Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vittua naiset? Naapurin pariskunta...

Vierailija
24.01.2015 |

Joo'o elikkä naapuriin muutti hiljattain "nuoripari". Ei mitään kovin nuoria, arvioisin 25-30. 

Mies huutaa muijalle koko ajan. Eivät tunnu puhuvan normaalisti lainkaan. Nytkin keskustelevat ilemisesti johonkin tietokoneeseen liittyvästä. Ukko karjuu kuin hinaaja ja välillä kuuluu naisen kimitys :D

Tuntuu olevan ihan normaalia heille. "Pää kiinni saatana" kuuluu olevan miehen yleisin lause :DD

Miksi teillä on tuollaisia miehiä? Mies ei ole varakas, ei mielestäni erityisen komea, eivät mitä ilmeisimmin harrasta seksiä kovin usein... Mutta sitten taas minulla, joka olen "normaali" ei ole naista, vaikka käyn töissä ihan hyvissä hommissa suorittaen siinä sivussa korkeakouluopintojani loppuun, olen 100% varmuudella ainakin tuota naapuria paremman näköinen ja on hiukan rahaakin jo kertynyt. 

En ole päässyt vielä selvyyteen, mitä tekevät henkensä pitimiksi, mutta ei ne mikään alkoholisti- tai narkkipari ole kuitenkaan. Ei se muijakaan mikään helmi ole, mutta kyllä se mullekin kelpaisi - ainakin 'vaimoa' odotellessa. 

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinäkään kovin fiksulta edes vaikuta...

"ei se muija helmi olis mut mulle kelpais, "vaimoa"  odotellessa?! 

Idiootti, ja sä vielä mietit miksi sä olet vielä yksin??? 

Vierailija
2/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vuositolkulla yhdessä niin joskus siitä sitten tulee tuollaista. Ehkä nainen ei ymmärrä saavansa parempaakin. Ehkä on liian kiintynyt mieheen eikä uskalla lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti kun repesin tästä koko hommasta, ap:n närkästys kun kukaan ei tajua hänen ihanuuttaan ja ensimmäisen vastaajan napautus. voi luoja.

Vierailija
4/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:13"]

[/quote]

Tarkoitin nyt vaan sitä, ettei tämä kyseinen nainenkaan mikään täydellisyys ole. En ole nimenomaisesti häntä hamuamassa. 

Vierailija
5/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:18"]

Voi hemmetti kun repesin tästä koko hommasta, ap:n närkästys kun kukaan ei tajua hänen ihanuuttaan ja ensimmäisen vastaajan napautus. voi luoja.

[/quote]

En ole närkästynyt enkä väitä olevani ihana, mutta en takuuvarmasti huonoimmastakaan päästä. Kunhan tässä kuunnellessa herkesin miettimään. 

Vierailija
6/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehetkin osaa. Mun kaveripiirissä on nainen, jolla on vientiä niin että heikompia hirvittää. On järkyttävän mustasukkainen ja joka suhteen lopussa väkivaltainen. Pahoinpitelee ja alistaa jokaisen miehensä, joskus saa takaisin turpiinsa, ei aina. Silti monet hänen existään haluais hänet takaisin. Ei ymmärrä.

Vierailija
7/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap kaikki tajus mitä sä tarkoitit. Itse et tainnut tajuta, minkä sammakon suustasi päästit. Eikä hei kukaan paitsi joku sairas tyrkky valitse miestä jonkun vaurauden ja koulutuksen perusteella. Ihmiset vaan ihastuvat, usein jörjettömästikin. 

Vierailija
8/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole närkästynyt enkä väitä olevani ihana, mutta en takuuvarmasti huonoimmastakaan päästä. Kunhan tässä kuunnellessa herkesin miettimään. 

No sait jokatapauksessa yhden naisen ainakin nauramaan tänä ehtoona. Ei huono. :)

Vierailija
9/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kuuluu joka ilta nussimisen ääniä yläkerrasta. Aiemmin se oli se mies joka aina lopussa huusi (tosi ärsyttävällä yninällä), mutta nyt se muija on alkanut huutaa enemmän. Ne on ilmeisesti ostaneet vibraattorin, koska pari iltaa sitten kuului kopsahdus ja surinaa kattorakenteita pitkin. Eivät ilmeisesti viitsineet nostaa vibraa lattialta kesken nussimisen.

Vierailija
10/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä lähtisin tästä suhteesta kuin jänis makuulta, jos mieheni erehtyisi mulle ääntään korottamaan. Kiroilusta ja käskyttämisestä puhumattakaan. Joo, oon varmaan prinsessa av-mammojen mielestä. Mutta parisuhde voi ainakin hyvin :)

Vierailija
11/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorena "valitsin" näitä räkäaivoja poikaystäviks kun kuvittelin olevani arvoton. En edes kehdannut lähestyä niitä normaaleja tapauksia.

Vierailija
12/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ap vähän luuseri?

Vierailija
13/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:39"]

ootko ap vähän luuseri?

[/quote]

En kai. Ainoastaan tässä naishommassa. 

Jostain syystä vain kukaan nainen, josta itse olen kiinnostunut ei tunnu kiinnostuvan minusta... minkäs siinä sitten teet :D

Vierailija
14/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on siinä, että osa naisista rakastuu renttuihin uudelleen ja uudelleen. Tutkimuksen mukaan naisia rentuissa viehättää tämä ominaisuuksien yhdistelmä: Psykopaattinen ja narsistinen manipuloija. 

http://www.terve.fi/miksi-naiset-rakastuvat-renttuihin-0

Naapurisi mies on renttu ja tuo nainen sellainen, joka erehtyy luulemaan yllä mainittuja oireita alfauroksen merkeiksi ja sitä kautta miestä tavoittelun arvoiseksi.

Vierailija
15/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:39"]

ootko ap vähän luuseri?

[/quote]

En kai. Ainoastaan tässä naishommassa. 

Jostain syystä vain kukaan nainen, josta itse olen kiinnostunut ei tunnu kiinnostuvan minusta... minkäs siinä sitten teet :D

[/quote]

Liikut väärissä piireissä tai sitten et liiku missään piireissä, joissa olisi mahiksia törmätä täyspäisiin mutta tuolla hetkellä sinkkuihin naisiin.

Vierailija
16/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voit tietää heidän seksielämästään? Vai oletko 24/7 korva kiinni seinässä?

Vierailija
17/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt lähestyä (suunnilleen tasoisiasi) naisia, vai oletko odottanut että he huomaisivat tasokkuutesi ja tulisivat etsimään sinua kotoasi?

Vierailija
18/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:20"]

Kyllä ne miehetkin osaa. Mun kaveripiirissä on nainen, jolla on vientiä niin että heikompia hirvittää. On järkyttävän mustasukkainen ja joka suhteen lopussa väkivaltainen. Pahoinpitelee ja alistaa jokaisen miehensä, joskus saa takaisin turpiinsa, ei aina. Silti monet hänen existään haluais hänet takaisin. Ei ymmärrä.

[/quote]

Kuvailit juuri minua! Tunnetaankohan me? Asun Helsingissä :D Yritän kyllä parantaa tapojani miesten suhteen...

Vierailija
19/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:13"]

[/quote]Kaikki toisia ihmisiä täällä anonyymisti ja kunniaa loukkamaatta analysoineet naisetkin ovat varmaan ikisinkkuja sitten. Entäs kaikki ne akat, jotka aloittavat näitä "Iik, Anttilan Mirjaanan hirveät koivet, mikä sekin luulee olevansa siellä televisiossa?!" 

-Mies 29v-

Vierailija
20/69 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:56"]

Oletko yrittänyt lähestyä (suunnilleen tasoisiasi) naisia, vai oletko odottanut että he huomaisivat tasokkuutesi ja tulisivat etsimään sinua kotoasi?

[/quote]

On mua tultu kotoakin hakemaan, mikä on sentään käsittääkseni melko harvinaista :D no se oli silloin nuorena. Pari sellaista "korkeatasoistakin" on ollut kiinnostunut, joten en voi ihan kauhea olla. Jostain syystä naiset eivät kuitenkaan yleensä itse lähesty minua... noistakin toinen oli kaveriltani kysellyt olenko varattu, muttei koskaan tehnyt elettäkään minun suuntaani. 

Tykkään itse ihan toisentyylisistä naisista. Enemmän sellaisista "tavallisista", herkistä ja mukavista, koska olen sellainen itsekin. Mieluummin kaupan kassa kuin ekonomi. Olisiko sitten niin, että nimenomaan tuon tyyppiset naiset pitävät niistä älämölö-miehistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi