Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin lääkäri jonka olet tavannut?

Vierailija
24.01.2015 |

Minun tapauksessani eräs terveyskeskuslääkäri, joka yrittää määrätä rauhoittavia joka ikiseen vaivaan ja naureskelee potilailleen.

Kommentit (206)

Vierailija
1/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaterveyden erikoislääkäri, joka suuttui minulle ja lähetti suurinpiirtein kiroillen kirurgille. En tiedä vieläkään miksi, ilmeisesti siksi että selkäkuvat olivat aika rumat sen ikäiselle, mutta silti ihmettelin, miksi siitä minua piti halveksia - tiedän mielestäni, milloin sätitään tilannetta ja milloin potilasta, ja olin ensimmäistä kertaa selkävaivojen takia tutkittavana. No, kirurgille sai jonottaa aika kauan, ja kun sinne pääsin, setä laittoi kädet puuskaan ja totesi, että kuules kun sulla on tuolla jo valmiiksi liian vähän tavaraa, niin jos minä menen sinne sörkkimään puukolla, niin ei sinne siitä mitään lisää ainakaan tule. Minä nyökyttelin riemuissani, ja lähdin kotiin potemaan. En ollut alun perin ymmärtänyt, miten kirurgi voisi auttaa, mutta neurologin mielestähän olin kaikkien pässien kuningatar kun en siellä jo ollut...

Selkä on sukuvika, ja perimätieto kertoo, että vanhemmiten tämän kanssa pärjää aika hyvin. Alimmat välilevyt siis kuivuvat jo nuorena. Ketään meistä ei ole leikelty.

Vierailija
2/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 17 v ja neitsyt kun jouduin päivystykseen pahan pissatulehduksen takia. keski-ikäinen naislääkäri ei uskonut neitsyyttäni vaan vinosti hymyillen kyseli "kai siellä on edes jonkun sormet olleet" WHAT?!!! :O

otti sitten raskaustestin ja klamydiatestinkin, oli naama mykkyrälllä kun pissatulehdushan se vain oli. ilmeisesti oli mahdoton ajatus, että 17v nenärenkaalla ja punaisella tukalla varustettu tyttö voi olla kiltti lukutoukka ja neitsyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä lääkärillä, joka oli ulkomaalaistaustainen. Olin hakemassa lääkärintodistusta ajokorttia varten ja jossain vaiheessa puhe kääntyi erääseen rutiinileikkaukseen, jossa olin ollut muutamia kuukausia aikaisemmin. En siis ollut sanonut muuta kuin, että olin "leikkauksessa". Hän laski kätensä olkapäälleni ja sanoi; "Voi voi, mikä leikkaus se oli? Johtuiko se tuosta sinun ylipainostasi?" Kun minä katsoin häntä hiljaa jonkin aikaa ja tokaisin viileänrauhallisesti; "Ei johtunut" - ylipainoa minulla ei ollut tuolloin niin merkittävästi, että se olisi tullut lääkärille ensimmäisenä mieleen..

Vierailija
4/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksen mieslääkäri jolle menin valittamaan kipeää nilkkaani. Väänteli ja käänteli sitä aikansa ja sitten alkoi kehua kuinka harvoin näkee niin kauniita ja siroja nilkkoja. :-D Antoi sitten lopulta mulle kainalosauvat ja kipulääkereseptin.

Vierailija
5/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-vuotiaana kilttinä ja hyvin seksuaalisesti kokemattomana lukiolaistyttönä terveyskeskuksen venäläisen yleislääkärin vastaanotolla pitkään jatkuneen kurkkukivun ja hengitystieongelmien vuoksi. Suostumatta katsomaan kurkkuuni setä alkoi vihaisena ja päättäväisenä paasata, että mulla on joku sukupuolitauti kurkussa (en tiedä mikä, tietääkö joku jonkun suun kautta tarttuvan sp-taudin johon oireet ois voineet liittyä...?). Ei auttanut vakuuttelut siitä että en todellakaan ollut koskaan edes suudellut ketään silloin saatika mitään elimiä suuhuni tunkenut. Ei sitten lopultakaan päästy siihen tutkimisvaiheeseen vaan sain lähetteen sukupuolitautitesteihin.

