Kukaan muu yksinäinen?
Huomenta. Tänä aamuna tuntuu taas niin yksinäiseltä. Olen riidoissa vähän kaikkien kanssa, tai ehkä en ihan riidoissakaan, mutta vähän huonoissa väleissä.
Vertaistukea?
Kommentit (33)
Minäkin tunnen itseneni yksinäiseksi, mutta nyt lähden uimahalliin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:56"]
Minäkin tunnen itseneni yksinäiseksi, mutta nyt lähden uimahalliin.
[/quote]
öööö..ota uimapuku mukaan.
öööööÖÖöÖÖÖööÖÖÖ..miksette nauti miästen seurasta?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:47"]öööööÖÖöÖÖÖööÖÖÖ..miksette nauti miästen seurasta?
[/quote]
Nautinkin poikaystäväni seurasta mutta kyllä kaipaisin lisäksi muitakin ystäviä.
Minä. Olen viikon mittaan aina välillä yksinäinen, mutta välillä taas en, riippumatta oikeastaan siitä olenko jonkun seurassa vai en. Olen kuitenkin aika valikoiva ihmissuhteissani, joten osin syy tähän tilanteeseen on itsessäni, ja itsessäni se syy on osin silloinkin, jos joku muu on valinnut minut pois. Tai paremmin ilmaistuna ollut valitsematta minua.
Yksinäisyyden tunne on pysynyt tänään melko hyvin kurissa kun on pystynyt peittämään tyhjyyden tunteen mitäänsanomattomalla tekemisillä. Esim. kahvin juonnilla, nisun syönnillä ja täällä av:llä päivystämällä. Hoh hoijaa, sanon vaan. Tyhjän saapi tekemättäkin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:07"]
Haluatko kertoa lisää? ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:07"]
Haluatko kertoa lisää? ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:10"]
Yksinäisyyden tunne on pysynyt tänään melko hyvin kurissa kun on pystynyt peittämään tyhjyyden tunteen mitäänsanomattomalla tekemisillä. Esim. kahvin juonnilla, nisun syönnillä ja täällä av:llä päivystämällä. Hoh hoijaa, sanon vaan. Tyhjän saapi tekemättäkin.
[/quote]
Voi luoja tätä elämää. Tämä on mennyt nisun syönniksi ja kahvin juonniksi.
Taas tuli nakattua kahvipannu tulelle, Monesko kerta lienee tänään, viijes vai kuuves, on mennyt laskut sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 07:35"]
Huomenta. Tänä aamuna tuntuu taas niin yksinäiseltä. Olen riidoissa vähän kaikkien kanssa, tai ehkä en ihan riidoissakaan, mutta vähän huonoissa väleissä.
Vertaistukea?
[/quote]
ööööö...sama täällä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:10"]
ööööö...en?
[/quote]
Tuo ei ole alkuperäinen ööööööööö vaan se olen minä. öööööö
Vähän yksinäinen, mutta en riidoissa. Kyllä on päässä vikaa jos ajautuu usean ihmisen kanssa riitoihin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:12"]
Vähän yksinäinen, mutta en riidoissa. Kyllä on päässä vikaa jos ajautuu usean ihmisen kanssa riitoihin.
[/quote]
Ei välttämättä. Vika voi olla noissa useammissa.
Täällä yksi yksinäinen. Tänään ainut henkilö jonka kanssa puhun pari sanaa, eli hei ja kiitos, on kaupan kassa kun käyn ostamassa maitoa. Eilen en puhunut kenenkään kanssa. Töissä käyn eli sieltä saan''sosiaalisia kontakteja'', jos niitä siksi voi kutsua...