Miksi naiset inhoavat hoikkia miehiä niin paljon?
Puhutaan siis miehistä joilla on sellainen vanhan ajan työläisen vartalo. Hoikka, jäntevä.
Näitä miehiä haukutaan ruipeloiksi tai hinteliksi. Jokainen nainen tuntuu haluavan rotevan miehen, vaikka olisi vatsaa. Eikä vain tämä, vaan tuntuu kuin hoikka mies olisi suorastaan loukkaus naisia kohtaan.
Kommentit (261)
En hauku, en todellakaan käytä energiaani inhoamiseen, ei vaan vedä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestävyysurheilijalla naiset tarkoittavat tätä:
http://www.instaloverz.com/wp-content/uploads/2017/04/4.-Sports-Outfits…Mutta eivät tätä (Lontoon maratonin voittaja):
https://www.dai-sport.com/wp-content/uploads/2017/08/Josh-Griffiths-2-1…Juurikin tämä.
Tuo ensimmäinen on naisen käsitys kestävyysurheilijasta, eli pitkä ja jykevä mies jonka fysiikka sopii paremmin voimalajeihin kuin kestävyysjuoksuun.
Toinen mies, eli oikea kestävyysurheilija, ei kelpaisi.
No enköhän minä pitkän matkan juoksijana ja juoksutapahtumissa kulkeneena tiedä, millaisia ovat pitkän matkan juoksijat. Ja kyllä, vetoavat moniin naisiin, minuunkin. Sitten vielä lasit ja vähän nörttimäistä ujoutta niin 😍😍😍😍😍
Kuten sanottu, makunsa kullakin. Älä kuitenkaan yleistä "moniin naisiin". Itse en tunne yhtään naista, joka kävisi kuumana laihaan, rillipäiseen nörttimieheen.
Minä ainakin! Eli tässäkin ketjussa on jo kaksi.
Nämä keskustelut on niin hyvä esimerkki ylivertaisuusharhasta. Mitä enemmän pihalla ja kokematon jätkä on, sitä suuremmalla varmuudella se miesselittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan nainen ei halua olla miestään isompi.
Minä veikkaan tätä myös.
Vertailu on naisille iso juttu, ja naisilla on todella konservatiiviset käsitykset siitä millainen nainen-mies-parin "kuuluu" olla.
Vähän kyllä outoa että naiset hankkiutuvat elämäntavoillaan isommiksi ja sitten haluavat tuntea itsensä pienemmiksi käyttämällä miestä välikappaleena.
Eikö olisi järjellisempää hankkiutua pienemmäksi...
Miesmakuni on ollut aina sama, riippumatta siitä, olenko itse painanut 48 vai 88 kiloa. Normaalipainoinen/roteva, hartiat leveämmät kuin lantio.
Miehethän ne yleensä haukkuu hoikkia miehiä ruipeloiksi ja narukäsiksi. Naisista, ainakin hoikista, suurin osa nimenomaan haluaa haluaa hoikan jäntevän miehen, ei mitään salimakea.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jäntevä, lihaksikas ja hoikka on kylläkin ihannekroppa miehellä. Ruipelo/hintelä on ihan eri juttu ja sellainen ei ole lihaksikas.
Amen. Minä olen aina ollut heikkona hoikkiin ja jänteviin miehiin ja sellaisen kanssa olen ollut naimisissakin 17 vuotta.
Ap ei vaan taida ihan tajuta, että hoikka ja jäntevä tarkoittaa myös lihaserottuvuutta. Skinnyfat ei ole miehillä senkään vertaa viehättävää kuin naisilla. Tosi monella "hoikalla" miehellä on kumminkin pömpöttävä vatsa, sekä rasvan että heikkojen lihasten takia.
Ap:lle tiedoksi, hoikka ja jäntevä mies jaksaa vetää kylmiltään 15-20 leukaa. Jos et jaksa, et ole hoikka ja jäntevä, vaan todennäköisesti skinnyfat. Sekin on ihan ok, kyllähän jotkut naiset ovat tykänneet Jonne Aaronista ja Ville Valosta. Kaikille löytyy kyllä ottaja, mutta on turha väittää että "naiset ei tykkää hoikista ja jäntevistä", jos ei oikeasti edes sellainen ole.
Luonne on määrittävin tekijä. Jos saa mut nauramaan on ihan sama onko laiha vai pikkusen pyöree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavia on niin paljon, että he ehkä dominoivat keskustelua. Jos kysytään hoikalta ja hyvännäköiseltä naiselta, hän haluaisi myös ensisijaisesti hoikan ja hyvännäköisen miehen, ei mitään "lihaksikasta" röllykkää.
Tuosta seuraa ongema josta on keskusteltu palstalla.
Hoikalla ja hyvännäköisellä naisella on varaa vaatia, ja yleensä hän vaatii pitkää, luonnostaan harteikasta ja naamakomeaa miestä joka on lisäksi hoikka.
Kun mies on vain hoikka, hän ei saa hoikkaa naista. Ja loput - isokokoisemmat - naiset eivät haluakaan hoikkaa miestä, vaan rotevan miehen vaikka tällä olisi vatsaa.
Hoikka mies joka ei ole pitkä, luonnostaan harteikas ja komeanaamainen...jää ikään kuin puun ja kuoren väliin.
Höpö höpö. Aivan täyttä p…jaskaa. Jos eteen tulisi mies, joka analysoi tällaisia niin jäisi ainakin ilman mun seuraa ihan siksi, että en jaksa tuollaista turhaa jaarittelua.
Mies, joka avautuu siksi että (mistä tahansa syystä) ei saa sellaista naista, millaisen katsoisi ansaitsevansa, on joka tapauksessa pahempi turn off kuin mikään ruumiinrakenne tai painoindeksi.
Ehkä me naiset olemme pikkuisen laumasieluisia, mutta jos mies alkaa tutustumisvaiheessa valittaa siitä, kuinka ei kelpaa riittävän tasokkaille naisille, me ikävä kyllä juoksemme.
Tämänkin olen kertonut tällä palstalla tuhannesti, mutta jos haluatte olla suosittuja, alkakaa käyttäytyä kuin suositut ihmiset. Se ei merkitse öykkäröintiä tai gigolon elkeitä, vaan normaalia reiluutta ja jalomielisyyttä, sekä naisia että toisia miehiä kohtaan. Ja ennen kaikkea itseänne kohtaan. Ei enää sanaakaan tuota ”näistä syistä en kelpaa” -soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihavia on niin paljon, että he ehkä dominoivat keskustelua. Jos kysytään hoikalta ja hyvännäköiseltä naiselta, hän haluaisi myös ensisijaisesti hoikan ja hyvännäköisen miehen, ei mitään "lihaksikasta" röllykkää.
Olin noin 18-vuotiaasta yli 40-vuotiaasta 160/52, välillä paino putosi 48 kiloon mutta siihen liittyi raskas elämänvaihe. Miesihanteeni ja miesystäväni olivat kaikki harteikkaita ja/tai rotevia, jopa tanakoita, ja yhtä lukuun ottamatta alle 175 cm. Uskoisin olleeni ihan hyvännäköinenkin pitkissä hiuksissa ja kun kroppani oli tiimalasi eikä suora.
Bodarin kanssa en ole koskaan ollut, en muista että kukaan olisi edes käynyt salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan nainen ei halua olla miestään isompi.
Minä veikkaan tätä myös.
Vertailu on naisille iso juttu, ja naisilla on todella konservatiiviset käsitykset siitä millainen nainen-mies-parin "kuuluu" olla.
Vähän kyllä outoa että naiset hankkiutuvat elämäntavoillaan isommiksi ja sitten haluavat tuntea itsensä pienemmiksi käyttämällä miestä välikappaleena.
Eikö olisi järjellisempää hankkiutua pienemmäksi...
Miesmakuni on ollut aina sama, riippumatta siitä, olenko itse painanut 48 vai 88 kiloa. Normaalipainoinen/roteva, hartiat leveämmät kuin lantio.
Aika roteva kyllä pitäisikin olla, että hartiat olisivat miehellä kapeammat kuin lantio....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikalla ja hyvännäköisellä naisella on varaa vaatia, ja yleensä hän vaatii pitkää, luonnostaan harteikasta ja naamakomeaa miestä joka on lisäksi hoikka.
Kun mies on vain hoikka, hän ei saa hoikkaa naista. Ja loput - isokokoisemmat - naiset eivät haluakaan hoikkaa miestä, vaan rotevan miehen vaikka tällä olisi vatsaa.
Hoikka mies joka ei ole pitkä, luonnostaan harteikas ja komeanaamainen...jää ikään kuin puun ja kuoren väliin.
Ok, no mitä tästä seuraa? Mitä niiden miesten kannattaa tehdä, jotka jäävät sinne puun ja kuoren väliin?
Vierailija kirjoitti:
Hoikalla miehellä nainen tarkoittaa:
A) pitkää, luonnostaan harteikasta, komeanaamaista ja hoikkaa miestä
B) nykymittapuulla hoikkaa miestä, joka ei todellisuudessa ole erityisen hoikka
Ok hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jäntevä, lihaksikas ja hoikka on kylläkin ihannekroppa miehellä. Ruipelo/hintelä on ihan eri juttu ja sellainen ei ole lihaksikas.
Lihaksikas, kyllä. Sellainen "työllä lihaksensa hankkinut", eli salilla lihaksensa hankkinut. Vanhan ajan työmiehellä ei ollut mitään isoja lihaksia.
Et ole tainnut nähdä vanhan sukupolven työmiehiä? Minun suvussani on paljon vanhoja maanviljelijöitä. Jo edesmenneellä papallani oli hirmuiset hartiat kourat, ja kyllä hauis pullisti kun se koukisti käsivarttaan. samaa kaliiberia olivat sen velimiehet ja serkut. Ja naapurin vanhat isännät. Toisilla sitten enemmän mahaa kuin toisilla.
Tietenkään niillä ei ollut salimakejen ylimääräisellä prodella pöhötettyjä pulleita koristelihaksia, mutta ei raskasta fyysistä työtä pysty tekemään ilman, että lihasten poikkipinta-ala kasvaa. Katsos kun viljasäkit ja apulantasäkit painoi sen 50-100 kg, ja normaali mies pystyi niitä heittelemään ihan käsipelillä.
Isäni oli kaupassa apupoikana 60-luvulla, teininä siis. Ja siellä tyhjennettiin tukun autoa käsipelillä, juuri noita samoja säkkejä heitellen. Ihan pelkällä palstamies"jäntevyydellä" ei noita fyysisiä hommia oikeasti tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.instaloverz.com/wp-content/uploads/2017/04/4.-Sports-Outfits…Mutta eivät tätä (Lontoon maratonin voittaja):
https://www.dai-sport.com/wp-content/uploads/2017/08/Josh-Griffiths-2-1…Juurikin tämä.
Tuo ensimmäinen on naisen käsitys kestävyysurheilijasta, eli pitkä ja jykevä mies jonka fysiikka sopii paremmin voimalajeihin kuin kestävyysjuoksuun.
Toinen mies, eli oikea kestävyysurheilija, ei kelpaisi.
No enköhän minä pitkän matkan juoksijana ja juoksutapahtumissa kulkeneena tiedä, millaisia ovat pitkän matkan juoksijat. Ja kyllä, vetoavat moniin naisiin, minuunkin. Sitten vielä lasit ja vähän nörttimäistä ujoutta niin 😍😍😍😍😍
Kuten sanottu, makunsa kullakin. Älä kuitenkaan yleistä "moniin naisiin". Itse en tunne yhtään naista, joka kävisi kuumana laihaan, rillipäiseen nörttimieheen.
"Kaikilla naisilla on erilainen miesmaku"
"Itse en tunne yhtään naista, joka kävisi kuumana laihaan, rillipäiseen nörttimieheen."
Hoikan miehen vieressä nainen näyttää lihavalta 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on niin monta vuotta jauhettu tasoteorioita, ja edelleenkään kaikki eivät hahmota, kuinka markkinatalous toimii. Se toimii niin, että jokainen löytää tasoisensa. Se, että hoikka tavallisen näköinen mies ei välttämättä saa hoikkaa kauniskasvoista naista, ei ole ”ongelma”, vaan markkinatalouden mukaista.