Vierailija
6/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektioon mennessä "nukkumatti" alkoi pauhata mulle ylipainosta. Että sektio oli oma vikani, kun olin niin lihava ( no joo, n. 10 kg oli silloin liikaa, vauvan lisäksi)olin vaan helvetin kipeä ja kuumeessa ja vauvakin joutu teholle, et en olis kaivannut vittuilua vielä.

Vierailija
7/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, joka hihitteli ja piirteli paperiin kun kerroin masennuksesta, itsetuhoisista ajatuksista ja pahasta ahdistuksestani etten edes ulos päässyt. Kehotti menemään kouluun, kuulemma auttaa.

Vierailija
8/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:09"]Sektioon mennessä "nukkumatti" alkoi pauhata mulle ylipainosta. Että sektio oli oma vikani, kun olin niin lihava ( no joo, n. 10 kg oli silloin liikaa, vauvan lisäksi)olin vaan helvetin kipeä ja kuumeessa ja vauvakin joutu teholle, et en olis kaivannut vittuilua vielä.
[/quote]

Ohi aiheen mutta miksi sut nukutettiin sektioon? Oli kyllä todella epäasiallinen ja ilkeä nukkumatti. :(

Vierailija
9/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin poistattamaan isommanpuoleista luomea kasvoistani ja nuori mieslääkäri meni paniikkiin. Pyöritteli päätään ja väänteli käsiään ja hikoili, toisteli pitkään miten ei hän voi sitä tehdä kun se on niin oudossa paikassa ja entä jos siitä jää arpi ja miten päin tuon poiston edes aloittaisi :D Piti sitten lääkäripoloa lohdutella ja kannustaa ennenkuin päästiin asiaan. Hyvin meni, ja arpikin haalistui nopeasti. Kaikkea sitä... Eipä kannata lääketieteelliseen mennä jos luulee voivansa vain tepastella valkoisessa takissa miettiväisen näköisenä.

Vierailija
10/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin tuli mieleen. Nuorena n.19 vuotiaana olin vakavasti masentunut ja menin mielenterveystoimistoon juttelemaan. Psykologi sanoi vaan että oot tervejärkisin mitä hän on koskaan tavannut, ja että voisin lähteä kotiin.

Vierailija
11/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori, menin ensimmäisiä kertoja gynen tarkastukseen. Lääkäri (nuori nainen), halusi tarkastaa rintani. Hän rupesi nauramaan, kun näki nännini, jotka olivat sisäänpäinkääntyneet. Tämä aiheutti niin kamalan häpeän moneksi vuodeksi rintojani kohtaan, etten pystynyt parisuhteeseen vuosia kyseisen episodin jälkeen. Olen nykyään keski-ikäinen ja itsekin terveydenhoitoalalla, en koskaan kohtele omia asiakkaitani samoin. Nuorena annetut negatiiviset kommentit ulkonäköä kohtaan voivat vahingoittaa ihmistä loppuiän. Tämä tapahtui Kielotien lääkäriasemalla vuosia sitten ja lääkärin nauru seurasi mukanani vuosia.

Vierailija
12/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:21"]Olin nuori, menin ensimmäisiä kertoja gynen tarkastukseen. Lääkäri (nuori nainen), halusi tarkastaa rintani. Hän rupesi nauramaan, kun näki nännini, jotka olivat sisäänpäinkääntyneet. Tämä aiheutti niin kamalan häpeän moneksi vuodeksi rintojani kohtaan, etten pystynyt parisuhteeseen vuosia kyseisen episodin jälkeen. Olen nykyään keski-ikäinen ja itsekin terveydenhoitoalalla, en koskaan kohtele omia asiakkaitani samoin. Nuorena annetut negatiiviset kommentit ulkonäköä kohtaan voivat vahingoittaa ihmistä loppuiän. Tämä tapahtui Kielotien lääkäriasemalla vuosia sitten ja lääkärin nauru seurasi mukanani vuosia.
[/quote]

