

Vierailija
37/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä toimii sellaisissa sopivissa määrin ja hyvänmaun rajoissa. Eli ei mitään oikeesti ilkeetä tai piilov.....lua. Mä tykkään sellaisesta sanailusta itekin. Mutta mun ongelma on se, että mä en muuta saakaan osakseni kuin tällaista rankemman puoleista kuittia. Mun huumorintaju tulee varmaan aika nopeesti ilmi kun mun kanssa juttelee ja sitten sen jälkeen ilmeisesti kukaan ei enää otakaan mua tosissaan. Tai jotain. Eli olisin onnesta soikeena ja varmaan menisin hiljaseksi hämmennyksestä jos joku mies joskus puhuisi mulle ns. nätisti ja tosissaan. Eli vaikka ilman mitään virnuilua pyytäisi mut ihan vaan vaikka kahville. Jostain syystä mua kohdellaan hyvin eritavalla kuin esim. ystäviäni. Ja kyllä kuten toisessakin ketjussa todettiin, saatan vaikuttaa jääkuningattarelta, mutta peitän sillä ujouttani ja arkuuttani ja oikeesti olen herkkä ja lämmin. No mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja tämä on kai sitten oma osani. Tuloksekasta tämä ei kyllä ole, eli sinkkuna mennään enkä suosittele kenellekään. Kovin yritän itsekin opetella näyttämään herkkyyttäni, jos sillä saisi sitten toisenlaista kohteluakin miehiltä.

Vierailija
38/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä toimii sellaisissa sopivissa määrin ja hyvänmaun rajoissa. Eli ei mitään oikeesti ilkeetä tai piilov.....lua. Mä tykkään sellaisesta sanailusta itekin. Mutta mun ongelma on se, että mä en muuta saakaan osakseni kuin tällaista rankemman puoleista kuittia. Mun huumorintaju tulee varmaan aika nopeesti ilmi kun mun kanssa juttelee ja sitten sen jälkeen ilmeisesti kukaan ei enää otakaan mua tosissaan. Tai jotain. Eli olisin onnesta soikeena ja varmaan menisin hiljaseksi hämmennyksestä jos joku mies joskus puhuisi mulle ns. nätisti ja tosissaan. Eli vaikka ilman mitään virnuilua pyytäisi mut ihan vaan vaikka kahville. Jostain syystä mua kohdellaan hyvin eritavalla kuin esim. ystäviäni. Ja kyllä kuten toisessakin ketjussa todettiin, saatan vaikuttaa jääkuningattarelta, mutta peitän sillä ujouttani ja arkuuttani ja oikeesti olen herkkä ja lämmin. No mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja tämä on kai sitten oma osani. Tuloksekasta tämä ei kyllä ole, eli sinkkuna mennään enkä suosittele kenellekään. Kovin yritän itsekin opetella näyttämään herkkyyttäni, jos sillä saisi sitten toisenlaista kohteluakin miehiltä.

Jätkämäisyys naisessa on monesti suojakeino. Ja samaten miespuolisissakin rääväsuissa.

Vierailija
39/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, dissaava mies voi olla ihan seksikäs kakkosvaihtoehto. Vain elämää -sarjan mukaan Jukka-Poika kiusoittelee Chisua. Ovatko pariutuneet? Eivät, molemmilla on omat puolisot. Voisivatko pariutua? Ehkä hetkellisesti, mutta ennen pitkää ihana, herkkä, komea pitkä mies tulisi ja veisi Chisun.

Jukka-Pojan kaltainen voisi voittaa Chisun kaltaisen naisen eeppisillä romanttisilla urotöillä ja sieluaan avaamalla. Vain siten.

Vierailija
40/48 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kiusoittelevan piikittelevä automaattisesti tarkoita dissaavaa. En minäkään mitään ilkeämielistä ja tympeää v*ttuilijaa kauaa jaksaisi katsella, mutta toisaalta huumorimielinen viäräleukailu kyllä nimenomaan toimii meikäläiseen, koska sellainen olen itsekin. Mitä älykkäämpää ja kierompaa huumoria, sitä enemmän sytyn.