Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verotiedot julki, hyvää kateellisten päivää!

Vierailija
10.11.2021 |

Aiotko kuluttaa aikaa muiden tulojen kadehtimiseen ja kyräilyyn sen sijaan että kuluttaisit sen ajan itsesi ja elämäsi kehittämiseen? Olisiko tärkeämpää saada suurituloisilta raha pois sen sijaan, että miettisit kuinka saat itsellesi saman. Olen itse ensimmäistä kertaa yli 100 t€ tienaavien joukossa ja vielä aika reilusti, enkä ole kateellinen kenellekään. Kannattaa käydä koulut kunnolla, ne on kustannettu verorahoilla.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan on maailman ainoa maa jossa tästä kateudesta on tehty rituaali.

Hyödyllisempää olisi listata esim jokaisen toimittajan tulonlähteet kerran vuodessa, samoin muut sidonnaisuudet (jäsenyydet yhdistyksissä, puolueissa, someryhmissä jne) ja jokaisen mediafirman myös. Saataisi parempi kuva siitä kenen tarinaa kukakin toimittaja julistaa. Pelkkä tulojen listaus summamutikassa ei kerro lukijalle mitään hyödyllistä.

Vierailija
2/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut, enkä katso nytkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kytätään!

Vierailija
4/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin verotietoja ensimmäisen kerran vasta muutama vuosi sitten, kun tiesin oman nimeni löytyvän verokoneesta. 

Vierailija
5/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin päästään listoille, ja sitten sieltä "hävitään"... Olet vasta matkasi alussa, ap.

Vierailija
6/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä listaa ei julkaista edes muissa pohjoismaissa ja tuskin muuallakaan.

Vierailija
7/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjassa on kaikki vero ja tulotiedot julkisia. Toisin kuin Suomessa

Vierailija
8/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole ainut tilanne missä Suomessa harjoitetaan puhdasta kommunismia. Täällä sitä tosin kutsutaan sosiaalidemokratiaksi.

Vierailija
9/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytöntä, että niitä julkaistaan. Miten ne edes jaksaa ihmisiä kiinnostaa 🙄

Vierailija
10/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien saajat ry kiittää kaikkia veronmaksajia.

Vierailija
11/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan älytöntä, että niitä julkaistaan. Miten ne edes jaksaa ihmisiä kiinnostaa 🙄

Kyllä minä ainakin saan buustia ja ylemmyydentunnetta siitä, että tienaan enemmän kuin naapurit ja kollegat töissä. Kyllä se tuntuu suoralta kehumiselta siitä, että olen hoitanut asiani hyvin.

Vierailija
12/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi. Ap hanki oma elämä ja anna muiden tehdä omillaan mitä haluavat.

Vierailija
13/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin just alle kun myin pois tappiosijoituksia joulukuussa ja halusin maksaa pienemmät verot.

Mutta julksisun raja on aika alhainen

Vierailija
14/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen arvoa ei mittaa raha eikä valta. Harmi, että niin moni uskoo raha-jumalaan ja unohtaa sekä uhraa kaiken muun sitä palvoessaan.

Vierailija
15/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuollaisella tietodumppauksella ei ole mitään tiedonvälityksellistä arvoa. Lisäksi se aiheuttaa rikkaammille riskin kun sieltä listan yläpäästä löytää ne joilta saa eri keinoin kiristettyä isommat lunnaat esim.

Yhtähyvin noi voisi jollain mielivaltaisella kriteerillä julkistaa esim. 100 000 pitkäaikaistyöttömän ihmisen osoitteet kerran vuodessa.

Vierailija
16/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin saan buustia ja ylemmyydentunnetta siitä, että tienaan enemmän kuin naapurit ja kollegat töissä. Kyllä se tuntuu suoralta kehumiselta siitä, että olen hoitanut asiani hyvin.

No jos se tekee sut onnelliseksi, niin onneksi olkoon, tänään on sun tän vuoden onnellisin päivä 💐

Vierailija
17/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi julkaista kaikki.

Ne tukipummienkin rahat

Vierailija
18/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin hankalaa kun on näitä omantunnonpäiviä-eihän noilla oikeasti ole sellaista- kun tavan kansalainen voi nähdä miten se sikaniskapomonsa tienaa miljoonia ja joka vatun palkkaneuvotteluissa itkee miten ei voi nostaa palkkoja kuin muutamilla senteillä kun on taivaarannassa taas niin synkkiä pilviä

Vierailija
19/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen vaan onnellinen toisten puolesta, jos ovat menestyneet. Itse olen tyytyväinen omaan elämääni ja pärjään tuloillani ihan hyvin. 

Vierailija
20/121 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiinnostaa ainoastaan se että kuinka monta miljoonaa nämä yrittäjät on nostanut osinkoja jotka on koko korona ajan vinkunut tukia ja helpotuksia veroihin ja maksuihin menetettyjen voittojen takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan