Naiset: Nuorin, minkä etumuksen/perseen tsekkaatte?
Kommentit (39)
Tsekkaako naiset etumuksia? :o pienen pilin omaava 18v kundi, en oo enne kuullu
??? Tsekkaan?
Ainoo mikä kiinnittää huomiota, on perstaskussa pullottava lompsa ja hirvee känni.
Entä jos on alle 18v oikein söpö poika, katsotko sitten? Vai hillitsetkö itsesi.. ap
Olen kiinnostunut lähinnä omanikäisistäni. En ole pojan näköisten perään, jos sitä tarkoitat. Hartiat, kävelytyyli, kasvot, hiukset etumusta kiinnostavampia.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:59"]
26-vuotiaan saattaisin tsekata, mutta katson kyllä kokonaisuutta. Vanhimmat kiinnostavat voivat olla yli 50-vuotiaita.
[/quote]
Mitä vittua?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:03"]
Entä jos on alle 18v oikein söpö poika, katsotko sitten? Vai hillitsetkö itsesi.. ap
[/quote]
En tarvitse siinä mitään itsehillintää. Huomaan kyllä, jos nuori on komea, mutta en ajattele häntä seksuaalisessa mielessä.
Öh, en minkäänikäisen..? Mutta kyllä hyvännäköisen ihmisen/rakennuksen/maiseman huomioi yleensä. Ei estetiikantaju tarkoita, että kaikki tarvitsee seksualisoida. Onneksi.
En tsekkaa kenenkään ruumiinosia. Ällöttää ajatella, että kaiken maailman runkkarit ja puumat tsekkailevat minua ja perhettäni.
Itse olin tulossa kirjoittamaan ,että olen varmaan liian vanha kun ei tillisteli kenenkään etu-tai takapuolia, mutta sitten huomasin ,ettei aika moni muukaan niitä katsele :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:02"]Tsekkaako naiset etumuksia? :o pienen pilin omaava 18v kundi, en oo enne kuullu
[/quote]
Juu tsekataan me. Mutta ei siitä munasta kyllä kokoa näe ihan vain vilkaisulla vaatteet päällä. Mutta aina sitä sinne päin tulee kuitenkin katseltua. Jatka siis elämää ihan pystypäin edelleen. :-)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:03"]Entä jos on alle 18v oikein söpö poika, katsotko sitten? Vai hillitsetkö itsesi.. ap
[/quote]
Mene suljetulle pedari. Ja jätä mun alaikäinen poikani rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:03"]Entä jos on alle 18v oikein söpö poika, katsotko sitten? Vai hillitsetkö itsesi.. ap
[/quote]
[/quote]
Kuinka katsominen on rikollista?
Eipä ole tullut tsekkailtua etumuksia, mutta kyllä ihan tasa-arvoisesti katsastan sekä mies- että naispuolisten takamukset. Jos arvioitava on selkeästi yläkouluikäinen niin ei kiinnosta, mutta mitä pahaa esim. 17-vuotiaan pyllyn tiirailussa on? Mulla on oma mies, en siis pidä ketään muuta potentiaalisena vaihtoehtona.
n23
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:03"]Entä jos on alle 18v oikein söpö poika, katsotko sitten? Vai hillitsetkö itsesi.. ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Moraalisesti väärin kattoa niin nuorta poikaa seksuaalisesti. Yäk
Katselen mielelläni söpöjä noin 25-vuotiaita eli selvästi mua nuorempia, mutta etumus ja takamus ei kiinnosta eniten, vaan kasvot ja kroppa kokonaisuutena.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:03"]Entä jos on alle 18v oikein söpö poika, katsotko sitten? Vai hillitsetkö itsesi.. ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Moraalisesti väärin kattoa niin nuorta poikaa seksuaalisesti. Yäk
[/quote]
Olkoon vain väärin, katson siltin.
26-vuotiaan saattaisin tsekata, mutta katson kyllä kokonaisuutta. Vanhimmat kiinnostavat voivat olla yli 50-vuotiaita.