Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vaimoa ja nyt se tyrkyttää seksiä

Vierailija
25.01.2015 |

Huvittavaa tuo naisen järjenjuoksu. Vaimoni pihtasi pitkään. Petin sitä ja kun tunnustin sen itse hänelle, niin nyt suorastaan tyrkyttää seksiä. Kyllä naiset ovat sairaita :D

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kyllä todella paha mieli siitä, että puhutte puolisoistanne tuolla tavalla.

Mulla itselläni on pihtarimies ja tienaan reilusti enemmän kuin puolisoni. Eli teidän termeillänne mulla on siis pihtaava loispuoliso. Huoraksikaan miestä ei voi haukkua, mikä tuo sitten on?

Pihtaaminen on iso ongelma, joka on ollut olemassa jo vuosia ja josta on keskusteltu. Seksi on minulle todella tärkeää ja minä petän puolisoani - sika siis itsekin.

Mutta en ikinä puhuisi puolisostani tavalla, jolla miehet tekevät. Hän on hyvä isä ja meillä on ihan hyvä perhe-elämä ja suhde seksiä lukuunottamatta.

Vierailija
42/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:27"]

Voiko mutta sanoa kun NARSISTI. Vittu mikä ******* olet! Ymmärrän miks sun nainen on pihdannut sulta, kohtelet muijaas huonosti! tai sitten sinussa on ulkonäöllisesti jokin pahasti vialla, ei nainen muuten ns. "pihtaa" on myös sekin vaihtiehto että nainen saa isompaa, himottavampaa ja sykkivää kyrp** ja kyytiä joltain ihanalta ja hellältä machomieheltä  joka vetelis sua turpaan, tosta noi va. Tiedätkö mihin isoon reikään menit lusikkas upottamaan ;) Teistä ei tule enään ikinä rakastavaista pariskuntaa. Jos muija haluu sut takas se haluu vaan kostaa!

[/quote]

Mikä White Trash - amis asuntovaunusuohirviö se siellä huutelee? Ai että oikein muija "haluaa minut takaisin"?Kerronpa sulle, että minä itse en kelpuuttaisi tuota lompakkohuoraa enää viiden metrin kepin päähänkään. Joten meneppäs sinä Älyn jättiläinen takaisin litkimään sitä light siideriä ja syömään sitä eineslihapiirakkaasi sinne salattujen elämien ääreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa ihmeessä ja äkkiä. Parasta kummallekin osapuolelle ainakin tämän keskustelun perusteella.

Vierailija
44/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... Tämä on joko naisen kirjoittama provo tai yksi todiste siitä, että mitään pettämätöntä loogista ajattelukykyä ei ole siunaantunut nimenomaan miesssukupuolelle kautta linjan.

Kerrot pettäneesi, et pettäväsi, eli seksi vieraan kanssa on ilmeisesti ollut kertaluonteista. Ennen pettämistä kerrot olleesi puutteessa. Pettämisestä seurasi, että saat enemmän seksiä vaimolta. Eikö tässä tapahtunut niin, että sait mitä halusit? Tyhmyys ei ole sairaus, mutta jonkinlainen ongelma kuitenkin.

Vierailija
45/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:46"]

Öh... Tämä on joko naisen kirjoittama provo tai yksi todiste siitä, että mitään pettämätöntä loogista ajattelukykyä ei ole siunaantunut nimenomaan miesssukupuolelle kautta linjan.

Kerrot pettäneesi, et pettäväsi, eli seksi vieraan kanssa on ilmeisesti ollut kertaluonteista. Ennen pettämistä kerrot olleesi puutteessa. Pettämisestä seurasi, että saat enemmän seksiä vaimolta. Eikö tässä tapahtunut niin, että sait mitä halusit? Tyhmyys ei ole sairaus, mutta jonkinlainen ongelma kuitenkin.

[/quote]

Kylläpäs tämä pikku todistelu nyt otti voimille kun meni sulla nuo faktat ihan täysin perseelleen.

En kertonut itse olevani puutteessa. Vaan kerroin että vaimoni pihtaa. Kun tunnustin hänelle pettäneeni, hän alkoi tyrkyttää seksiä. Eri asia on se, haluanko minä ottaa sitä häneltä vastaan enää.

Naisen logiikka taas yritti vääntää nämä faktat miten sattuu.

Vierailija
46/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä sikoja osa miehistä on. Mua hävettäis olla sun äiti,miettisin että mikä on menny noin pahasti pielee että oma poika huorittelee omaa vaimoaa ja pettää. Säälittävää ei voi muuta sanoo,eroo nyt vaimostas ja anna sille mahollisuus löytää fiksu ja parempi mies,toisinku sinä oot. T.N19

Vierailija
47/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:56"]

[/quote]

Kylläpäs tämä pikku todistelu nyt otti voimille kun meni sulla nuo faktat ihan täysin perseelleen.

En kertonut itse olevani puutteessa. Vaan kerroin että vaimoni pihtaa. Kun tunnustin hänelle pettäneeni, hän alkoi tyrkyttää seksiä. Eri asia on se, haluanko minä ottaa sitä häneltä vastaan enää.

[/quote]

Sanot, että et ollut puutteessa. Eli sinulla oli tarpeeksi seksiä vaimosi kanssa? Keneltä se vaimosi sitten pihtasi?

Vierailija
48/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monta miestä täällä kirjoittaa? Eiköhän tässä vain ap pistele näitä loisimis/huora yms. kommenttejaan järkyttyneenä siellä yksinäisen sunnuntain iloksi... Noloa, niin noloa! :-D

Vierailija
49/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Mitäköhän tekisin? Meillä mies on osallistunut perheen (5 hlöä) talousmenoihin kesän jälkeen 300 eurolla ja pihtaa. Pettänyt en ole - vielä - ja pärjäämme mainiosti minunkin tuloillani, mutta katselen kyllä avoimin silmin ympärilleni. Mieheni on kuitenkin mieheni ja lasteni isä, ja en hänestä pahaa sanaa sano vaikka joskus omassa mielessäni jotakin ehkä ajattelisinkin. Ap:n käyttämät sanat hänen vaimostaan kertovat hänestä itsestään hyvin paljon.

Vierailija
50/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita juttuja puhutte jotkut. Omista puolisoistanne. Missä kunnioitus ja arvostus?

Vierailija
51/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:27"]

[/quote]

[/quote]

Sanot, että et ollut puutteessa. Eli sinulla oli tarpeeksi seksiä vaimosi kanssa? Keneltä se vaimosi sitten pihtasi?

[/quote]

Ja jälleen naisen pikku logiikka vetäisi asiat päin helvettiä. Vaimoni pihtasi. Minä panin muita. En siis ollut seksin puutteessa.

Comprende?

Vierailija
52/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja jälleen naisen pikku logiikka vetäisi asiat päin helvettiä. Vaimoni pihtasi. Minä panin muita. En siis ollut seksin puutteessa.

Comprende?

[/quote]

Ja tosiaan syytät ja haukut nyt sitten vaimoasi tästä? Syyllinen, jota sietäisit haukkua löytyy peilistä.

Vierailija
53/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Comprende?

[/quote]Hahhah haa! Et ollut puutteessa, mutta olit puutteessa kun kävit kuksimassa vierasta, kun vaimo pihtaa, mutta nyt et ole enää puutteessa kun vaimo ei enää pihtaa? Oliko tässä tarinasi noin suurinpiirtein? :D

Vierailija
54/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen on myytti. Kyse on siitä, että naista ei seksi syystä tai toisesta kiinnosta. Ei tahallisesta vittuilusta seksiä annostelemalla. Pettäminen ei ole ratkaisu, vaan puhuminen.

Vierailija
55/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:46"]

Voihan kyse olla siitäkin, että meillä on avioehto ja eron sattuessa minä vien käytännössä kaiken ja jätän sen lehmän puille paljaille. Tottunut ämmä makeaan elämään ja nyt hädissään. Eli siis tyypillinen miehen lompakolla loisiva huora.

[/quote]

Onko tämä ap:n kommentti? Jos on, miksi olette edes naimisissa? Ymmärrän, että seksin puute on ongelma, mutta jos näin kauniisti ajattelet vaimostasi ja vielä näytät sen, niin tässä on todennäköisesti syy siihen seksin puuttumiseen.
[/quote]
No mitäs naiset ajattelisivat miehestä jos mies loisii naisella pihtaa seksiä minkä kerkee? Naiset jaloudessaan arvostavat miestä korkealle?
Ei kun nainen kyllä voi olla loisiva huora, mutta siitä ei saa sanoa mitään koska se on naisen oikeus.
[/quote]

Meillä on tilanne noin päin! Mies käyttää rahaa kuin miljonääri ja minä kannattelen taloutta. Seksiä ei tipu ikinä. On ukko antanut itsensä rupsahtaakkin ja lihoa.
Silti en hauku miestäni huoraksi. Yritän löytää yhteistä aikaa, jotta voimme keskustella ja löytää ratkaisun ongelmiimme tai päätyä eroon. Pettämään en rupea munan toivossa.

Vierailija
56/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan huvittaisi harrastaa seksiä ap:n kaltaisen sian kanssa. Puhua nyt tuohon sävyyn omasta vaimosta. Puistattaa ihan!

Vierailija
57/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:17"]Tätähän voidaan käytännössä testata, että kuinka moni suomalainen nainen on miehensä lompakosta kiinnostunut. Kaikki parempituloiset miehet pettävät vaimojaan ja tunnustavat. Veikkaanpa että kovinkaan moni nainen ei lähde liitosta, koska on tottunut jo loisimaan ja huoraamaan miehensä lompakolla.

Toisaalta tätä pettämistähän tapahtuu nytkin kokoajan. Vai luuletteko lompakkohuorat, että ne "työreissut" ollaan aina ihan kiltisti? Viime reissulla firman johtaja kustansi koko miesporukan bordelliin. Sanoi että laittaa firman edustuskuluihin :D
[/quote]

Kertokaa mulle mitä tää lompakolla loisiminen on? En tunne yhtään naista joka ei kävis töissä ja maksaisi puolta lainanlyhennyksistä? Vai onko se niin että nainen muuttuu huorasta madonnaksi vaan jos maksaa asunnot, ruoat ja lapset yksin ja mies vain "harrastaa". Aika egoistista kunkku ajattelua mieheltä :D

Vierailija
58/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Comprende?

[/quote]Hahhah haa! Et ollut puutteessa, mutta olit puutteessa kun kävit kuksimassa vierasta, kun vaimo pihtaa, mutta nyt et ole enää puutteessa kun vaimo ei enää pihtaa? Oliko tässä tarinasi noin suurinpiirtein? :D

[/quote]

Ap ei puhunut alun alkaen omasta seksin PUUTTEESTA YHTÄÄN MITÄÄN. Vaan siitä että vaimon halut löytyivät yhtäkkiä, kun Ap tunnusti pettämisen.

Joku vitun lompakkohuora yrittää nyt vaan vääntää ja kääntää mustan valkoiseksi. Taisi osua omaan nilkkaan? Niinhän ne sanoo, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :D

[/quote]

Miksi huorittelet ihmisiä, jotka ovat kanssasi eri mieltä? Ja enemmän tässä kyllä tämä sinun logiikkasi ihmetyttää.

Vierailija
59/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:42"]

Eihän tässä ole mitään ihmeellistä. Suurin osa naisistahan on juuri tällaisia Kullankaivajaharakoita eli ns. lompakkohuoria. Vai meinaatteko tosissanne, että esim. Formula-kuskit ovat niin hyvännäköisiä ja heillä on niin ihana luonne :D :D :D

Kaikki naiset ovat huoria, kunhan hinnasta sovitaan.

[/quote]

No sinulla on oikeus mielipiteeseesi, kuten muillakin.

Vierailija
60/83 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kaikki miehet on huoria kun hinnasta sovitaan, kokemusta on. Eikä sukupuolellakaan niin väliä.

Mun mies suuttu kun kerroin että petin häntä toisen miehen kanssa!? Mitäs pihtailee, kukaan jaksa joka päivä ruinata ja harrastaa kerran kahdessa viikossa. Eiköhän tää ollut tässä, saa pitää lapsetkin mun puolesta.