Mitä vittua naiset? Naapurin pariskunta...
Joo'o elikkä naapuriin muutti hiljattain "nuoripari". Ei mitään kovin nuoria, arvioisin 25-30.
Mies huutaa muijalle koko ajan. Eivät tunnu puhuvan normaalisti lainkaan. Nytkin keskustelevat ilemisesti johonkin tietokoneeseen liittyvästä. Ukko karjuu kuin hinaaja ja välillä kuuluu naisen kimitys :D
Tuntuu olevan ihan normaalia heille. "Pää kiinni saatana" kuuluu olevan miehen yleisin lause :DD
Miksi teillä on tuollaisia miehiä? Mies ei ole varakas, ei mielestäni erityisen komea, eivät mitä ilmeisimmin harrasta seksiä kovin usein... Mutta sitten taas minulla, joka olen "normaali" ei ole naista, vaikka käyn töissä ihan hyvissä hommissa suorittaen siinä sivussa korkeakouluopintojani loppuun, olen 100% varmuudella ainakin tuota naapuria paremman näköinen ja on hiukan rahaakin jo kertynyt.
En ole päässyt vielä selvyyteen, mitä tekevät henkensä pitimiksi, mutta ei ne mikään alkoholisti- tai narkkipari ole kuitenkaan. Ei se muijakaan mikään helmi ole, mutta kyllä se mullekin kelpaisi - ainakin 'vaimoa' odotellessa.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:30"]
Itse nuorena "valitsin" näitä räkäaivoja poikaystäviks kun kuvittelin olevani arvoton. En edes kehdannut lähestyä niitä normaaleja tapauksia.
[/quote]
Olit muuten oikeassa, tullanen mätämunien horo on arvoton.
Mee kysyy siltä, ei me voida sen puolesta vastata.
Ai mut ei sulla oo munaa siihen... buahahhah
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 02:56"]
Mee kysyy siltä, ei me voida sen puolesta vastata.
Ai mut ei sulla oo munaa siihen... buahahhah
[/quote]
No ei. Pelottaa helvetisti pikkuinen nainen, joka kuuntelee ukkonsa ulinaa päivästä toiseen ja ottaa siltä vissiin selkäänsäkin.
Siis ap mistä sä tiedät harrastaako ne seksiä vai ei
En ole ikinä asunut niin halvalla seudulla, että kuulisin naapurin riitelyä seinän läpi
Noin selvästikkö sinulle kuuluu naapureiden elämisen äänet. Aika inhottavaa olisi asua.
Yleensä nämä naiset jotka ovat tuollaisten miesten kanssa yhdessä, ei ole itsekkään mitään järjen jättiläisiä.
Olipa kerran norsunpoikanen. Sen jalassa oli ketju ja ketjun toinen pää puussa niin ettei NoPe päässyt juuri liikkumaan ja ketju koski ikävästi joka kerta kun se koitti päästä siitä ja puun laheisyydestä eroon joten vuosien varrella NoPo oppi, että ketju ei anna periksi ja turha on reuhtoa. Tässä olen, tässä pysyn.
Menee vuosia, ketju vaihtuu, ehkä naruun. Mutta norsu muistaa ja pysyy lannistuneena.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:28"]
En ole ikinä asunut niin halvalla seudulla, että kuulisin naapurin riitelyä seinän läpi
[/quote]
Mulla kuului naapurien riitely tosi hyvin, kun asuin Fredalla vanhassa kivitalossa. Äänieristykset eivät tosiaankaan ole 100-vuotiaissa taloissa mitään huippuluokka ja kiukkupusseja saattaa osua naapuriin arvokiinteistössäkin. Nyt asun halvemmalla alueella, eikä ääniä kuulu mistään.