Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun on pimeää töihin lähtiessä ja kotiin tullessa

Vierailija
09.11.2021 |

🥰 Ai että. Sohvalle puoleksi tunniksi päiväunille jonka jälkeen viielään ja pimeään lenkille!😊

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hirvittävää aikaa. Masennus painaa päälle yhtä mustana kun tuo ulkona oleva pimeyskin.

Jokaiselle jotakin; minusta viime kesän helteet oli hirvittävää aikaa.

No, viime kesän kaltaisia helteitä ei ole odotettavissa joka ikinen vuosi. Toisin on kaamoksen kanssa.

Niinkö meinaat? Huonompaan suuntaan ollaan menossa.

Vierailija
22/26 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas en uskalla liikkua ulkona pimeällä, vielä ehtii klo 15-16 töiden jälkeen tunnin lenkin mutta sitten kun tulee pimeää jo klo 15 en uskalla lähteä lenkille vaan suoraan töistä kotiin :( pitää sitten lenkkeillä vaan viikonloppuisin valoisaan aikaan aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää etätyö hyväksi jos mahdollista…..itse menin ruokatunnilla kävelemään tunniksi …..sattumalta aurinkokin paistoi

Tätä olen aina ihmetellyt muissa etätyöläisissä. Mistä tuo tunnin breikki kiskaistaan?

Kun itse herään klo 6.30, jotta ehdin viedä lapsen eskariin ja olen koneen ääressä klo 8, jotta ehdin tehdä kokonaisen työpäivän, ennen kuin taas lähden hakemaan lasta kotiin. Kiireisessä asiantuntijatyössä yritän välttää ilta- ja ylityöt tekemällä päivän tiivistä tahtia. Harvemmin ehdin mitään pitkiä ruokiksi pitää. Koska nehän venyttäisi päivää illasta. Ja illalla on ruoanlaittoa, lasten läksyjä, lasten kanssakin pitäisi ehtiä olla..

Jää nuo keskipäivän lenkit auringonpaisteessa ihan vaan haaveeksi.

Vierailija
24/26 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä taas en uskalla liikkua ulkona pimeällä, vielä ehtii klo 15-16 töiden jälkeen tunnin lenkin mutta sitten kun tulee pimeää jo klo 15 en uskalla lähteä lenkille vaan suoraan töistä kotiin :( pitää sitten lenkkeillä vaan viikonloppuisin valoisaan aikaan aamusta.

Mutta onhan vielä iltapäivällä muitakin liikkeellä, vaikka on pimeää? Mikä sua siellä pelottaa? Mä käyn aina lenkillä vasta tuossa 21-22 aikoihin tai myöhemmin. Ja ihan yksin ilman koiraa tai muutakaan seuraa, eikä pelota! 🏃‍♀️

Vierailija
25/26 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksipa päivät alkavat taas pidentyä jo suunnilleen kuuden viikon päästä! Ja se on hyvä se! Ettekä te pimeäfanit voi sille asialle mitään. 😊

Vierailija
26/26 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muuten aika sama, onko pimeää vai valoisaa, mutta turvallisuussyistä hevoset olisi kivempi liikuttaa edes etäisesti valoisalla. Talviaikaan siirtyminen ennen kun lumet tulee on siitä näkökulmasta aivan paska ajanjakso. Täälläpäin kun ei mitään katuvaloja ole metsäteiden varsilla, niin se on otsalampun valossa pahuksen vaikea nähdä onko tiessä sillä kertaa uusi kuoppa johon katkoa kinttunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän