Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis haluaako joku oikeasti tutkia kumppaninsa puhelimen?!

Vierailija
25.01.2015 |

Onko täällä sellaisia ihmisiä? Minkä ihmeen takia? :D Eilen poikaystävä kertoi miten hänen kaverinsa tyttöystävä haluaa ainakin pari kertaa viikossa tutkia hänen puhelimensa, siis lukea viestit yms. En meinannut edes uskoa, koska eikö se ole vähän törkeää? :D Ihan naurettavaa.. Kai nyt joku yksityisyys pitää olla, hekin kuitenkin asuvat yhdessä! Huhhuh, crazy much?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän jos on aihetta epäillä jostain, mutta en jos "muuten vaan" haluaa säännöllisesti tutkia kumppanin puhelimen. Miksi edes ollaan yhdessä jos luottamus on tuolla tasolla?

Vierailija
22/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tutkinut mutta nyt harmittaa että en sitä tehnyt. Mies petti useampaan kertaan ja vaikka hälärit soi niin kunnoitin hänen yksityisyyttään, siinä menetin neljä vuotta elämästäni. Tottakai mies valehteli jos suoraan kysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ap. olen tutkinut ja arvaas mitä, en edes kadu. oli aihetta epäillä miehen rehellisyyttä ja niinpä ensin puhuimme asiasta, mies ei myöntänyt mitään. sopivan tilaisuuden tullen tutkin miehen puhelimen, paljastui miten paljon mies oli minua loukannut petturuudellaan. olisiko petturuuden pitänyt antaa jatkua ja elää edelleen suhteessa jossa minua loukataan?

Vierailija
24/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:07"]

Te jotka haluaisitte tutkia/tutkitte kumppaninne puhelinta, niin voisitteko kertoa millä oikeudella teette sen? Kai kaivelette vielä sukkalaatikot, takintaskut jne.. miksi olla suhteessa jollei luota toiseen?

[/quote]

Tottakai tutkin takintaskut ennen kuin pesen takin, samoin kun vien puhtaat sukat sukkalaatikkoon. Mies voi tietenkin opetella itse pesemään pyykkinsä. Puhelimet on kaikki keittiössä samassa läjässä, kumpi tahansa voi soittaa kumman puhelimella vaan. Ei ole nääs salattavaa kummallakaan.

Vierailija
25/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole minullakaan mitään salattavaa, mutta todennäköisesti jättäisin tyttöystäväni jos hän haluaisi lukea viestini. Onneksi hän ei kuitenkaan ole mikään skitso ja luottaa minuun. Ihan sairasta touhua..

Vierailija
26/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajattele tutkivani miehen puhelinta vaikka hän jättäisi sen naamani eteen ja lähtisi tunniksi pois. Ei vain kiinnosta pätkääkään. Jos mies pettää niin sitten se pettää, myöhäistä siinä on enää silloin puhelinta ratsata kun kuset ovat jo housussa. Mieheni on kyllä kiinnostunut puhelimestani ja en pidä siinä mitään suojauksia. Jos hän haluaa välttämättä lukea ne 1000 viestiä ystävieni kanssa, niin lukekoon ja kyllästyköön. Jos mulla olisi säpinää vieraan miehen kanssa niin en todellakaan olisi niin tampio, että jäisin siitä kiinni. N40

Vierailija
27/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkää, miten pärjättiin aikana, jolloin ei ollut kännyköitä eikä siis voinut lukea puolison viestejä.

Vierailija
28/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:28"]Ajatelkää, miten pärjättiin aikana, jolloin ei ollut kännyköitä eikä siis voinut lukea puolison viestejä.
[/quote] Mitä.... :D

Vierailija
29/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutkisi naiseni puhelinta, vaikka en !00% jäisi asiasta kiinni. Munaa pitää olla.

Vierailija
30/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika munatonta mieheltä että edes antaa sen puhelimen tuollaiselle hullulle akalle :D Jättäisi vaan heti jos alkaa tuollaista pyytämään.

Vierailija
31/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:00"]

Yleensä näillä "oikeus yksityisyyteen"-ihmisillä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Ihan käytännön kokemus on tämän opettanut vuosien varrella.

[/quote]

Täysin samaa mieltä edellä olevan kanssa. Ne salaavat, joilla on salattavaa...

32/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari kaveria, joiden puolisot kyttäävät heidän puhelimiaan ja viestejään. Näihin kavereihin olen yhteyksissä vain soittamalla, sillä minun asiani eivät kuulu heidän miehilleen.

Vierailija
33/33 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kyllä samaa mieltä tuosta, että yksityisyyden varjelu tarkoittaisi automaattisesti salailua tai vilppiä. Minä olen uskollinen nainen ja puhelin- ja some-elämäni on yhtä vivahteikasta kuin taskuravun sielunelämä, mutta silti en antaisi mieheni selailla viestejäni puhelimesta, facesta tai mistään muualtakaan, puhumattakaan, että hän saisi avata minulle osoitettuja kirjeitä (niitäkin on vielä olemassa, uskomatonta mutta totta!). Se, että olen parisuhteessa, ei tee kaikesta omistamastamme, tekemisestämme tai kokemastamme yhteisiä - eikä se ole puolisolle epäluottamuslause! Se on, jos on tarve tutkia säännöllisesti kumppanin viesti- ja puhelinliikennettä.

Toisekseen: onhan se siitä viestin lähettäjästäkin ikävää, että kaikki tekstit on myös puolison luettavissa. Enkä puhu nyt siitä loukkaantuneesta rakastajasta, vaan vaikkapa läheisestä ystävästä tai tuttavasta, joka on avautunut luottamuksellisesti jostakin omasta tilanteestaan. Sille ihmiselle, jolle on uskoutunut, ei hänen puolisolleen!