Olen nyt päättänyt lopettaa tapailun.
Olen tapaillut jo pitkän aikaa erästä miestä jonka kanssa kaikki toimii, tykkäämme toisistamme, yhdessäolo on ihanaa. Mies kohtelee hyvin, ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa.
Ainoana ongelmana on se, että mies ei halua sitoutua minuun. Ehkä joskus mutta ei missään nimessä ainakaan nyt. Eikä tapaa minua julkisesti missään vaikka kaverinsa tietävätkin että tapaillaan.
Jotenkin en jaksa enää odottaa ja luulen että asia ei muuttuisi mihinkään vaikka kuinka tässä odottaisin. Itse en ole enää pahemmin edes tapaamisia ehdottanut, lähes kaikki tulee miehen puolelta. Mietin päivittäin pääni puhki sillä että mitä mies minusta haluaa, koska kuitenkin kutsuu hellittelynimillä, kertoo oma-aloitteisesti menemisistään, puhuu tulevaisuuden haaveistaan, haluaa tavata ym. Olen tulkinnut miehen väärin kuvitellessani että seurustellaan Koska käyttäydytään niinkuin seurusteltaisiin, mutta kun erehdyin kysymään asiasta, ei tämä ollutkaan sitä.
En ole miehelle puhunut näistä tunteistani ja siitä että mietin pääni puhki, mutta nyt olen päättänyt lopettaa tapailun. Tuntuu vaan hirveän pahalta ja itkettää :, ( mutta kai tästä joskus yli päästään...
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:59"]Paljonko teillä on ikää ja kauanko olette tapailleet? Oletteko eronneet hiljattain tai jompikumpi teistä?
[/quote]
Lähemmäs 30v ja ollaan tapailtu 6kk. Mulla erosta 2,5v, miehellä lähemmäs 5v. Molemmilla lapsia.
-ap
Oikea päätös, kun teillä on noin eri tavoitteet kerran. Rohkea ap!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:07"]Oikea päätös, kun teillä on noin eri tavoitteet kerran. Rohkea ap!
[/quote]
Joo niin se taitaa olla. Lähinnä tässä haluan mielenrauhan itselleni, ei tarvitse miettiä päätään puhki näillä asioilla. Eniten tässä pelottaa yksinäisyys, nyt on ollut joku jonka kanssa saada läheisyyttä ja hellyyttä ja seuraa. On kovin yksinäistä kun yksin pyörittää arkea lapsen kanssa eikä ehdi olla kavereiden kanssa tekemisissä. Ja illat kun lapsi on mennyt nukkumaan, on kaikkein pahimpia. Mulla ei ole tarvetta olla yhteyksissä puhelimella todellakaan päivittäin mutta vain ajatus siitä että on "joku" on saanut hyvälle tuulelle.
-ap
Nyt sulla jää aikaa ja energiaa etsiä miestä, joka tosissaan haluaa olla kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:17"]Nyt sulla jää aikaa ja energiaa etsiä miestä, joka tosissaan haluaa olla kanssasi.
[/quote]
Niin, näinhän se on. :)
-ap
Niin ja en muuten yhtään tiedä miten sen asian ilmoittaisin. Yleensä sovitaan tapaamisista viestillä, jos mies ehdottaa näkemistä niin voisiko siinä kohtaa laittaa että "ei ole varmaan järkeä enää jatkaa tapailua" tms? Vai onko se liian tökeröä?
-ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:44"]Niin ja en muuten yhtään tiedä miten sen asian ilmoittaisin. Yleensä sovitaan tapaamisista viestillä, jos mies ehdottaa näkemistä niin voisiko siinä kohtaa laittaa että "ei ole varmaan järkeä enää jatkaa tapailua" tms? Vai onko se liian tökeröä?
-ap
[/quote]
On ihan ok, ainakin itse olen tehnyt niin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:44"]Niin ja en muuten yhtään tiedä miten sen asian ilmoittaisin. Yleensä sovitaan tapaamisista viestillä, jos mies ehdottaa näkemistä niin voisiko siinä kohtaa laittaa että "ei ole varmaan järkeä enää jatkaa tapailua" tms? Vai onko se liian tökeröä?
-ap
[/quote]
On ihan ok, ainakin itse olen tehnyt niin.
[/quote]
No hyvä. Koska sit jos sovitaan tapaaminen niin on ihan järjetöntä mennä miehen luo vain ilmoittamaan etten enää pysty jatkaa tapailua.
-ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:17"]Nyt sulla jää aikaa ja energiaa etsiä miestä, joka tosissaan haluaa olla kanssasi.
[/quote]
-ap
[/quote]
Naimisiinko se pitäisi heti mennä? Varmaan uusi lapsikin saatava äkkiä alulle. Puoli vuotta on tosi lyhyt aika, varsinkin kun on jo kokemusta perheestä ja parisuhteesta. Mihin sulla on kiire?
Mietipä itse kuinka nopeasti aika kuluu lapsiperheessä, te ette kuitenkaan vielä tunne niin hyvin toisianne!
Päästä mies vapaaksi, varmasti löytyy nainen joka osaa arvostaa maltillista ja hyvää miestä. Tuliko mieleen että miehellä ei ole vielä kiire kahlita itseään kun on sen kerran jo kokenut. Varmaan tapaillut kaltaisiasi roikkujia ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:17"]Nyt sulla jää aikaa ja energiaa etsiä miestä, joka tosissaan haluaa olla kanssasi.
[/quote]
-ap
[/quote]
Naimisiinko se pitäisi heti mennä? Varmaan uusi lapsikin saatava äkkiä alulle. Puoli vuotta on tosi lyhyt aika, varsinkin kun on jo kokemusta perheestä ja parisuhteesta. Mihin sulla on kiire?
Mietipä itse kuinka nopeasti aika kuluu lapsiperheessä, te ette kuitenkaan vielä tunne niin hyvin toisianne!
Päästä mies vapaaksi, varmasti löytyy nainen joka osaa arvostaa maltillista ja hyvää miestä. Tuliko mieleen että miehellä ei ole vielä kiire kahlita itseään kun on sen kerran jo kokenut. Varmaan tapaillut kaltaisiasi roikkujia ennenkin.
[/quote]
En ole roikkuja. :) ymmärrän kyllä että ottaa aikaa ja mies on todella fiksu ja ajattelee järkevästi. Ja tiedän ettei hän halua lopettaa tapailua. Mutta mistä ihmeestä tiedän ettei mies vain pidä minua ns. Varalla? Ettei jätä kun löytyy joku parempi?
-ap
Mulla vastaava tilanne... 5vuotta tätä jatkunut. Mies on yhteyksissä päivittäin mutta nähdään harvoin, lapset aina etusijalla. Hänellä on sukunsa, menonsa, harrastuksensa. Itse olen yksinäisempi. En ole osannut suhdetta lopettaa, toivon että etenisi johonkin suuntaan mutta eipä ole tapahtunut ja tuskin tapahtuukaan. Olisipa täällä joku mies samassa tilanteessa joka voisi kertoa miksi eteneminen on vaikeaa... Eksänkö takia? Vai onko koko suhteen tarkoitus vain seksuaalisten tarpeiden tyydytys? Ap, olet rohkea. Juttele kuitenkin miehen kanssa ja kerro miten hän eron otti? Kiinnostaa tietää.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:14"]Mulla vastaava tilanne... 5vuotta tätä jatkunut. Mies on yhteyksissä päivittäin mutta nähdään harvoin, lapset aina etusijalla. Hänellä on sukunsa, menonsa, harrastuksensa. Itse olen yksinäisempi. En ole osannut suhdetta lopettaa, toivon että etenisi johonkin suuntaan mutta eipä ole tapahtunut ja tuskin tapahtuukaan. Olisipa täällä joku mies samassa tilanteessa joka voisi kertoa miksi eteneminen on vaikeaa... Eksänkö takia? Vai onko koko suhteen tarkoitus vain seksuaalisten tarpeiden tyydytys? Ap, olet rohkea. Juttele kuitenkin miehen kanssa ja kerro miten hän eron otti? Kiinnostaa tietää.
[/quote]
Luulen että mun kohdalla ainakin miehellä ei ole halua sitoutua koska hänellä on hyvin sosiaalinen elämä, harrastuksia ja työkuviot sellaisia että töissä voi mennä aamusta iltaan monta päivää peräkkäin. Miehellä lapset vain joka toinen vknloppu niin voi puuhailla eri tavalla eikä sanojensa mukaan kaipaa sellaista sitoutumista tällä hetkellä jonka seurustelu vaatisi. Kuitenkin pitää minut aina mielessä ja haluaa tavata ja ikinä ei petä lupauksiaan. Ei myöskään halua tehdä tyhjiä lupauksia.
