Petin vaimoa ja nyt se tyrkyttää seksiä
Huvittavaa tuo naisen järjenjuoksu. Vaimoni pihtasi pitkään. Petin sitä ja kun tunnustin sen itse hänelle, niin nyt suorastaan tyrkyttää seksiä. Kyllä naiset ovat sairaita :D
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:24"]naisen tyhmä logiikka. se pitää sua nyt seksikkäänä ja tyrkyttää tavaraansa ku tajus et joku muu nainen pitää sua hottina
[/quote]
Mikä muu on enemmän huoraamista kuin alkaa antaa pillua paniikissa kun pelkää miehen (lompakon) lähtevän?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:24"]naisen tyhmä logiikka. se pitää sua nyt seksikkäänä ja tyrkyttää tavaraansa ku tajus et joku muu nainen pitää sua hottina [/quote] Mikä muu on enemmän huoraamista kuin alkaa antaa pillua paniikissa kun pelkää miehen (lompakon) lähtevän?
[/quote]
Juuri näin! ja Lompakkohuoria ei ole olemassakaan? :D :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:30"]Sama kokemus itsellä kuin ap:lla. Varmaan joku menettämisen pelossa tehty hätäreaktio. Ihmeellistä on vain että miksi vitussa ne alunalkujaan pihtaavat?? [/quote] Sitä kannattaisi tosiaan miettiä. Ihan ilkeyttään varmaan.
[/quote]
Mä tiedän naisen joka on avoimesti sanonut että ei pidä seksistä. Ei ole hyväksikäytetty, ei raiskattu eikä mitään muutakana traumatisoivaa, ei vaan pidä seksistä. Niin kauan harrasti säännöllisesti seksiä miesystävänsä kanssa kunnes tuli raskaaksi. Positiivisen testin jälkeen ennen syntymää seksiä harrastivat kaksi kertaa. Vauvan syntymän jälkeen meni puoli vuotta ennen kuin herui miehelle seksiä, eikä kyse ole miehen yrittämisen puutteessta.
Ei tosin miehelle ole kertonut että ei halua seksiä miehen, tai ylipäätään kenenkään, kanssa. Koska sehän lähtisi ja hän jäisi kahdestaan lapsen kanssa.
Mä sanoin hänelle, ja sanon nytkin; en käsitä. Tuo jos joku on harhaanjohtamista ja suoranaista kieroilua jota en hyväksy. Mun mielestäni tuo on pahempaa kuin se, että puoliso pettää. Tuossa suhteessa vieläpä olisi vaikea miettiä edes mitä siinä petetään...
[/quote]
Näitä pihtarilehmiä suomenmaassa riittää. Sitten vielä jotkut tollot ihmettelee että miksi mies pettää! Kyllä on mielisairasta touhua..
Nauti nyt Ap kun saat kahta eri römpötintä! Pistät sitten paskemman pihalle kun alkaa kyllästyttää ;)