Menee hermo appiukkoon
Latelee mulla aivan törkeyksiä kun vaan saa tilanteen. Viime kesänä etsittiin mieheni kanssa meille asuntoa ja appiukko sitten mieheni käydessä muualla latasi mulle täyslaidallisen: kuinka olen paska miniä, olenko varma että poikansa haluaa asua edes mun kanssa, miehen pitää olla perheen pää ja määräilen ja suunnittelen liikaa. Samanlaista on latonut tässä vuosien aikana enemmänkin. Tultiin sitten viikonlopuksi käymään miehen vanhemmilla ja ruokapöydässä jatkoin vielä keskustelua mieheni kanssa puhelinliittymistä. No appiukko 50v änkesi keskusteluun mukaan vaikkei muuta ymmärrä kuin soittamisesta. Kuulemma nettiä ei tarvitsisi edes puhelimessa ja siitä siirtyi sujuvasti tenttaamaan kun mulla on puhelin kokoajan kädessä että olenko nettiriippuvainen. Piilovittuili vielä koko ruokailun ajan ja syötyäni lähdin kävelemään kun en kestä kuunnella sitä ukkoa. Miehelleni olen tästä sanonut eikä hän ole milläänsä isänsä sutkautuksista. Pikkuhiljaa tuntuu siltä että lähden tästä kohta kävelemään.
Kommentit (26)
Kannattaa myös huomioida onko poika omaksunut isänsä tavat. Oletteko olleet kauan yhdessä, kuinka hyvin tunnet miehesi? Nimittäin jos ei laita isälleen nyt stoppia, niin kuinka sitten kun on ne pari lasta ja omakotitalolaina? Usein käy niin että omien lasten myötä aktivoituu ne perhemallit, mihin on lapsuudessaan tottunut ja oppinut. Kuinka anoppia kohdellaan appiukon ja miehesi taholta? Tietenkään aina kusipäiden lapsista ei tule samanlaisia, saattavat esim olla hyvin herkkänä huonolle kohtelulle, kun eivät halua samanlaista koti-ilmapiiriä kuin ovat lapsuudessaan kokeneet. Mutta tuo, että miehesi ei puutu siihen että appi puhuu epäkunnioittavasti, ei ole kovin hyvä merkki.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:01"]Kannattaa myös huomioida onko poika omaksunut isänsä tavat. Oletteko olleet kauan yhdessä, kuinka hyvin tunnet miehesi? Nimittäin jos ei laita isälleen nyt stoppia, niin kuinka sitten kun on ne pari lasta ja omakotitalolaina? Usein käy niin että omien lasten myötä aktivoituu ne perhemallit, mihin on lapsuudessaan tottunut ja oppinut. Kuinka anoppia kohdellaan appiukon ja miehesi taholta? Tietenkään aina kusipäiden lapsista ei tule samanlaisia, saattavat esim olla hyvin herkkänä huonolle kohtelulle, kun eivät halua samanlaista koti-ilmapiiriä kuin ovat lapsuudessaan kokeneet. Mutta tuo, että miehesi ei puutu siihen että appi puhuu epäkunnioittavasti, ei ole kovin hyvä merkki.
[/quote]
Tässä onkin se mitä eniten pelkään ja mikä epäilyttää että onko meillä yhteistä tulevaisuutta. Anoppi ja appi tappelevat kokoajan. Mieheni tiuskii äidilleen. Muuten mieheni on ihana ja huomaavainen minua kohtaan, mutta jos tulee jotain kränää hänen vanhempien puoleltaan niin hän asettuu heidän puolelle vaikkei vika olisi minussa. Mieheni on myös kasvatettu hyvin vanhanaikaisesti kuten voitte varmaan uskoa tuosta appeni kommentista kun miehen pitäisi olla perheen pää. Siivoaminen on ehdottomasti naisten juttu kuten muutkin "naisten työt"
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:01"]Kannattaa myös huomioida onko poika omaksunut isänsä tavat. Oletteko olleet kauan yhdessä, kuinka hyvin tunnet miehesi? Nimittäin jos ei laita isälleen nyt stoppia, niin kuinka sitten kun on ne pari lasta ja omakotitalolaina? Usein käy niin että omien lasten myötä aktivoituu ne perhemallit, mihin on lapsuudessaan tottunut ja oppinut. Kuinka anoppia kohdellaan appiukon ja miehesi taholta? Tietenkään aina kusipäiden lapsista ei tule samanlaisia, saattavat esim olla hyvin herkkänä huonolle kohtelulle, kun eivät halua samanlaista koti-ilmapiiriä kuin ovat lapsuudessaan kokeneet. Mutta tuo, että miehesi ei puutu siihen että appi puhuu epäkunnioittavasti, ei ole kovin hyvä merkki.
[/quote]
Tässä onkin se mitä eniten pelkään ja mikä epäilyttää että onko meillä yhteistä tulevaisuutta. Anoppi ja appi tappelevat kokoajan. Mieheni tiuskii äidilleen. Muuten mieheni on ihana ja huomaavainen minua kohtaan, mutta jos tulee jotain kränää hänen vanhempien puoleltaan niin hän asettuu heidän puolelle vaikkei vika olisi minussa. Mieheni on myös kasvatettu hyvin vanhanaikaisesti kuten voitte varmaan uskoa tuosta appeni kommentista kun miehen pitäisi olla perheen pää. Siivoaminen on ehdottomasti naisten juttu kuten muutkin "naisten työt"
Ap
[/quote]
Sinuna juoksisin karkuun ja lujaa. Jos joskus haluat lapsia niin ajattele sitä vitutuksen määrää kun mies ei osallistu yhtään mihinkään ja odottaa sulta palvelua "perheen päänä". Lisäksi miehen vanhemmat ei arvosta sua pätkääkään vaan vittuilee kodin hoidostasi jne. Ei kovin ruusuinen tulevaisuuden näkymä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:01"]Kannattaa myös huomioida onko poika omaksunut isänsä tavat. Oletteko olleet kauan yhdessä, kuinka hyvin tunnet miehesi? Nimittäin jos ei laita isälleen nyt stoppia, niin kuinka sitten kun on ne pari lasta ja omakotitalolaina? Usein käy niin että omien lasten myötä aktivoituu ne perhemallit, mihin on lapsuudessaan tottunut ja oppinut. Kuinka anoppia kohdellaan appiukon ja miehesi taholta? Tietenkään aina kusipäiden lapsista ei tule samanlaisia, saattavat esim olla hyvin herkkänä huonolle kohtelulle, kun eivät halua samanlaista koti-ilmapiiriä kuin ovat lapsuudessaan kokeneet. Mutta tuo, että miehesi ei puutu siihen että appi puhuu epäkunnioittavasti, ei ole kovin hyvä merkki.
[/quote]
Ap
[/quote]
Sinuna juoksisin karkuun ja lujaa. Jos joskus haluat lapsia niin ajattele sitä vitutuksen määrää kun mies ei osallistu yhtään mihinkään ja odottaa sulta palvelua "perheen päänä". Lisäksi miehen vanhemmat ei arvosta sua pätkääkään vaan vittuilee kodin hoidostasi jne. Ei kovin ruusuinen tulevaisuuden näkymä.
[/quote]
Tätä mä tässä ajattelenkin. Mut on kasvatettu niin että molemmat ovat tasa-arvoisia parisuhteessa ja se mieskin voi imuroida tarvittaessa. Anoppi onkin jo vittuillut kun en hänen mielestä siivoa kunnolla. Ei onneksi olla naimisissa, ainoastaan kihloissa joten pääsen tästä lähtemään helposti. Nyt alkaa mulla nimittäin mennä yli koko homma. Ei siinä mitään jos mies asettuisi mun puolelle mutta kun peesaa vanhempiaan kaikessa.
Surullinen ap
Miksi hoidat työasioita kännykällä kyläillessäsi? Mikset hoida työasioita työaikana työpaikalla?
Ai kamala 15! Miten sun mies suhtautui tähän? Meillä ei onneksi ole lapsia..
Ap