Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin lääkäri jonka olet tavannut?

Vierailija
24.01.2015 |

Minun tapauksessani eräs terveyskeskuslääkäri, joka yrittää määrätä rauhoittavia joka ikiseen vaivaan ja naureskelee potilailleen.

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin gynelle hakemaan e-pilkereitä, tämä ilmoitti olevansa lääkevastainen ja määräävänsä potilaille lääkkeitä vain poikkeustapauksessa? Ahaa. Kirjoitti kuitenkin pitkän listan oudoista luontaistuotteista joita kannattaa kokeilla, ja kehotti rukoilemaan koska se laskee verenpainetta. Sain kuvan että vastusti ehkäisyä uskonnollisista syistä.

Vierailija
22/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen lääkäri sai raivokohtauksen kesken rutiinivastaanoton ilman mitään syytä, repi dramaattisesti juuri kirjoittamansa reseptin ja työnsi pöydältään kaikki kirjat ja paperit ym lattialle. Sitten rauhoittui yhtä nopeasti, kirjoitti uuden reseptin ja toivotti maireasti hyvää päivänjatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavia nämä. Oudoin kokemus mulla oli melkein kuuron lekurin vastaanotolla. Vastas asian aina vierestä ja huusi niin kovaa, että käytävä kaikui.

Vierailija
24/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun yths:n gynekologi H.P. :)

Vierailija
25/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslääkäri jolle menin näyttämään pottuvarvastani jonka epäilin olevan murtunut. Sanoi että "jaahas, otahan paita pois niin kuunnellaan keuhkot". Pari kertaa piti kieltäytyä ennenkuin uskoi. Riitti sitten se sukan poisottaminen. Olin 19v.

Vierailija
26/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se lääkäri, joka kesällä dokaili potilaitten kanssa ulkona. Oli töissä miten sattui ja koskaan sitä ei saanut kiinni. Äärimmäisen mukava ihminen, harmi että viina vei.Menetti ammattioikeutensa

Vierailija
27/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:00"]Varmaan se lääkäri, joka kesällä dokaili potilaitten kanssa ulkona. Oli töissä miten sattui ja koskaan sitä ei saanut kiinni. Äärimmäisen mukava ihminen, harmi että viina vei.Menetti ammattioikeutensa
[/quote]

Onko kyseessä eräs psykiatri?

Vierailija
28/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen naislääkäri. Natsin oloinen vanha anorektikko. Kuiva ja pieni. En saanut mitään selvää hänen kysymyksistä, huonolla suomella puhutuista, eikä hän taatusti minun vastauksistani. No, tämän seurauksena hän passitti minut psykiatriseen pakkohoitoon (mielentilan tarkastukseen) 3 vuorokaudeksi! Sain luonnollisestikin terven paperit vaikka oli kamala ja hyvin traumaattinen kokemus terveelle. Kävi ilmi myöhemmin ettei hänellä olisi ollut mitään valtaa pakottaa minua sinne, vaan valehteli suoraan että minun on muka pakko mennä!! Olisin voinut vaatia korvauksia tuosta reissusta, mutta toistaiseksi olen antanut olla. Muitakin on kuulemma yrittänyt pakottaa väkisin erilaisiin "hoitoihin". Kommunstisen koulukunnan kasvatti Neuvostoajoilta.

Vierailija
29/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:11"]Venäläinen naislääkäri. Natsin oloinen vanha anorektikko. Kuiva ja pieni. En saanut mitään selvää hänen kysymyksistä, huonolla suomella puhutuista, eikä hän taatusti minun vastauksistani. No, tämän seurauksena hän passitti minut psykiatriseen pakkohoitoon (mielentilan tarkastukseen) 3 vuorokaudeksi! Sain luonnollisestikin terven paperit vaikka oli kamala ja hyvin traumaattinen kokemus terveelle. Kävi ilmi myöhemmin ettei hänellä olisi ollut mitään valtaa pakottaa minua sinne, vaan valehteli suoraan että minun on muka pakko mennä!! Olisin voinut vaatia korvauksia tuosta reissusta, mutta toistaiseksi olen antanut olla. Muitakin on kuulemma yrittänyt pakottaa väkisin erilaisiin "hoitoihin". Kommunstisen koulukunnan kasvatti Neuvostoajoilta.
[/quote] kamalaa!

