Onko ne kaikki lapset otettava viikonloppuisin ruokakauppaan pyörimään?
Kyllä taas ärsytti tänään käydä ruokaostoksillä pääkaupunkiseudun isossa marketissa. Väkeä oli muutenkin ihan kiitettävästi ja sitten vielä asealla mammalla oli pari kolme lasta mukanaan. Lapset seisovat käytävillä niin, että kärryjen kanssa ei mahdu ohi ja maleksivat hyllyjen edessä niin, että tavaroita ei ylety ottamaan.
Juu ja on pyydetty nätisti päästä ohi, mutta usein seisovat selkä minuun päin ja kestää aikansa ennen kuin pyyntö menee perille. Ja sitten onkin jo seuraava poppoo edessä. Ainakin osa perheen lapsista näyttää olevan jo kouluikäisiä, että ainakin nämä pärjäisivät sen tunnin yksin kotona vaikka olisi miten yksinhuoltaja äiti.
Rauhoittakaa ruokakaupat ja jättäkää lapset kotiin, kiitos!
Kommentit (44)
Mihin sulla oli kiire? Olisit varannu enemmän aikaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:09"]
Samaa olen ihmetellyt. Pennut pyörivät muiden edessä, eivätkä vanhemmat välitä pätkääkään. Olen joskus kovaan ääneen komentanut jotain penikkaa ja muistanut tietysti lisätä "kun äitisi äly ja viitseliäisyys ei riitä kasvattamiseen". Nautin suunnattomasti typeryksien nolaamisesta myös muissa tilanteissa, lapsiin inhoni ei siis suoranaisesti liity, koska vika on aina aikuisessa.
[/quote]
Voin sulle kyllä kertoa, että sivullisena minä pidän vain ja ainoastaan sinua nolona. En sitä lasta enkä äitiä/isää. Nolo on se joka alkaa urputtaa ja nolata muita. Eli oikeasti sinä nolaat vain ja ainoastaan itsesi. Se äiti saa sivullisten sympatian.
Niin ja mä olen lapseton eli minulle sinä et ole ksokaan päässyt kommentoimaan. Sitähän sä kuitenkin kohta väittäisit.
[/quote]
Opettele kulta pieni lukemaan. Tämä ei liity lapsiin, vaan huonosti käyttäytyviin ihmisiin. Kyllä esimerkiksi etuilija nolaantuu enemmän kuin minä, joka uskallan asiasta huomauttaa. Ei enemmistö ihmisistä pidä huonosta käytöksestä, kynnys puuttumiseen on vaan korkea.
[/quote]Lähes poikkeusetta puuttajan käytös on noloa ja epäasiallista. Avauksessa ei puhuttu etuilusta, joka on törkeää ja siihen saakin puuttua.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:09"] Samaa olen ihmetellyt. Pennut pyörivät muiden edessä, eivätkä vanhemmat välitä pätkääkään. Olen joskus kovaan ääneen komentanut jotain penikkaa ja muistanut tietysti lisätä "kun äitisi äly ja viitseliäisyys ei riitä kasvattamiseen". Nautin suunnattomasti typeryksien nolaamisesta myös muissa tilanteissa, lapsiin inhoni ei siis suoranaisesti liity, koska vika on aina aikuisessa. [/quote] Voin sulle kyllä kertoa, että sivullisena minä pidän vain ja ainoastaan sinua nolona. En sitä lasta enkä äitiä/isää. Nolo on se joka alkaa urputtaa ja nolata muita. Eli oikeasti sinä nolaat vain ja ainoastaan itsesi. Se äiti saa sivullisten sympatian. Niin ja mä olen lapseton eli minulle sinä et ole ksokaan päässyt kommentoimaan. Sitähän sä kuitenkin kohta väittäisit. [/quote] Opettele kulta pieni lukemaan. Tämä ei liity lapsiin, vaan huonosti käyttäytyviin ihmisiin. Kyllä esimerkiksi etuilija nolaantuu enemmän kuin minä, joka uskallan asiasta huomauttaa. Ei enemmistö ihmisistä pidä huonosta käytöksestä, kynnys puuttumiseen on vaan korkea.
[/quote]
Edelleen, SÄ nolaat vain ja ainoastaan itsesi. Ja tuolla selittelyllä vielä enemmän. Seli seli...
Urputtajat on noloja, ei sille mitään voi.
[/quote]
Wau, tyyppi nolasi itsensä anonyymina av-palstalla, mahtaa sitä nolottaakin nyt.
[/quote]Ei vaan kaupassa ja vielä ylpee siitä. Säälittävä dille.
Ahaa, vastasin ihan toiseen ketjuun ja viesti meni tähän ketjuun??? Kiva, kiva. .