Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entä jos ihastuu "potilaaseensa"?

Vierailija
25.01.2015 |

Mitä tehdä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko joku terapiassa käyvä luulee että terapeutti on häneen ihastunut. Unohtakaa. On tosi harvinaista ihastua potilaaseen.

Vierailija
22/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:33"]

Taasko joku terapiassa käyvä luulee että terapeutti on häneen ihastunut. Unohtakaa. On tosi harvinaista ihastua potilaaseen.

[/quote]

Tämä ap on se palstan vakkarihörhö, joka yhä elättelee kuvitelmia terapeuttinsa vastarakkaudesta.  ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:52"]Hoitosuhde poikki jos vain mahdollista. [/quote] Toi vois olla aika kamalaa potilaalle jos on just saanut luotua jonkinlaisen turvallisen hoitosuhteen. Kaikille ei ole helppoa aloittaa taas uudestaan jonkun toisen kanssa.

[/quote]

Voi olla vielä ikävämpää, jos luotettu hoitaja alkaa käyttäytyä omituisesti ja/tai rikkoo luottamuksen käyttäytymällä epäammattimaisesti. Riski on aina olemassa jos on tunteita potilasta kohtaan, että vaikka kuinka luulisi itse pitävänsä tunteensa kurissa, niin kuitenkin ne vaikuttavat käytökseen ja hoitosuhteeseen.
[/quote]

No mua ei haittais yhtään jos saisin tietää että hoitaja olisi hieman ihastunut. Tuntisin saavani enemmän apua kun tietäisin että en ole vaan yksi rutiini työjuttu toiselle.

Vierailija
24/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:52"]

Hoitosuhde poikki jos vain mahdollista.

[/quote]

Hirveintä olisi olla sulhanen/morsian, joka ihastuu vihkipappiin.;)

Vierailija
25/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:52"]Hoitosuhde poikki jos vain mahdollista. [/quote] Toi vois olla aika kamalaa potilaalle jos on just saanut luotua jonkinlaisen turvallisen hoitosuhteen. Kaikille ei ole helppoa aloittaa taas uudestaan jonkun toisen kanssa. [/quote] Voi olla vielä ikävämpää, jos luotettu hoitaja alkaa käyttäytyä omituisesti ja/tai rikkoo luottamuksen käyttäytymällä epäammattimaisesti. Riski on aina olemassa jos on tunteita potilasta kohtaan, että vaikka kuinka luulisi itse pitävänsä tunteensa kurissa, niin kuitenkin ne vaikuttavat käytökseen ja hoitosuhteeseen. [/quote] No mua ei haittais yhtään jos saisin tietää että hoitaja olisi hieman ihastunut. Tuntisin saavani enemmän apua kun tietäisin että en ole vaan yksi rutiini työjuttu toiselle.

[/quote]

Sitä ei tiedä olisiko se sulle kuitenkaan hyväksi saada ekstra-apuja, vaikka se kivalta ehkä tuntuisikin olla hoitajan lemppari.

Vierailija
26/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:33"]

[/quote]

Tämä ap on se palstan vakkarihörhö, joka yhä elättelee kuvitelmia terapeuttinsa vastarakkaudesta.  ohis
[/quote]

Siis tämäkö joka on ihastunut siihen komeaan mieheen joka näkee hänet naisena vai onko täällä muitakin ollut?

Vierailija
27/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä ei puhuttu mielen terapeuteista...

Vierailija
28/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:52"]

Hoitosuhde poikki jos vain mahdollista.

[/quote]

Hirveintä olisi olla sulhanen/morsian, joka ihastuu vihkipappiin.;)
[/quote]

Onko kokemusta? :D

Vierailija
29/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:43"]

[/quote]

Entä jos ihastuu "potilaaseensa"? - Tämä kai voi viitata melkein mihin tahansa, hierojasta psykoterapeuttiin?

Vierailija
30/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:52"]Hoitosuhde poikki jos vain mahdollista. [/quote] Toi vois olla aika kamalaa potilaalle jos on just saanut luotua jonkinlaisen turvallisen hoitosuhteen. Kaikille ei ole helppoa aloittaa taas uudestaan jonkun toisen kanssa. [/quote] Voi olla vielä ikävämpää, jos luotettu hoitaja alkaa käyttäytyä omituisesti ja/tai rikkoo luottamuksen käyttäytymällä epäammattimaisesti. Riski on aina olemassa jos on tunteita potilasta kohtaan, että vaikka kuinka luulisi itse pitävänsä tunteensa kurissa, niin kuitenkin ne vaikuttavat käytökseen ja hoitosuhteeseen. [/quote] No mua ei haittais yhtään jos saisin tietää että hoitaja olisi hieman ihastunut. Tuntisin saavani enemmän apua kun tietäisin että en ole vaan yksi rutiini työjuttu toiselle.

[/quote]

Sitä ei tiedä olisiko se sulle kuitenkaan hyväksi saada ekstra-apuja, vaikka se kivalta ehkä tuntuisikin olla hoitajan lemppari.
[/quote]

Kyllä se kuule olisi. Nyt on just elämässä se vaihe kun toivoisi että edes yksi ihminen kuuntelisi ihan oikeasti ja jos se olisi tuo hoitaja niin mahtavaa. Muuta en tarvitsisi.