Vierailija
30/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:11"]Venäläinen naislääkäri. Natsin oloinen vanha anorektikko. Kuiva ja pieni. En saanut mitään selvää hänen kysymyksistä, huonolla suomella puhutuista, eikä hän taatusti minun vastauksistani. No, tämän seurauksena hän passitti minut psykiatriseen pakkohoitoon (mielentilan tarkastukseen) 3 vuorokaudeksi! Sain luonnollisestikin terven paperit vaikka oli kamala ja hyvin traumaattinen kokemus terveelle. Kävi ilmi myöhemmin ettei hänellä olisi ollut mitään valtaa pakottaa minua sinne, vaan valehteli suoraan että minun on muka pakko mennä!! Olisin voinut vaatia korvauksia tuosta reissusta, mutta toistaiseksi olen antanut olla. Muitakin on kuulemma yrittänyt pakottaa väkisin erilaisiin "hoitoihin". Kommunstisen koulukunnan kasvatti Neuvostoajoilta.
[/quote] kai tajuat että velvollisuutesi on tehdä tuollaisista valitus, jos juttusi pitää paikkansa?

Vierailija
31/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten, kun opiskeluaikana kävin Tampereen YTHS:llä, oli siellä gynekologina omituinen vanha herra. Tavallaan ihan miellyttävä käynti, sillä hän oli hyvin helläkätinen ja kohtelias, mutta jotenkin kuitenkin äärimmäisellä tilanteeseen sopimattomalla tavalla. Koko käynnin ajan hän ikään kuin tapitti minua ihaillen.

Kun tuli jalkojen levityksen aika, tämä vanha herra killitteli jalkojen välissä edelleen sellainen hyvin ihaileva ilme päällä. En sanonut mitään, en kysynyt mitään, mutta tämä lääkäri huokasi itsekseen jalkojeni välistä ”synnyttämätön, nuoren naisen emätin”.

Jäi sellainen creepy feeling tuosta käynnistä, vaikka siis periaatteessa tunsin tulleeni koko käynnin ajan kohdelluksi jumalattarena.

Vierailija
32/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:36"]

Kauan sitten, kun opiskeluaikana kävin Tampereen YTHS:llä, oli siellä gynekologina omituinen vanha herra. Tavallaan ihan miellyttävä käynti, sillä hän oli hyvin helläkätinen ja kohtelias, mutta jotenkin kuitenkin äärimmäisellä tilanteeseen sopimattomalla tavalla. Koko käynnin ajan hän ikään kuin tapitti minua ihaillen.

Kun tuli jalkojen levityksen aika, tämä vanha herra killitteli jalkojen välissä edelleen sellainen hyvin ihaileva ilme päällä. En sanonut mitään, en kysynyt mitään, mutta tämä lääkäri huokasi itsekseen jalkojeni välistä ”synnyttämätön, nuoren naisen emätin”.

Jäi sellainen creepy feeling tuosta käynnistä, vaikka siis periaatteessa tunsin tulleeni koko käynnin ajan kohdelluksi jumalattarena.

[/quote]

Kävin varmaan samaisella herralla. Minulle jäi sellainen kammo, että olen sina tämän jälkeen mennyt naisgynelle.

Vierailija
33/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, oon itse lääkäri ja mielenkiinnosta luin, että minkälaisia kohtaamisia ihmiset pitää outoina. Mutta kyllä nää pääsi yllättämään minutkin oikein hyvin, ei ole onneksi kyseiset kollegat tulleet työelämässä vastaan!  

