Miksi naiset inhoavat hoikkia miehiä niin paljon?
Puhutaan siis miehistä joilla on sellainen vanhan ajan työläisen vartalo. Hoikka, jäntevä.
Näitä miehiä haukutaan ruipeloiksi tai hinteliksi. Jokainen nainen tuntuu haluavan rotevan miehen, vaikka olisi vatsaa. Eikä vain tämä, vaan tuntuu kuin hoikka mies olisi suorastaan loukkaus naisia kohtaan.
Kommentit (261)
Koska naiset kokee alemmuutta hoikan miehen kanssa.
Hoikka jäntevä juoksijatyyppinen kroppa on paras. Ne mahat hyväksytään, koska ne on kivoilla tyypeillä, mutta ei niitä tavoitella.
Oma rakkaani on huomattavan hoikka, painoindeksi hädintuskin 18, kun taas itse olen hiukan tukevan puoleinen. Ei ole ollut ongelma missään vaiheessa. Haluaisin toki hoikistua, mutta en miehen vuoksi tai että olisimme tasasuhtaisempi pari.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin kuvia ja vertailin kuviin vanhan ajan työmiehistä. Siis tavallisista miehistä, en posteripojista.
Uusissa kuvissa vanhan ajan työmiehiä vastaavat miehet ovat "skinny" miehiä, tai korkeintaan "slim" jos sattuvat olemaan luontaisesti harteikkaita. "Regular" mies on roteva ja vatsakas.
Onko äidinkieli niin kateissa, että joudut käyttämään sekaisin suomea ja englantia?
Laiha, hoikka, normaalivartaloinen?
18, no nyt ei ole ennen vanhaan.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan nainen ei halua olla miestään isompi.
Minä veikkaan tätä myös.
Vertailu on naisille iso juttu, ja naisilla on todella konservatiiviset käsitykset siitä millainen nainen-mies-parin "kuuluu" olla.
Vähän kyllä outoa että naiset hankkiutuvat elämäntavoillaan isommiksi ja sitten haluavat tuntea itsensä pienemmiksi käyttämällä miestä välikappaleena.
Eikö olisi järjellisempää hankkiutua pienemmäksi...
Minua ei haittaisi olla miestäni isompi, ja olen usein sellaisia pareja nähnytkin, mutta omalle kohdalle ei vaan sellaista miestä osu, jota ei haittaisi, että nainen tukevampi. Ehkä joskus sitten..
Miehelle ei saa mahtua pienemmät housut, nainen tuntee olonsa lihavaksi.
Pöh. Jokaisella on erilaiset mieltymykset. Itse olen aina ihastunut vain hyvin hoikkiin miehiin.
No ainakin mun kaltaiset miehet ei ole enää muodissa joten siksi en naista saa.
Olen roteva,on rintakarvoja,säärikarvoja,käsikarvoja ja ei näy sixpäkki vaan pieni masu on.
En myöskään pukeudu muodin perään vaan vaatteet saattaa olla tokmannista tyyliin farkut ja kauluspaita enkä laittaudu juurikaan peilin edessä.
Täähän se ois miksen naista saa. Mittaa on 175cm, painoa 70kg ja olen vartalomalliltani hintelä. Joskus koitin lihottaa itseäni mut huomasin et rasva kertyy tonne vatsan seudulle niin lopetin. Näillä mennään
Ei v*ttu ihmiset on tyhmiä. Tämäkin keskustelu herättää kunnon "mitä helvettiä taas" -reaktiot.
- nainen
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa miehen, joka näyttää siltä, että jaksaa nostaa hänet ja kantaa makkariin.
Mä vihaan just tuota! Mistä ne tyypit saa päähänsä, että pitää kantaa makkariin, tai mihinkään? Painan n. 60 kiloa ja joka kerta kun joku jamppa on nostanut minut syliinsä, olen kirkunut kurkku suorana. Siihen on lässähtänyt tunnelma useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka jäntevä juoksijatyyppinen kroppa on paras. Ne mahat hyväksytään, koska ne on kivoilla tyypeillä, mutta ei niitä tavoitella.
Juuri näin. Ihanne on hoikka, jopa melko feminiininen mies. Pahin on salihirmu ja 150-200 kg lähestyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla lihaksikas ja roteva ei lihava. Ruipelot on naismaisia.
Ennen vanhaan kaikki miehet olivat naismaisia?
Niin, esim. Clint Eastwood oli aika säälittävän naismainen ruipelo niissä westerneissään. Naiset varmaan yökkäili sen nähdessään.
Eivät "naiset inhoan" hoikkia ja jänteviä miehiä, vaan yleensä nyky-yhteiskunnassa vinoillaan kaikille hoikille, koska suurin osa on ylipainoisia. Eli varmaan ylipainoiset ihmiset syyllistyvät kuvaamaasi käytökseen, muut eivät.
Itselleni miesihanne olisi juuri hoikka ja jäntevä, en syty yhtään mistään "karhumaisuudesta" tai muutenkaan isokokoisuudesta.
konkelo kirjoitti:
Täähän se ois miksen naista saa. Mittaa on 175cm, painoa 70kg ja olen vartalomalliltani hintelä. Joskus koitin lihottaa itseäni mut huomasin et rasva kertyy tonne vatsan seudulle niin lopetin. Näillä mennään
Mun miehelläni on samat mitat. Hän on solakka, jäntevä namipala, joka voittaa leuanvetokisat ja on pari maratoniakin juossut.
Tästä näkee, kuinka sairaaksi on nykyajan kehonkuva muuttunut. Olet BMI:n normaalipainon keskialueella ja kutsut itseäsi hinteläksi.
Väite ei pidä paikkaansa. Mieheni on komea, pitkä, hoikka mutta lihaksikas, ja missä vain liikumme, naiset melkein käyvät kimppuun - vähintäin heittävät jonkun mairean iskuvaihteen päälle. Että hävettää naisten puolesta.
Lihavia on niin paljon, että he ehkä dominoivat keskustelua. Jos kysytään hoikalta ja hyvännäköiseltä naiselta, hän haluaisi myös ensisijaisesti hoikan ja hyvännäköisen miehen, ei mitään "lihaksikasta" röllykkää.
Googlasin kuvia ja vertailin kuviin vanhan ajan työmiehistä. Siis tavallisista miehistä, en posteripojista.
Uusissa kuvissa vanhan ajan työmiehiä vastaavat miehet ovat "skinny" miehiä, tai korkeintaan "slim" jos sattuvat olemaan luontaisesti harteikkaita. "Regular" mies on roteva ja vatsakas.