Petin vaimoa ja nyt se tyrkyttää seksiä
Huvittavaa tuo naisen järjenjuoksu. Vaimoni pihtasi pitkään. Petin sitä ja kun tunnustin sen itse hänelle, niin nyt suorastaan tyrkyttää seksiä. Kyllä naiset ovat sairaita :D
Kommentit (83)
Mun kaverikin teki juuri noin kuin ap nainen. Ainut vaan, että aloitti kostoksi salasuhteen erään tutun miehen kans. Lopun arvaattekin varmaan.. Salarakkaasta tuli ihan julkirakas ja aiempi petturimies sai jäädä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:30"]Sama kokemus itsellä kuin ap:lla. Varmaan joku menettämisen pelossa tehty hätäreaktio. Ihmeellistä on vain että miksi vitussa ne alunalkujaan pihtaavat??
[/quote]
Aivan! Tämän kokemuksen valossa suosittelen kaikille miehille! Jos akkanne pihtaa, menkää vieraisiin. Ei teidän tarvi alkaa kärsimään, olette oikeutettuja elämään ja nauttimaan!
Keskustelitteko seksin puuttumisesta ennen pettämistä? Mietin vaan, että vaikea on korjata sellaista asiaa, jossa ei itse ongelmaa huomaa ja toinen ei avaa suutaan. Jos siis vaimon reaktio tällainen kuin ap kerroit.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:37"]Keskustelitteko seksin puuttumisesta ennen pettämistä? Mietin vaan, että vaikea on korjata sellaista asiaa, jossa ei itse ongelmaa huomaa ja toinen ei avaa suutaan. Jos siis vaimon reaktio tällainen kuin ap kerroit.
[/quote]
Totta kai keskusteltiin, vaan ei siitä ollut mitään apua. Kummasti ne halut löytyi kun kävin vieraissa ensin. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:46"]Voihan kyse olla siitäkin, että meillä on avioehto ja eron sattuessa minä vien käytännössä kaiken ja jätän sen lehmän puille paljaille. Tottunut ämmä makeaan elämään ja nyt hädissään. Eli siis tyypillinen miehen lompakolla loisiva huora.
[/quote]
Näitähän täällä Suomessa riittää, käytännössä vähintään joka toinen naimisissa oleva nainen.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:30"]
Sama kokemus itsellä kuin ap:lla. Varmaan joku menettämisen pelossa tehty hätäreaktio. Ihmeellistä on vain että miksi vitussa ne alunalkujaan pihtaavat??
[/quote]
Naiset on tavallaan lähempänä eläintä, kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:46"]
Voihan kyse olla siitäkin, että meillä on avioehto ja eron sattuessa minä vien käytännössä kaiken ja jätän sen lehmän puille paljaille. Tottunut ämmä makeaan elämään ja nyt hädissään. Eli siis tyypillinen miehen lompakolla loisiva huora.
[/quote]
Onko tämä ap:n kommentti? Jos on, miksi olette edes naimisissa? Ymmärrän, että seksin puute on ongelma, mutta jos näin kauniisti ajattelet vaimostasi ja vielä näytät sen, niin tässä on todennäköisesti syy siihen seksin puuttumiseen.
Jaa, meillä kävin samoin kun ero oli jo sovittu, kauheeta kanittelua. Ehkä tosiaan jostain luopumisesta kyse tai sitten vaan halu näyttää että kyllä täälläki ois hyvää tarjolla..
Sitä kyllä ihmettelee että miksi ihmiset on naimisissa kun selkeästi halveksii/vihaa puolisoaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:46"] Voihan kyse olla siitäkin, että meillä on avioehto ja eron sattuessa minä vien käytännössä kaiken ja jätän sen lehmän puille paljaille. Tottunut ämmä makeaan elämään ja nyt hädissään. Eli siis tyypillinen miehen lompakolla loisiva huora. [/quote] Onko tämä ap:n kommentti? Jos on, miksi olette edes naimisissa? Ymmärrän, että seksin puute on ongelma, mutta jos näin kauniisti ajattelet vaimostasi ja vielä näytät sen, niin tässä on todennäköisesti syy siihen seksin puuttumiseen. [/quote] No mitäs naiset ajattelisivat miehestä jos mies loisii naisella pihtaa seksiä minkä kerkee? Naiset jaloudessaan arvostavat miestä korkealle? Ei kun nainen kyllä voi olla loisiva huora, mutta siitä ei saa sanoa mitään koska se on naisen oikeus.
[/quote]
Jos mies loisii ja pihtaa eroaisin ja ottaisin tilalle jonkun, joka ei sellaista tee tai sitten olisin sinkku ja tekisin mitä haluan. Hetkeäkään en huorapuheita kuuntelisi. Ihmettelisin kyllä, että missä mielenhäiriössä olen tuollaiseen aarteeseen rakastunut.
13
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:12"]Vaimojen järjenjuoksu on ihan perseestä. Ei anneta pillua kotona, ja sitten kun mies käy nussimassa jotain muuta pillua, niin sitä toista naista syytellään heti sormi ojossa, ja haukutaan lutkaksi ym. Vittu katsokaa sinne peiliin, senkin pihtarikurpat, siellä se syyllinen näkyy. Ja pitäkää itsestänne huolta, lihotte niin ei teitä edes haluta panna.
[/quote]
Miksi olet ylipäätänsä naisen kanssa jota et arvosta?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:46"]Voihan kyse olla siitäkin, että meillä on avioehto ja eron sattuessa minä vien käytännössä kaiken ja jätän sen lehmän puille paljaille. Tottunut ämmä makeaan elämään ja nyt hädissään. Eli siis tyypillinen miehen lompakolla loisiva huora.
[/quote]
Se, että olet tällaisen puolison valinnut, kertoo enemmän sinusta ja kyvystäsi löytää kunnollinen puoliso kuin suomalaisista naisista. Mikään pakkohan ei olisi ollut mennä naimisiin, jos merkkejä ahneudesta kerran oli nähtävillä. En tosin ihmettele, ettei kukaan kunnon nainen ole huolinut sinua. Puhetyylisi perusteella vaikutat todella ikävältä ihmiseltä.
Tuskin tuollaisella amislenkkarilla on varallisuutta jolla loisia. Firma ei mitään bordelleja kirjanpitoonsa laita, hanki omat rahasi bordelliin luuseri.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:46"]Voihan kyse olla siitäkin, että meillä on avioehto ja eron sattuessa minä vien käytännössä kaiken ja jätän sen lehmän puille paljaille. Tottunut ämmä makeaan elämään ja nyt hädissään. Eli siis tyypillinen miehen lompakolla loisiva huora.
[/quote]
Se, että olet tällaisen puolison valinnut, kertoo enemmän sinusta ja kyvystäsi löytää kunnollinen puoliso kuin suomalaisista naisista. Mikään pakkohan ei olisi ollut mennä naimisiin, jos merkkejä ahneudesta kerran oli nähtävillä. En tosin ihmettele, ettei kukaan kunnon nainen ole huolinut sinua. Puhetyylisi perusteella vaikutat todella ikävältä ihmiseltä.
[/quote]
Eli nainen loisia ja pihdata sekä vielä pillullaan huoraamalla paikata virhettä, mutta siitä ei saa pahaa sanoa?
Outo ajattelumalli, että ensin se vaimo on pihtarikurppa, kun seksiä ei ole tarpeeksi ja nyt se on sairas, kun se haluaa seksiä. Ja huora se on kummassakin tapauksessa.
Tuo kuinka puhut vaimostasi, kertoo jo paljon siitä kuinka epäkunniottava olet häntä kohtaan. Luultavasti siinä on se syy hänen seksuaaliseen haluttomuuteenkin.
Olisit vain tyytyväinen, että vaimosi yrittää vielä saada parisuhteenne toimimaan. Itse en ymmärrä miksi kukaan haluaisi olla kaltaisesi sian kanssa yhdessä.
Outoa on myös ajatella, että seksi on jotain, mitä nainen antaa miehelle. Ei se ole mikään karkkipussi, jota nainen itsekkäästi vaan pihtaa itsellään. Seksi vaatii halukkuutta ja kiihottumista myös naiselta.
Voiko mutta sanoa kun NARSISTI. Vittu mikä ******* olet! Ymmärrän miks sun nainen on pihdannut sulta, kohtelet muijaas huonosti! tai sitten sinussa on ulkonäöllisesti jokin pahasti vialla, ei nainen muuten ns. "pihtaa" on myös sekin vaihtiehto että nainen saa isompaa, himottavampaa ja sykkivää kyrp** ja kyytiä joltain ihanalta ja hellältä machomieheltä joka vetelis sua turpaan, tosta noi va. Tiedätkö mihin isoon reikään menit lusikkas upottamaan ;) Teistä ei tule enään ikinä rakastavaista pariskuntaa. Jos muija haluu sut takas se haluu vaan kostaa!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:30"]Sama kokemus itsellä kuin ap:lla. Varmaan joku menettämisen pelossa tehty hätäreaktio. Ihmeellistä on vain että miksi vitussa ne alunalkujaan pihtaavat??
[/quote] Sitä kannattaisi tosiaan miettiä. Ihan ilkeyttään varmaan.