Vierailija
34/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä miesgynekologilla asennuttamassa kierukan. Ihan asiallinen ja asiantunteva oli hän. Siihen asti kunnes sai kierukan asennettua paikoilleen ja letkautti: "No niin. Toivottavasti sopii ja ei kun kovaan käyttöön vaan!" ja naureskeli makeesti päälle.

Jäi vaikutelma, että tuo saattoi olla vakiovitsi häneltä asiakkaille aina kierukan asennuksen jälkeen.

Vierailija
35/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen? Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä. T. Sillon 20v [/quote] No nyt alapeukuttajat innostu. Jatketaan vielä sen verran että lääkäri itsekin myönsi ettei mun selkäkivun tutkimiseen tarvittu mitään gynekologisia tutkimuksia.

[/quote]

Siksi alapeukkua, että moni gynekologinen vaiva kyllä tuntuu selkäkipuna.

[/quote]

No tuskin tapaturman yhteydessä kuitenkaan... Ellei se tapaturma sitten sattunut toosaan, mutta näin ei tainnut asiainlaita olla.

Vierailija
36/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neuvolassa synnytyksen jälkitarkastuksessa. Lääkärinä itseni ikäinen nuori mies. Olin käynyt gynekologisen tutkimuksen osuuden edellisenä päivänä oman gynekologini vastaanotolla, neuvolassa oli tarkoitus tehdä muut rutiinitutkimukset. Kerroin asian lääkärille ja avustaneelle hoitajalle heti vastaanoton aluksi. Hoitajan poistuttua hetkeksi huoneesta hemoglobiininäytteeni kanssa, lääkäri kumartui pöydän yli ja kuiskasi: "Jos mä kuitenkin ihan vähän kurkkaisin...". Sitten hoitaja palasi takaisin ja lääkäri oli kuin ei olisi mitään sanonutkaan. Olin niin hämmentynyt, etten koskaan kertonut asiasta kenellekään.

Vierailija
37/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana, pienellä paikkakunnalla jouduin yleislääkärin tekemän alapään tutkimukseen, oli mieslääkäri. Ei siinä mitään, mutta kun se sama lääkäri tuli saman päivän aikana myöhemmin ruokakaupassa vastaan. Oli hiukan hämmentävää :D

Vierailija
38/206 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri, jolle minulla oli aika. Pääsin huoneeseen myöhässä. Hän kertoi minulle seikkaperäisesti kuinka kiire hänellä on, oli puhelimessa kun astelin huoneeseen ja kuuntelin kohteliaasti minuuttitolkulla kun keskusteli jonkun kanssa. Koko vastaanottoajan hän piti monologia kiireistään.

Kohteliaana naisihmisenä en tietenkään sanonut EVVK vaan nyökyttelin ymmärtäväisesti ja tarjosin sellaista taviksen terapiaa.

Onneksi ei tarvitse nykyisin käydä ihotautilääkärillä kun iho on ihan ok. Ilmeisesti nämä ihotautilekurit oireilevat itse sitten jollain muulla tavalla..

Vierailija
39/206 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:38"]

Miespuolinen lääkäri sai raivokohtauksen kesken rutiinivastaanoton ilman mitään syytä, repi dramaattisesti juuri kirjoittamansa reseptin ja työnsi pöydältään kaikki kirjat ja paperit ym lattialle. Sitten rauhoittui yhtä nopeasti, kirjoitti uuden reseptin ja toivotti maireasti hyvää päivänjatkoa.

[/quote]

Selvä psykopaatti Lauerman mukaan, kuten myös kuumaveriset latinot.

Vierailija
40/206 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit saattavat olla potilaalle hengenvaarallisia.

Olin taannoin lääkärissä koska keskellä rintaa tuntui puristava tunne.

Ensimmäinen, toinen ja kolmas lääkäri eivä tunnistaneet sepelvaltimo taudin oireita.

Vasta neljäs lääkäri laitto rasitustestiin, ja kas testi paljasti sepelvaltimo taudin.

Tämä siis janakkalan terveyskeskuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi