Mitä vittua naiset? Naapurin pariskunta...
Joo'o elikkä naapuriin muutti hiljattain "nuoripari". Ei mitään kovin nuoria, arvioisin 25-30.
Mies huutaa muijalle koko ajan. Eivät tunnu puhuvan normaalisti lainkaan. Nytkin keskustelevat ilemisesti johonkin tietokoneeseen liittyvästä. Ukko karjuu kuin hinaaja ja välillä kuuluu naisen kimitys :D
Tuntuu olevan ihan normaalia heille. "Pää kiinni saatana" kuuluu olevan miehen yleisin lause :DD
Miksi teillä on tuollaisia miehiä? Mies ei ole varakas, ei mielestäni erityisen komea, eivät mitä ilmeisimmin harrasta seksiä kovin usein... Mutta sitten taas minulla, joka olen "normaali" ei ole naista, vaikka käyn töissä ihan hyvissä hommissa suorittaen siinä sivussa korkeakouluopintojani loppuun, olen 100% varmuudella ainakin tuota naapuria paremman näköinen ja on hiukan rahaakin jo kertynyt.
En ole päässyt vielä selvyyteen, mitä tekevät henkensä pitimiksi, mutta ei ne mikään alkoholisti- tai narkkipari ole kuitenkaan. Ei se muijakaan mikään helmi ole, mutta kyllä se mullekin kelpaisi - ainakin 'vaimoa' odotellessa.
Kommentit (69)
Kaltaisesi miehet ovat aina panneet sen aikaa, kunnes on tullut se "vaimo" vastaan? Nainen ei ole saanut kivempaa miestä sitoutumaan? Päätteli sitten tasonsa ja otti vertaisensa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:47"]
Syy on siinä, että osa naisista rakastuu renttuihin uudelleen ja uudelleen. Tutkimuksen mukaan naisia rentuissa viehättää tämä ominaisuuksien yhdistelmä: Psykopaattinen ja narsistinen manipuloija.
http://www.terve.fi/miksi-naiset-rakastuvat-renttuihin-0
Naapurisi mies on renttu ja tuo nainen sellainen, joka erehtyy luulemaan yllä mainittuja oireita alfauroksen merkeiksi ja sitä kautta miestä tavoittelun arvoiseksi.
[/quote]
Dailymailiin en viitsi koskea jos ei pakko ole, mutta linkistä saa käsityksen, että toisessa tutkimuksessa on kyselty vittumaisten jätkien naissuhteiden määrää ja todettu se korkeaksi, ja toisessa saattaa olla sama tutkimusasetelma.
Silloin vain ei onnistuta todistamaan, että naiset tykkäävät psykopaattirotista, vaan se, että näillä ei ole mitään pidäkkeitä pyydystää naisia liukuhihnatyönä. Jos tutkittaisiin, miten iso prosentti käy pyydykseen, oltaisiin lähempänä totuutta, mutta tuskin vielä perillä. Epävarma yrittäjä voidaan torjua epävarmuuden takia, ei siksi, ettei ole renttu. Valtaosa pyydykseen käyvistä taitaa kokea vetoa rentun myönteisiin ominaisuuksiin, koska eivät näe tai ymmärrä ottaa vakavasti niitä negatiivisia. Ja lisäksi on tietysti saalistajanaiset, joille kelpaa kertakäyttöön mikä vain, joka näyttää siltä, että kyyti on reipasta. Parisuhteeseen rentun ottaa sitten se häiriintynyt nainen, joka yrittää parantaa parantumattoman.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:31"]
Miksei voi olla herkkä ja mukava, vaikka menestyisikin työelämässä?
[/quote]
Varmasti voikin. Nämä ovat näitä ennakkoluuloja.
Syy on siinä, että osa naisista rakastuu renttuihin uudelleen ja uudelleen. Tutkimuksen mukaan naisia rentuissa viehättää tämä ominaisuuksien yhdistelmä: Psykopaattinen ja narsistinen manipuloija.
Naapurisi mies on renttu ja tuo nainen sellainen, joka erehtyy luulemaan yllä mainittuja oireita alfauroksen merkeiksi ja sitä kautta miestä tavoittelun arvoiseksi.
[/quote]
Niin ja osa rakastuu niihin itseään "kiltiksi ja kunnollisiksi" itseään mainostaviin ujoihin ja introvertteihin miehiin, jotka suhteessa osoittautuvatkin sairaalloisen omistushaluisiksi ja vainoharhaisiksi.
Oma kokemukseni hulluna raivoavasta ja lopulta kaikkia tekemisiäni stalkkaavasta poikaystävästä oli juuri hiljainen ja ujo mies, jolle olin ensimmäinen naisystävä. Seurustelun alkuaikoinakin hän oli aika takertuva, mutta epänormaaliksi tuo takertuminen muuttui vasta kun muutimme yhteen. Olisi pitänyt olla ihan kaikki vapaa-aika vain hänen seurassaan, edes puhelimeen en olisi saanut puhua hänen ollessa kotona.
Väkivaltaa kokeneiden vertaistukiryhmässä tuli yllättävän usein vastaan, että monen kokemus väkivaltaisesta ja kontrolloivasta miehestä oli juurikin ujo ja sisäänpäinkääntynyt mies, ei suinkaan se renttu tai alfauros.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:34"]
Kaltaisesi miehet ovat aina panneet sen aikaa, kunnes on tullut se "vaimo" vastaan? Nainen ei ole saanut kivempaa miestä sitoutumaan? Päätteli sitten tasonsa ja otti vertaisensa.
[/quote]
Tuskinpa 'kaltaiseni'. En tarkoittanut sitä niin, vaan enemmänkin kuvailin millainen tuo naapurin nainen on: ei unelmien täyttymys, muttei sellainenkaan, jonka kannattaisi kuunnella moista räksytystä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:13"]
No et sinäkään kovin fiksulta edes vaikuta...
"ei se muija helmi olis mut mulle kelpais, "vaimoa" odotellessa?!
Idiootti, ja sä vielä mietit miksi sä olet vielä yksin???
[/quote]Kaikki toisia ihmisiä täällä anonyymisti ja kunniaa loukkamaatta analysoineet naisetkin ovat varmaan ikisinkkuja sitten. Entäs kaikki ne akat, jotka aloittavat näitä "Iik, Anttilan Mirjaanan hirveät koivet, mikä sekin luulee olevansa siellä televisiossa?!"
-Mies 29v-
[/quote]
Teemu hei...nimimerkkisi väittää sun olevan vasta 29 vuotias, mutta tosiasiassahan olet jo kauan sitten ylittänyt 40. Aina jotkut kommentit sen kavaltavatkin, tyylisi ei ole enää kovin nuorekas.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:44"]
[/quote]
Tuskinpa 'kaltaiseni'. En tarkoittanut sitä niin, vaan enemmänkin kuvailin millainen tuo naapurin nainen on: ei unelmien täyttymys, muttei sellainenkaan, jonka kannattaisi kuunnella moista räksytystä.
[/quote]
Millainen vaimo olisi unelmien täyttymys ja toisaalta, millaisen vaimon KANNATTAA kuunnella räksytystä...?
Miten sä muuten päädyit kritisoimaan vain tuon naisen miesvalintaa, etkä lainkaan sitä todellista ongelmaa, eli sen miehen käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:44"]
[/quote]
[/quote]
Millainen vaimo olisi unelmien täyttymys ja toisaalta, millaisen vaimon KANNATTAA kuunnella räksytystä...?
Miten sä muuten päädyit kritisoimaan vain tuon naisen miesvalintaa, etkä lainkaan sitä todellista ongelmaa, eli sen miehen käytöstä.
[/quote]
Kyllä se mies on urpo. Sanottakoon nyt sekin. Itse en edes jaksaisi räksyttää tuohon malliin.
Enkä minä sen miesvalintaa kritisoinut! Ihmettelin vain.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:42"]
[/quote]
Niin ja osa rakastuu niihin itseään "kiltiksi ja kunnollisiksi" itseään mainostaviin ujoihin ja introvertteihin miehiin, jotka suhteessa osoittautuvatkin sairaalloisen omistushaluisiksi ja vainoharhaisiksi.
Oma kokemukseni hulluna raivoavasta ja lopulta kaikkia tekemisiäni stalkkaavasta poikaystävästä oli juuri hiljainen ja ujo mies, jolle olin ensimmäinen naisystävä. Seurustelun alkuaikoinakin hän oli aika takertuva, mutta epänormaaliksi tuo takertuminen muuttui vasta kun muutimme yhteen. Olisi pitänyt olla ihan kaikki vapaa-aika vain hänen seurassaan, edes puhelimeen en olisi saanut puhua hänen ollessa kotona.
Väkivaltaa kokeneiden vertaistukiryhmässä tuli yllättävän usein vastaan, että monen kokemus väkivaltaisesta ja kontrolloivasta miehestä oli juurikin ujo ja sisäänpäinkääntynyt mies, ei suinkaan se renttu tai alfauros.
[/quote]
Tämä on totta. Itsestään epävarma ja itseinhoinen ihminen harvoin kykenee tasapainoiseen parisuhteeseen, vaan löytää aina myös kumppanistaan vikoja ja haluaa menettämisen pelossa hallita tätä epäterveellä tavalla.
Myös itse olen tapaillut miestä, joka heti eka tapaamisella katkerana tilitti kuinka naiset ei häntä ja muita kilttejä miehiä huomaa. Sama "kiltti" mies päätyi vainoamaan minua pitkän aikaa tapailun loputtua.
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa, nyt kun sanot... Nuoruudessa tuli hiukan harrastettua ulkoisesti pahan pojan oloista porukkaa. Yhdenkään kanssa ei tarvinnut pelätä millään tapaa, vuorovaikutus oli verrattain toimivaa, yksi oli kiero lurjus ja petollinen nilkki, mutta silti ok. Erityisen luotettavia eivät olleet, mutta en sitä odottanutkaan, vaan halusin ottaa selvää, ovatko lintuja vai kaloja. Tavallisen oloiset poikaystävät olivat sitten niitä, jotka syyttivät minun pilanneen elämänsä (katkaisin suhteen kahden viikon jälkeen), tai uhkasivat itsemurhalla (2 kuukautta).
Kaiken estoisin ja ujoin sitten jälkeenpäin osoittautui vaarallisimmaksi tapaukseksi. Ei uskaltanut minulle ensin puhua mitään, ja syytä olisikin ollut jättää uskaltamatta. Lopulta paljastui, että sälli oli lähestulkoon sekä nainut 12-vuotiasta sisartaan että meinannut tappaa tämän kolme vuotta myöhemmin. Juu, en luota ujoihin miehiin. Jos teillä ei ole salattavaa, hoitakaa pollanne kuntoon ja heittäkää se tarpeeton ujous helvettiin. Jos on salattavaa, menkää itse sinne.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa, nyt kun sanot... Nuoruudessa tuli hiukan harrastettua ulkoisesti pahan pojan oloista porukkaa. Yhdenkään kanssa ei tarvinnut pelätä millään tapaa, vuorovaikutus oli verrattain toimivaa, yksi oli kiero lurjus ja petollinen nilkki, mutta silti ok. Erityisen luotettavia eivät olleet, mutta en sitä odottanutkaan, vaan halusin ottaa selvää, ovatko lintuja vai kaloja. Tavallisen oloiset poikaystävät olivat sitten niitä, jotka syyttivät minun pilanneen elämänsä (katkaisin suhteen kahden viikon jälkeen), tai uhkasivat itsemurhalla (2 kuukautta).
Kaiken estoisin ja ujoin sitten jälkeenpäin osoittautui vaarallisimmaksi tapaukseksi. Ei uskaltanut minulle ensin puhua mitään, ja syytä olisikin ollut jättää uskaltamatta. Lopulta paljastui, että sälli oli lähestulkoon sekä nainut 12-vuotiasta sisartaan että meinannut tappaa tämän kolme vuotta myöhemmin. Juu, en luota ujoihin miehiin. Jos teillä ei ole salattavaa, hoitakaa pollanne kuntoon ja heittäkää se tarpeeton ujous helvettiin. Jos on salattavaa, menkää itse sinne.
[/quote]
Päteeköhän sama teoria ujoihin naisiin...
Naiset kuvittelevat syrjäänvetäytyvän reppanan valitessaan voivansa kouluttaa heidät mieleisekseen. Voi olla yllätys kun reppana osoittautuu vikapääksi tai muuten perverssiksi. Itsetietoiset ja avoimet miehet eivät ole niin suosittua miesmateriaalia, mutta sellaisen valitessaan tietää jo etukäteen minkälaisen paketin saa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Päteeköhän sama teoria ujoihin naisiin...
[/quote]
Ujoilla naisilla on tutkimusten mukaan enemmän naispuolisia ystäviä ja sosiaalista elämää, kuin ujoilla miehillä miespuolisia ystäviä. Se johtuu siitä, että jostain kumman syystä miehet eivät ystävysty ja verkostoidu niin helposti keskenään kuin naiset ja siksi ujot miehet syrjäytyvät neljän seinän sisälle ja netin ääreen naisia helpommin. Sellainen ihminen joka ei ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa alkaa helposti kehitellä ihan omaa todellisuutta päänsä sisällä.
Naisten käytöstä tarkkaillaan ja kritisoidaan yleisesti ottaen enemmän kuin miesten käytöstä ja siksi naiset ovat oppineet tarkkailemaan myös itseään ja hakemaan apua esim. masennukseen nopeammin kuin miehet, tästäkin on tutkimustuloksia.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"]
Naiset kuvittelevat syrjäänvetäytyvän reppanan valitessaan voivansa kouluttaa heidät mieleisekseen. Voi olla yllätys kun reppana osoittautuu vikapääksi tai muuten perverssiksi. Itsetietoiset ja avoimet miehet eivät ole niin suosittua miesmateriaalia, mutta sellaisen valitessaan tietää jo etukäteen minkälaisen paketin saa.
[/quote]
No nythän sotket asiat oikein huolella. Syrjäänvetäytyvä ja ujo mies on nimenomaan se hissukka, joka jää noiden itsetietoisten ja avointen miesten varjoon ja siksi yksin. Juuri nuo ujot miehet ovat sen vuoksi niitä, jotka syyttävät naisia siitä, että heidänkaltaisensa "kiltit miehet" jäävät yksin.
Terveen itsevarma ja avoin mies löytää sen sijaan helposti aina kumppanin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"]
[/quote]
No nythän sotket asiat oikein huolella. Syrjäänvetäytyvä ja ujo mies on nimenomaan se hissukka, joka jää noiden itsetietoisten ja avointen miesten varjoon ja siksi yksin. Juuri nuo ujot miehet ovat sen vuoksi niitä, jotka syyttävät naisia siitä, että heidänkaltaisensa "kiltit miehet" jäävät yksin.
Terveen itsevarma ja avoin mies löytää sen sijaan helposti aina kumppanin.
[/quote]
Lisään vielä että KETÄÄN "valitessa" ei etukäteen tiedä millaisen paketin saa. Jokaisen yksilön elämä on monimutkainen kokonaisuus, eikä mitään ihmissuhdetta voi etukäteen ennakoida koko loppuelämäksi.
miksi ap sai haukut päällensä? koska on mies? itse ymmärsin ap.n aloituksen oikein hyvin. miksi ihmeessä nainen alistuu tuollaiseen kohteluun, vaikka varmasti löytäisi paljon paremmankin miehen. sehän lopulta oli vertaus, mitä ap kertoi itsestään. siis naiset ovat suhteessa huutaja haukkujan kanssa, mutta hän joka omien sanojensa mukaan on ihan ok mies ei kumppania löydä.
sitä miten ok mies ap oikeasti on me emme tietenkään voi tietää, mutta tekstin pointti oli tämä. en minä siitä kamalaa itsekehua tai muuta omahyväistä löytänyt.
sitäpaitsi ap oli aivan oikeassa, en minäkään tuollaisen huutaja haukkujan kanssa suhteessa olisi! naisena minullakin on joku ihmisarvo.
jossakin ketjussa juuri väitettiin, ettei palstalla ole miesvihaa. kyllä minä löydän sitä tästäkin ketjusta. entäs jos ap olisi ollut nainen ja kertonut yläkerran huutavasta miehestä? ihmetellyt miksi nainen on tämän miehen kanssa kun löytäisi paljon paremmankin. en usko, että haukkumista ja nälvimistä olisi saanut osakseen.
Kirjoitat yhdestä ainoasta naisesta eli otoksesi on erittäin pieni.
Moni meistä pitää genitaalia viljelevää ihmistä hyvin alkeellisena.
Voiko ton järjettömämpää oikeasti olla, kun alkaa vaatia kokonaiselta sukupuolelta vastauksia siihen, miksi joku yksittäinen nainen naapurista elää jonkun räyhääjämiehen kanssa.
Mulla ainakaan ei ole siihen vastausta pelkästään siltä pohjalta, että olen nainen!
Kyseessä on kuitenkin yksilöllinen valinta, eikä joku juttu, joka perustuu ihan yleisesti sukupuoleen. Tuolla kyseisellä naisella on saattanut olla esimerkiksi lapsuudenkodissaan alistava ja räyhäävä isä tms. ja alistuminen parisuhteessa on seurausta kotikasvatuksesta aiheutuneesta huonosta itsetunnosta.
Ja se taas että kritisoin tällaisia sukupuolta yleistäviä ei tee minusta taas toisen sukupuolen vihaajaa. Mulle on ihan sama myöskin se, että kumpaa sukupuolta tällaisen aloituksen tekijä on ollut. Puolta maapallon väestöä koskevat yleistykset ovat ihan absurdeja. Aina.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:22"]Kirjoitat yhdestä ainoasta naisesta eli otoksesi on erittäin pieni.
Moni meistä pitää genitaalia viljelevää ihmistä hyvin alkeellisena.
[/quote]
voi olla, että ap.n otos oli erittäin pieni. ikävä kyllä todellisuus on julmaa. minäkin tiedän monia naisia, jotka alistuvat ja jäävät tuollaiseen suhteeseen. niin surullista kuin se onkin, heidän joukossaan on jopa oma äitini.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:56"]
Oletko yrittänyt lähestyä (suunnilleen tasoisiasi) naisia, vai oletko odottanut että he huomaisivat tasokkuutesi ja tulisivat etsimään sinua kotoasi?
[/quote]
On mua tultu kotoakin hakemaan, mikä on sentään käsittääkseni melko harvinaista :D no se oli silloin nuorena. Pari sellaista "korkeatasoistakin" on ollut kiinnostunut, joten en voi ihan kauhea olla. Jostain syystä naiset eivät kuitenkaan yleensä itse lähesty minua... noistakin toinen oli kaveriltani kysellyt olenko varattu, muttei koskaan tehnyt elettäkään minun suuntaani.
Tykkään itse ihan toisentyylisistä naisista. Enemmän sellaisista "tavallisista", herkistä ja mukavista, koska olen sellainen itsekin. Mieluummin kaupan kassa kuin ekonomi. Olisiko sitten niin, että nimenomaan tuon tyyppiset naiset pitävät niistä älämölö-miehistä...
[/quote]
Miksei voi olla herkkä ja mukava, vaikka menestyisikin työelämässä?