Niin kauan kuin ylipainoisia on miesten keskuudessa enemmän kuin naisten keskuudessa, on väestötasolla looginen mahdottomuus, että hoikille miehille ei riittäisi hoikkia naisia, olettaen että he ovat muuten mukavia ja elämänhallintansa on kunnossa.
Logiikkasi pettää.
Tuo pitäisi paikkansa jos naiset arvostaisivat hoikkuutta.
Mutta naiset arvostavat ensisijaisesti pituutta, raamikkuutta, geenikomeutta ja rahapussia.
Ja kun te tuon kerran tiedätte, ja sitä joka ilta jankutatte täällä niin että ihan varmasti uudetkin palstalaiset oppivat hyvin nopeasti sen tietämään, niin mikä on ongelma? Teillä on tieto, mitä naiset arvostavat, nyt voitte toimia sen tiedon perusteella.
Vai olisiko taustalla sittenkin toive, että naiset alkaisivat puolustautua ja pääsisitte huutamaan kuinka valehtelemme ja ei pidä uskoa mitä naiset sanovat vaan mitä he tekevät? Illasta toiseen.
Minulle ainakin on totaalisen yhdentekevää, mitä uskotte naisten arvostavan, en todellakaan tule kertomaan kuinka asia omalla kohdallani todellisuudessa on. Nautin siitä, että levitätte toisillenne ja meille äitienne ikäisille mammoille epärealistisia vaatimuksia ja sillä tavalla suljette itsenne pois siitä poolista, joka pääsee oikeasti parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.dai-sport.com/wp-content/uploads/2017/08/Josh-Griffiths-2-1…
Ok. En tosin edes klikannut auki. Minusta on ihan uskomatonta, että tällä palstalla miehet päivästä toiseen selaavat, tallettavat itselleen ja jakavat muille MIESTEN kuvia :-DDD Ennen miehet sentään katselivat naisten kuvia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Aivan täyttä p…jaskaa. Jos eteen tulisi mies, joka analysoi tällaisia niin jäisi ainakin ilman mun seuraa ihan siksi, että en jaksa tuollaista turhaa jaarittelua.
Mies, joka avautuu siksi että (mistä tahansa syystä) ei saa sellaista naista, millaisen katsoisi ansaitsevansa, on joka tapauksessa pahempi turn off kuin mikään ruumiinrakenne tai painoindeksi.
Ehkä me naiset olemme pikkuisen laumasieluisia, mutta jos mies alkaa tutustumisvaiheessa valittaa siitä, kuinka ei kelpaa riittävän tasokkaille naisille, me ikävä kyllä juoksemme.
Tämänkin olen kertonut tällä palstalla tuhannesti, mutta jos haluatte olla suosittuja, alkakaa käyttäytyä kuin suositut ihmiset. Se ei merkitse öykkäröintiä tai gigolon elkeitä, vaan normaalia reiluutta ja jalomielisyyttä, sekä naisia että toisia miehiä kohtaan. Ja ennen kaikkea itseänne kohtaan. Ei enää sanaakaan tuota ”näistä syistä en kelpaa” -soopaa.
"Ehkä me naiset olemme pikkuisen laumasieluisia"
Understatement of the year.
"normaalia reiluutta ja jalomielisyyttä, sekä naisia että toisia miehiä kohtaan."
Sytyttääkseen sen pitää olla hyvävaraisen miehen reiluutta ja suositun miehen jalomielisyyttä. kts. Kimi Räikkösen tavallisuus.
Moi, minä en inhoa hoikkia miehiä. Olen naimisissa hoikan miehen kanssa ja rakastan häntä. Älä huoli ap, kyllä meitä hoikista tykkääviäkin naisia löytyy!
Väitetäänkö vielä kirsikkana kakun päälle, että miehetkin inhoavat hoikkia ja kauniita naisia, eivätkä oikeasti edes tunnista sellaista, jos tämä kävelee kadulla vastaan.