Entä jos ihastuu "potilaaseensa"?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:09"]Mitä tehdä?
[/quote]
Teitkö mitään?
Mikä nk. potilas eli "potilas"? Tiedän vain potilaita, en "potilaita".
Ei tulisi mieleenikään. Ällö ajatuskin. Siinä täytyy antaa toiselle täysi neutraali rauha. Ei mitään erotiikkaan viittaavaakaan saa ilmentyä. Joku paikka vain on neutraali tässä maailmassa ja se on vastaanottohuone.
T sis el
Kosh kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään. Ällö ajatuskin. Siinä täytyy antaa toiselle täysi neutraali rauha. Ei mitään erotiikkaan viittaavaakaan saa ilmentyä. Joku paikka vain on neutraali tässä maailmassa ja se on vastaanottohuone.
T sis el
Komppaan tätä. Joka tuutista pukkaa seksiä nykyisin, miksi ei edes hoitotilanne saa enää olla neutraali. Pitäkää ne öljyiset näppinne vain työasioissa
Vierailija kirjoitti:
Kosh kirjoitti:
T sis elKomppaan tätä. Joka tuutista pukkaa seksiä nykyisin, miksi ei edes hoitotilanne saa enää olla neutraali. Pitäkää ne öljyiset näppinne vain työasioissa
Minua saisi öljytä vastaanotolla. Rentouttaisi tilannetta mukavasti.
Omalla kohdallani ei ole mahdollista. Ovat joko 70-90 -vuotiaita muistisairaita tai 35-75 -vuotiaita alkoholisteja. Ei säväytä ja jos säväyttäisi, hakeutuisin hoitoon
Lehdissä oli juttua muutama kuukausi takaperin lääkäreistä. Heillä oli kyselytutkimuksen vastanneista eniten seksisuhteita alaisiinsa eri ammattien edustajista. Muistaakseni 1/3 osa lääkäreistä panee alaisiaan työpaikalla. Ei ihme että siellä odotusaulassa kestää..
Tarkoittaako tuo "potilas" sitä, että heitä pitää nykyisin sanoa asiakkaiksi?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:10"]Mutta onko hierottava potilas? Itse en ainakaan itseäni potilaaana ajattele kun käyn hierojalla. [/quote] Kyllä itse miellän nykyään lähes kaikki entiset potilaat asiakkaiksi. Terapeutilla olen käynyt asiakkaana samoin hierojalla ja lääkärillä. Potilas on niin vanhentunut nimitys.
[/quote]
Samaa mieltä, potilas kuulostaa erityisen sairaalta. Asiakas on parempi. Entinen sellainen taas on entinen asiakas.