Vierailija
31/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:43"]Mun mielestä tässä ei puhuttu mielen terapeuteista...
[/quote]

No sittenhän ei pitäisi olla esteitä. Antaa palaa vaan :)

Vierailija
32/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:37"] [quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:52"]Hoitosuhde poikki jos vain mahdollista. [/quote] Toi vois olla aika kamalaa potilaalle jos on just saanut luotua jonkinlaisen turvallisen hoitosuhteen. Kaikille ei ole helppoa aloittaa taas uudestaan jonkun toisen kanssa. [/quote] Voi olla vielä ikävämpää, jos luotettu hoitaja alkaa käyttäytyä omituisesti ja/tai rikkoo luottamuksen käyttäytymällä epäammattimaisesti. Riski on aina olemassa jos on tunteita potilasta kohtaan, että vaikka kuinka luulisi itse pitävänsä tunteensa kurissa, niin kuitenkin ne vaikuttavat käytökseen ja hoitosuhteeseen. [/quote] No mua ei haittais yhtään jos saisin tietää että hoitaja olisi hieman ihastunut. Tuntisin saavani enemmän apua kun tietäisin että en ole vaan yksi rutiini työjuttu toiselle. [/quote] Sitä ei tiedä olisiko se sulle kuitenkaan hyväksi saada ekstra-apuja, vaikka se kivalta ehkä tuntuisikin olla hoitajan lemppari. [/quote] Kyllä se kuule olisi. Nyt on just elämässä se vaihe kun toivoisi että edes yksi ihminen kuuntelisi ihan oikeasti ja jos se olisi tuo hoitaja niin mahtavaa. Muuta en tarvitsisi.

[/quote]

Hyvä hoitaja osaa kuunnella ilman että on ihastunut sinuun. Huono hoitaja voi vaikka pitkittää hoitosuhdetta turhaan, koska haluaa olla tärkeä ja tarpeellinen sinulle, sen sijaan että päästäisi sut kokeilemaan siipiäsi omin avuin onnistuneen hoidon jälkeen.

Vierailija
33/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan aina terapeuteista tai hierojista.

Terapeutit ihastuu potilaisiin ja hierojat ei osaa avata rintsikoita oikealla hetkellä :-(

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:43"]

[/quote]

Vierailija
34/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on aika eri asia että kemiat pelaa ja sopii yhteen, kuin että hoitsu on ihastunut potilaaseen. Ensimmäinen voi mahdollistaa hyvän hoitosuhteen, jälkimmäinen voi sössiä koko touhun.

Vierailija
35/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:50"]Mä voin ihan rehellisesti myöntää että olen joskus hieman ihastunut fysioterapeuttiin, mutta hillitsin itseni. Kerran oli tosi nuori hieroja, joka tavallaan ehdotteli. Silloin hieman kiusaannuin. [/quote] Ei kai hierojiin sekaantuminen ole niin vakavaa? Jos siis kummatkin on hommmassa mukana. [/quote] Ei, meinasin jopa haksahtaa. Olin sinkku.

[/quote]

Ei se paha ole. Itse hierojana toivoisin että asiakas välillä sanoisi ou jeah fuck my ass please. Just like that.

[/quote]

Niin olet siis homo ja haaveilet miespotilaistasi? Naiset harvemmin välittävät peppuseksistä paitsi miellyttääkseen miehiään. Eivöt siis itse useinkaan nauti siitä. Jos nainen pyytää tulemaan takaapäin, hän haluaa että tulet ihan ykköseen vaan.

Vierailija
36/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:50"]Mä voin ihan rehellisesti myöntää että olen joskus hieman ihastunut fysioterapeuttiin, mutta hillitsin itseni. Kerran oli tosi nuori hieroja, joka tavallaan ehdotteli. Silloin hieman kiusaannuin. [/quote] Ei kai hierojiin sekaantuminen ole niin vakavaa? Jos siis kummatkin on hommmassa mukana. [/quote] Ei, meinasin jopa haksahtaa. Olin sinkku.

[/quote]

Ei se paha ole. Itse hierojana toivoisin että asiakas välillä sanoisi ou jeah fuck my ass please. Just like that.

[/quote]

Niin olet siis homo ja haaveilet miespotilaistasi? Naiset harvemmin välittävät peppuseksistä paitsi miellyttääkseen miehiään. Eivöt siis itse useinkaan nauti siitä. Jos nainen pyytää tulemaan takaapäin, hän haluaa että tulet ihan ykköseen vaan.
[/quote] Miehillä on hirveä hinku aina peppuseksiin. Ehkä massage relaksoi niin että siitäkin voi nauttia ; )

Vierailija
37/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko hierottava potilas? Itse en ainakaan itseäni potilaaana ajattele kun käyn hierojalla.

Vierailija
38/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:09"]Mitä tehdä?
[/quote]

Olisitpa mun hoitaja :) <3 niin että mentäiskö kahville tai jotain? ;)

Vierailija
39/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Entä jos hieroja on lihaksikas uros, joka murskaisi pelkällä katseella kaikki edellisten suhteiden miehet.

Valmiiksi öljytyillä käsillä hieroja ottaisi takamuksesta kiinni suurilla lihaksikkailla käsillään (+190cm mies). Aika moni nainen alistuisi myös peppuseksiin tuollaisen uroksen kohdattuaan. Saisi tehdä ihan mitä haluaa, vaikka purra samalla niskasta.

Homot on sitten erikseen.

Vierailija
40/57 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:10"]Mutta onko hierottava potilas? Itse en ainakaan itseäni potilaaana ajattele kun käyn hierojalla.
[/quote]

Kyllä itse miellän nykyään lähes kaikki entiset potilaat asiakkaiksi. Terapeutilla olen käynyt asiakkaana samoin hierojalla ja lääkärillä. Potilas on niin vanhentunut nimitys.