Kukaan muu yksinäinen?
Huomenta. Tänä aamuna tuntuu taas niin yksinäiseltä. Olen riidoissa vähän kaikkien kanssa, tai ehkä en ihan riidoissakaan, mutta vähän huonoissa väleissä.
Vertaistukea?
Kommentit (33)
Ööööö....minä olen ÄÄRETTÖMÄN yksinäinen?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:42"]
Ööööö....minä olen ÄÄRETTÖMÄN yksinäinen?
[/quote]
.......ööööö.......Tuota on vaikea laittaa paremmaksi....ei taida millään onnistua...miksi mie en sitä keksinyt yyyh... ap öööööö.
öööööööööö kun ei parempaakaan keksi niin sanottakoon, että olen paljon yksinäinen mutta lisäksi
ÄÄRETTÖMÄN onneton olio.
Mitäs öööööö tähän sanot.
ap ööööööö
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:51"]
Olen yksinäisin.
[/quote]
öööö. Tuo oli hyvä.
öööööö
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:12"]
Vähän yksinäinen, mutta en riidoissa. Kyllä on päässä vikaa jos ajautuu usean ihmisen kanssa riitoihin.
[/quote]
Ei välttämättä. Vika voi olla noissa useammissa.
[/quote]
Ap kertoo olevansa riidoissa vähän kaikkien kanssa. Ei tuo ole ihan normaalia jos on vähänkään useampi tuttu. Johtui tuo tilanne mistä tahansa niin Ap:lla on nyt kyllä se kuuluisa peiliin katsomisen paikka.
"Kukaan muu yksinäinen?" pitäisi olla "Onko kukaan muu yksinäinen?"
No, minä ainakin olen yksinäinen vaikken riidoissa ole kenenkään kanssa. Ei ole sukulaisia, ei ole kavereita, ei ole miestä, ei lapsia ja työkavereita näen vilaukselta ehkä kerran kuussa. Ainoa puhekontakti kaupan kassa ja pomon kanssa käydyt tilannekatsaukset puhelimitse.
Pistääkö joku vielä paremmaksi?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:05"]
No, minä ainakin olen yksinäinen vaikken riidoissa ole kenenkään kanssa. Ei ole sukulaisia, ei ole kavereita, ei ole miestä, ei lapsia ja työkavereita näen vilaukselta ehkä kerran kuussa. Ainoa puhekontakti kaupan kassa ja pomon kanssa käydyt tilannekatsaukset puhelimitse.
Pistääkö joku vielä paremmaksi?
Tuo kuulostaa jo sangen hyvältä. Voi olla että paremmaksi on vaikee laittaa, ans kattoo.
[/quote]
Täälläkin yksi yksinäinen, jolla on kavereita, mutta ei sellaisia kenelle jakaa tärkeitä henkilökohtaisia asioita ja huolia. Lisäksi heillä on aina omat parhaat kaverit, joten tunnen olevani heille aika merkityksetön.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:19"]
Täälläkin yksi yksinäinen, jolla on kavereita, mutta ei sellaisia kenelle jakaa tärkeitä henkilökohtaisia asioita ja huolia. Lisäksi heillä on aina omat parhaat kaverit, joten tunnen olevani heille aika merkityksetön.
[/quote]
Mielummin olen yksinäinen kuin pinnallisten, itsekkäiden ja tyhmien ihmisten seurassa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:19"]
[/quote]
Mielummin olen yksinäinen kuin pinnallisten, itsekkäiden ja tyhmien ihmisten seurassa.
[/quote]
Totta, mutta ei näissä kavereissani ole tuollaista ongelmaa vaan juuri se että olen ulkopuolinen, kun he ovat saattaneet viettää esim. koko ala-asteen ja ylä-asteen keskenään.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:16"]
Vähän yksinäinen täälläkin.
[/quote]
Laitan paremmaksi. Olen PALJON yksinäinen.