Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo appiukkoon

Vierailija
25.01.2015 |

Latelee mulla aivan törkeyksiä kun vaan saa tilanteen. Viime kesänä etsittiin mieheni kanssa meille asuntoa ja appiukko sitten mieheni käydessä muualla latasi mulle täyslaidallisen: kuinka olen paska miniä, olenko varma että poikansa haluaa asua edes mun kanssa, miehen pitää olla perheen pää ja määräilen ja suunnittelen liikaa. Samanlaista on latonut tässä vuosien aikana enemmänkin. Tultiin sitten viikonlopuksi käymään miehen vanhemmilla ja ruokapöydässä jatkoin vielä keskustelua mieheni kanssa puhelinliittymistä. No appiukko 50v änkesi keskusteluun mukaan vaikkei muuta ymmärrä kuin soittamisesta. Kuulemma nettiä ei tarvitsisi edes puhelimessa ja siitä siirtyi sujuvasti tenttaamaan kun mulla on puhelin kokoajan kädessä että olenko nettiriippuvainen. Piilovittuili vielä koko ruokailun ajan ja syötyäni lähdin kävelemään kun en kestä kuunnella sitä ukkoa. Miehelleni olen tästä sanonut eikä hän ole milläänsä isänsä sutkautuksista. Pikkuhiljaa tuntuu siltä että lähden tästä kohta kävelemään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi asiaa appiukkosi kannalta kertakaan vai oletko vain itsekäs? Appiukostakin olisi mukava saada sinulta silloin tällöin pesää, mutta et varmaan ole tullut ajatelleeksi. Niin pienillä ystävällisillä eleillä voi saada ihmissuhteen toimivaksi.

Vierailija
2/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on keskustelun, ei eron, paikka. Kysy mieheltäsi, onko hän valmis tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Onko hän valmis tekemään kotitöitä miettimättä miesten ja naisten töitä, onko hän valmis hoitamaan mahdollisia lapsia jne.? Riskejä on, kun tausta on tuollainen. Mutta ei niitä malleja ole pakko toistaa, jos ei halua. Pystyykö miehesi keskustelemaan asiasta ja tietoisesti rakentamaan teidän näköistä elämää? Tämä app on pieni ongelma, kun ei onneksi naapurissa asu. Ei sinun tarvitse mennä kyläilemään. Juhlissa käyttäydyt kohteliaasti ja pysyt etäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tun sukupolven miehet ovat vielä usein sovinisteja, ja se on periytyvää, ellei poika ole erityisen fiksu.

Vierailija
4/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pariskunnan tulisi keskustella nämä kotityö ja tasa-arvo asiat ennen lapsien tekoa. Varsinkin jos pariskunnan lapsuuden kotien tavat eroaa toisistaan. Harva valitettavasti tekee niin ja sitten ollaan ongelmissa kun lapsiperheen arki jyllää päälle.

Vierailija
5/26 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä myös onko ookoo että tuikkaat pesää appiukolle jotta mielensä tasoittuu. Anopilla on jo varmaan kuivunut ja kurtistunut värkki joka ei oikein ketään kiinosta. Ehkä lukinseitti päällä peräti kuin homeisessa luolassa.

Vierailija
6/26 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla jotain 20v?

Vierailija
7/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on kahvipöydässäkin puhelin kädessä?

Vierailija
8/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde, jos siltä tuntuu.

Vierailija
9/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:24"]Miksi sulla on kahvipöydässäkin puhelin kädessä?
[/quote]
Ei ole ollut. Puhuttiin vain liittymistä mikä olisi miehelleni sopivin.
Ap

Vierailija
10/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänä päivänä kun puhelimella voi hoitaa myös mm työasioita ja sähköpostit niin en ymmärrä tota kielteisyyttä. Mä käytän puhelinta paljon muuhunkin kuin av:n selailuun ;)
Ap

Vierailija
11/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa takaisin!

Vierailija
12/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:34"]Lataa takaisin!
[/quote]
No mä olen hyvin temperamenttinen ihminen mutta olen nämä appiukon möläytykset tähän asti peesannut koska en ole halunnut välejä kokonaan katkoa. Eilen sitten kiehui yli kokonaan ja sanoin miehelleni että hän voi nyt valita että sanooko itse isälleen ettei tuollainen ole sopivaa, tai sitten mä lataan seuraavan kerran takaisin ja se ei sitten ole kaunista kuultavaa. En kyllä tänne tule kylään ennen kuin on pakko. Eli en ikinä.

Vierailija
13/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, ettet jaksa ainaista asiattomuutta, ja että sun ei ole pakko enää olla tekemisissä.

Vierailija
14/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:29"]

Ja tänä päivänä kun puhelimella voi hoitaa myös mm työasioita ja sähköpostit niin en ymmärrä tota kielteisyyttä. Mä käytän puhelinta paljon muuhunkin kuin av:n selailuun ;) Ap

[/quote]

Asiat voi hoitaa hyvin ilman puhelintakin. Miksi sinä olet kielteinen näille muille tavoille?

Vierailija
15/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:29"]

Ja tänä päivänä kun puhelimella voi hoitaa myös mm työasioita ja sähköpostit niin en ymmärrä tota kielteisyyttä. Mä käytän puhelinta paljon muuhunkin kuin av:n selailuun ;) Ap

[/quote]

Asiat voi hoitaa hyvin ilman puhelintakin. Miksi sinä olet kielteinen näille muille tavoille?
[/quote]
Jos mä olen kylässä käymässä sen max 2 päivää niin käytän kyllä sitä helpointa keinoa, kuten muulloinkin. Oisko yhtään sen parempi että mulla olis tietokone kokoajan auki?
Ap

Vierailija
16/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:37"]Sano sille, ettet jaksa ainaista asiattomuutta, ja että sun ei ole pakko enää olla tekemisissä.
[/quote]
Asutaan onneksi nykyään 600km päässä niin ei ole pakko olla tekemisissä.
Ap

Vierailija
17/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:29"]

[/quote]

[/quote]
No mitäs nämä muut tavat ovat? Kerro ihmeessä..

Vierailija
18/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
Ja appiukko kyllä käyttää puhelinta itsekin työasioiden hoitoon, mutta ainoastaan soittaa sillä vaikka osti jopa älypuhelimen juuri.
Kirjeitäkö tässä pitäisi lähetellä?
Ap

Vierailija
19/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Häh? Miten se liittyy mitenkään tämän keskustelun aiheeseen. Eikö tässä puhuttu ap:n apean loukkaavasta kommentoinnista?

Vierailija
20/26 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samantapainen appi. Meillä on kolme lasta joista ei ole tippaakaan kiinnostunut (ovat jo murrosiässä). Ei olla oltu juurikaan tekemisissä, koska silloin kun vielä oltiin, soitteli ja haukkui mua jatkuvasti miehelle jne. Haukkui tosin miestäkin kaikille tutuilleen, kuultiin siitä ulkopuolisilta. Nyt on kuulemma tehnyt lapsensa perinnöttömäksi (senkun tekee, ei olla hänen perintöjään vaille).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän