Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu yksinäinen?

Vierailija
25.01.2015 |

Huomenta. Tänä aamuna tuntuu taas niin yksinäiseltä. Olen riidoissa vähän kaikkien kanssa, tai ehkä en ihan riidoissakaan, mutta vähän huonoissa väleissä.
Vertaistukea?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:16"]

Vähän yksinäinen täälläkin.

[/quote]

Laitan paremmaksi. Olen PALJON yksinäinen.

Vierailija
22/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö....minä olen ÄÄRETTÖMÄN yksinäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:42"]

Ööööö....minä olen ÄÄRETTÖMÄN yksinäinen?

[/quote]

.......ööööö.......Tuota on vaikea laittaa paremmaksi....ei taida millään onnistua...miksi mie en sitä keksinyt yyyh...   ap öööööö.

Vierailija
24/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäisin.

Vierailija
25/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööööööööö  kun ei parempaakaan keksi niin sanottakoon, että olen paljon yksinäinen mutta lisäksi

ÄÄRETTÖMÄN onneton olio.

Mitäs öööööö tähän sanot.

ap ööööööö

Vierailija
26/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:51"]

Olen yksinäisin.

[/quote]

öööö. Tuo oli hyvä.

öööööö

Vierailija
27/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:12"]

Vähän yksinäinen, mutta en riidoissa. Kyllä on päässä vikaa jos ajautuu usean ihmisen kanssa riitoihin.

[/quote]

Ei välttämättä. Vika voi olla noissa useammissa.

[/quote]

Ap kertoo olevansa riidoissa vähän kaikkien kanssa. Ei tuo ole ihan normaalia jos on vähänkään useampi tuttu. Johtui tuo tilanne mistä tahansa niin Ap:lla on nyt kyllä se kuuluisa peiliin katsomisen paikka. 

Vierailija
28/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan muu yksinäinen?" pitäisi olla "Onko kukaan muu yksinäinen?"

Vierailija
29/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä ainakin olen yksinäinen vaikken riidoissa ole kenenkään kanssa. Ei ole sukulaisia, ei ole kavereita, ei ole miestä, ei lapsia ja työkavereita näen vilaukselta ehkä kerran kuussa. Ainoa puhekontakti kaupan kassa ja pomon kanssa käydyt tilannekatsaukset puhelimitse.

Pistääkö joku vielä paremmaksi?

Vierailija
30/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:05"]

No, minä ainakin olen yksinäinen vaikken riidoissa ole kenenkään kanssa. Ei ole sukulaisia, ei ole kavereita, ei ole miestä, ei lapsia ja työkavereita näen vilaukselta ehkä kerran kuussa. Ainoa puhekontakti kaupan kassa ja pomon kanssa käydyt tilannekatsaukset puhelimitse.

Pistääkö joku vielä paremmaksi?

Tuo kuulostaa jo sangen hyvältä. Voi olla että paremmaksi on vaikee laittaa, ans kattoo.

[/quote]

Vierailija
31/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi yksinäinen, jolla on kavereita, mutta ei sellaisia kenelle jakaa tärkeitä henkilökohtaisia asioita ja huolia. Lisäksi heillä on aina omat parhaat kaverit, joten tunnen olevani heille aika merkityksetön.

Vierailija
32/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:19"]

Täälläkin yksi yksinäinen, jolla on kavereita, mutta ei sellaisia kenelle jakaa tärkeitä henkilökohtaisia asioita ja huolia. Lisäksi heillä on aina omat parhaat kaverit, joten tunnen olevani heille aika merkityksetön.

[/quote]

Mielummin olen yksinäinen kuin pinnallisten, itsekkäiden ja tyhmien ihmisten seurassa.

Vierailija
33/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:19"]

[/quote]

Mielummin olen yksinäinen kuin pinnallisten, itsekkäiden ja tyhmien ihmisten seurassa.
[/quote]
Totta, mutta ei näissä kavereissani ole tuollaista ongelmaa vaan juuri se että olen ulkopuolinen, kun he ovat saattaneet viettää esim. koko ala-asteen ja ylä-asteen keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi