olenko nipottava akka voi toimiiko mies väärin?
Suutin miehelle, koska oli taas lähtenyt yöllä mitään ilmoittamatta baariin. On tehnyt näin ennenkin ja joka kerta olen suuttunut, ja joka kerta mies on luvannut ettei enää lähde ilmoittamatta. Muutaman kerran on tehnyt myös niin, että ei ole tullut edes kotiin vaan aamupäivään asti on saanut ihmetellä missähän mies mahtaa olla. Tällä kertaa oli kuitenkin tullut kotiin eikä edes ollut missään kauheasti krapulassa mutta kuitenkin v#tuttaa tuo ilmoittamatta lähteminen. Meillä on 2 lasta(1v ja 3v).
Eli, onko miehen käytös normaalia ja minä turhasta nalkuttava akka vai onko minulla oikeus olla loukkaantunut?
Kommentit (33)
olet oikeassa! itsekkään en hyväksyisi moista touhua.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:09"]Mitäs mies, jos tekisit saman tempun?
[/quote]
Mieli tekisi kokeilla mutta riskinähän on aina että lapset jäisi ilman hoitajaa jos miehen tekisi taas mieli lähteä eikä kävisi katsomassa olenko nukkumassa.
Ap
Onko miehesi korkeastikoulutettu?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:09"]Kannattiko hankkia lapsia tuollaisen miehen kanssa? Ja ei, et nalkuta turhasta. Tapahtuuko tuota kuinka usein?
[/quote]
tuliko hyvä mieli, sait heti ensimmäisen nasevan kommentin.
aina vaan kaikki ei mene ihan kuin elokuvissa. olen itsekkin elänyt suhteessa, jossa mies vuosien ja lasten myötä muuttui täysin toiseksi. vaikea ymmärtää?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:22"]Onko miehesi korkeastikoulutettu?
[/quote].
ja tuo koulutustaso liittyy ap.n kertomaan tilanteeseen miten?
ai niin, nyt ollaan av palstalla.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:22"]Onko miehesi korkeastikoulutettu?
[/quote].
ja tuo koulutustaso liittyy ap.n kertomaan tilanteeseen miten?
ai niin, nyt ollaan av palstalla.
[/quote]
Täällä ei ole millään muulla mitään väliä kuin koulutuksella. Jos olet korkeastikoulutettu, olet myös viisas ja täydellinen ihminen. Jos et ole, olet tyhmä ja paska ihminen.
-
Mutta asiaan, et valita turhasta. Tuollaiset reissut pitää todellakin ilmoittaa. Matkalla voi vaikka sattua jotain ja sinä olet sillä välin täysin tietämätön miehesi liikkeistä.
Mies on törkeä! Onko orastava alkoholismi pois suljettu?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:09"]Mitäs mies, jos tekisit saman tempun?
[/quote]
Mieli tekisi kokeilla mutta riskinähän on aina että lapset jäisi ilman hoitajaa jos miehen tekisi taas mieli lähteä eikä kävisi katsomassa olenko nukkumassa.
Ap
[/quote]
Lähde ja jätä iso lappu ulko-oveen, että olet ulkona ja tulet joskus kun huvittaa.
Ootko varma ettei ukkos petä sua?
Toi touhu kun kuullostaa siltä.
Itse olin aikoinaan myös saman tyyppisen miehen kanssa jopa kihloissa. Tässä yksi esimerkki. Olin joutunut sairaalaan erittäin kovien vatsakipujen vuoksi muutamaksi päiväksi ja kun viimein pääsin kotiin mies ilmoitti että lähtee moikkaa kavereitaan. Kuulema päättänyt lähdöstä jo kun jouduin sairaalaan. Tästä ei vaan ollut kertonut mitään. Minulla olisi pitänyt olla seuraa se ilta jotta pääsisin sairaalaan takas jos kivut tulisivat takas. Ambulanssit kuulema sitä varten.. (mitään kivun syytä ei löytynyt). Tämä siis oli suhteelle viimeinen niitti. Kaverit meni aina edelle,jopa väärin sanottu "huomenta" oli edessä viikonloppu ilman miestä,minulle jäi hoidettavaksi lapsi,miehen kissa ja omakotitalo. Anteeksi sekava viesti mutta toivottavasti siitä edes joku saa selvää :)
Ei ole normaalia. Kyllä kumppaniin pitää pystyä luottamaan. Minunkin mies harrasti tuota. Häipyi mitään sanomatta, oli yö tai päivä.Miehellä oli kyllä alkoholiongelma. Siinä ei auttanut sanominen eikä huutaminen. Homma loppui vasta kun laitoin eropaperit vetämään.Mies tuli järkiinsä, jätti juomisen ja siihen loppui yöjuoksut.
Ei kannattanut vaan kristallipallo toimi ennen lapsen tekoa huonosti. Mies ei siis ole käyttäytynyt näin ennen lapsia.
Tätä tapahtuu satunnaisesti. Tätä reissua ennen oli parin kuukauden tauko jota ennen tapahtui pari kuukautta 1-2 kertaa kuukaudessa.
Ap