Mulla taas tilanne sellainen että olen lapsien kanssa koko ajan, paitsi joka toinen viikonloppu kun ovat isällään. Arki menee töissä ja lapsien jutuissa ja harrastuksiin kuljettamisissa ja suoraan Sanottuna tunnen yksinäisyyttä silloin kun lapset nukkuu kun en pääse täältä kotoa mihinkään. Silloin kun ovat isällään olen useasti töissä, jollen ole niin silloin ainut mahdollisuus olla sellaisten kavereiden Kanssa joilla ei ole lapsia.
-ap
Niin ja olen jo kerran ollut lopettamassa juttua ihan naamatusten juuri silloin kun asiasta keskusteltiin. Mies oli aika rikki ja teki kyllä selväksi että haluaa jatkaa tapailua. Itse en sitten osannut sanoa juuta enkä jaata, lopetin vain yhteydenpidon. Tämän jälkeen mies kyllä aktivoitui ja jatkoi yhteyden pitämistä, minä vastailin viesteihin ja tapailu jatkui. ja samalla suhteen laatu hieman muuttui ja mies alkoi enemmän kertoa tulevaisuuden haaveistaan ja alkoi ns sitoutua enemmän tapaamisiin ym. Mutta enempää ei olla edetty ja olen kyllästynyt jatkuvaan pähkäilyyn...
-ap
Ehkä olet enemmän kyllästynyt siihen että olet aina yksin lasten kanssa ja vähän kateellinen miehelle, jolla on muutakin sosiaalista elämää?
Kato kortit, ap. Kun sinä liu'ut kauemmaksi näet haluaako mies pitää sinut lähellä. Lopeta, eroa. Ei jahkailijoiden kanssa elämää kannata rakentaa, mies se pitää olla eikä hiiri. Antaa juuri sen verran että pysyt suhteessa mutta asiat kalvaa, ei tuosta hyvä tule. Odota ja ota sellainen, jossa sielu sulaa, tuntuu lämpimältä ja reilulta.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:04"]Ehkä olet enemmän kyllästynyt siihen että olet aina yksin lasten kanssa ja vähän kateellinen miehelle, jolla on muutakin sosiaalista elämää?
[/quote]
Enemmänkin olen kyllästynyt siihen ettei ikinä tehdä mitään muuta kuin ollaan miehen luona, ei ikinä tehdä mitään muuta julkisesti. Ekat kuukaudet se meni mutta nyt kun on tapailua takana näinkin kauan niin se alkaa kyllästyttää ja sitä haluaisi enemmän. Ja tehdä jotain muutakin. Meillä on kyllä tosi ihanaa ja meillä on hauskaa mutta kuitenkin haluaisin jotain enemmän.
Itselläni on erittäin kiireinen arki ja tapaan lapsellisia kavereita säännöllisesti, mutta tosiaan se yksinäisyyden tunne valtaa kun on iltaisin yksin. Ja tietysti kaikki tekeminen pyörii lasten ja töiden ympärillä. Haluaisin jakaa arjen juuri tämän miehen kanssa mutta hän ei minun. Enkä tiedä haluaako ikinä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:08"]Kato kortit, ap. Kun sinä liu'ut kauemmaksi näet haluaako mies pitää sinut lähellä. Lopeta, eroa. Ei jahkailijoiden kanssa elämää kannata rakentaa, mies se pitää olla eikä hiiri. Antaa juuri sen verran että pysyt suhteessa mutta asiat kalvaa, ei tuosta hyvä tule. Odota ja ota sellainen, jossa sielu sulaa, tuntuu lämpimältä ja reilulta.
[/quote]
Ihanasti sanottu. :) tämähän onkin juuri se ongelma että aina kun otan etäisyyttä ja lopetan yhteydenpidon, mies aktivoituu. Mutta ei kuitenkaan halua seurustella. Vaikka käyttäytyy kuin haluaisi seurustella. Vaikeaa. Olen tulkinnut että haluaa olla kanssani ja on sanonut monesti että tykkää, mutta sitten ei kuitenkaan halua sitoutua.
-ap
Itse pystyt vaikuttamaan elämääsi eniten. Älä hyväksy tilannetta, jos se ei ole sinulle tyydyttävä. Maailma on miehiä täynnä.
Mulle toisaalta sopisi sellainen tapailusuhde, jossa ei seurustella, mutta ehkä miettisin myös, että olenko tosiaan vain varalla. Jos et ole tyytyväinen, ei sille mitään mahda.
Paljonko teillä on ikää ja kauanko olette tapailleet? Oletteko eronneet hiljattain tai jompikumpi teistä?