Karseeta! Ap

Vierailija
13/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäsijaisena meidän terveysasemalla oli sellainen n. 25-30v lääkäri, joka näytti hieman hmmm.. jälkeenjääneeltä. Hänellä ei ensinnäkään ollut minkäänlaista työvaatetusta, esim lääkärintakkia vaan oli pukeutunut farkkuihin ja sellaiseen ns. formulapaitaan (sellaista kiiltävää, joustavaa kangasta, jossa kaulukset ja jotain sponsoreita hihoissa ja hyvä että takana ei lukenut Häkkinen..) Eikä tässä vielä kaikki. Hän istui lääkärin tuolissaan jalat sylissään ristissä... Koitin sitten pidätellä ihmetystäni ja hoidin asiani kiireessä. Oli pakko etsiä kyseinen tyyppi facebookista ja ainakin sen mukaan hän oli opiskellut Oulussa (?) lääkiksessä..... :D onneksi ei ollut mitään elämää suurempaa vaivaa, ei ollut ihan luottoa tuohon ihmetykseen....

Vierailija
14/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen?
Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä.
T. Sillon 20v
[/quote]
No nyt alapeukuttajat innostu. Jatketaan vielä sen verran että lääkäri itsekin myönsi ettei mun selkäkivun tutkimiseen tarvittu mitään gynekologisia tutkimuksia.
[/quote] Nyyh nyyh, kannattaisko laittaa kone kiinni jos nettipalstan alapeukut noin pillastuttaa ja itkettää.

Vierailija
15/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden jälkeen menin hakemaan pahentuneeseen akneeni apua ja lääkäri halusi tehdä samalla sisätutkimuksen. Vakuutteli että nyt samalla saan jälkitarkastuksenkin pois alta. Nuorehko mies itäkeskuksen yksityisellä oli tämä (vuosia sitten ).

Suostuin sillä synnytyksen jälkeinen jälkitarkastua oli vielä tekemättä. No, ei se kuulemma riittänyt jälkitarkastukseksi sanottiin omalla terveysasemallani ja tehtiin uudeestaan...

Vierailija
16/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mun, mut isäni. 

Hän oli parikymmentä kiloa ylipainoinen diabeetikko, jolle oli toistuvasti saarnattu laihduttamisen tarpeesta. Meni sitten kontrolliin samalle sisätautien erikoislääkärille 16kg kevyempänä kuin edellisenä vuonna. Arvot oli loistavat ja kolesterolikin laskenut. Isä sit kertoi, että on aloittanut karppaamisen ja on tyytyväinen tulokseen. Lääkäri nousi seisomaan ja alkoi huutaa suoraa huutoa, että hänen vastaanotolleen ei ole harhaoppisella mitään asiaa. Isä kyseli että eikös hänellä oo ihan kokeet kunnossa ja voisko nyt reseptin uusia, niin se otti nipun potilaskansioita pöydältä, heitti ne kohti isää ja huusi että häivy täältä eläkä koskaan  tule takaisin.

Että näin hyvää hoitoa saa yksityisellä. ;) 

Vierailija
17/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kolhi itsensä ja menimme terkkariin tikattavaksi. Sairaanhoitaja katsoi ja sanoi, että odotellaan hetki lääkäriä. Meni muutama minuutti ja viereen pelmahti sellainen 155cm, 100kg, epäsiisti, pahasti harventunut ja rasvainen tukka, kulahtanut naama, huonot hampaat, tahra rinnuksissa ja ikää 50+ nainen. KAtsoin, että mikä lie puolijuoppo tuossa, kun alkoi puhua lapselle. Sitten vasta tajusin, että tuohan on lääkäri, vaikkei ollut lääkäritakkiakaan. Oli oikein mukava, rauhoittava ja nätisti tikkasi lapsen, mutta ulkoinen olemus hämmensi ensin. Ei siinä mitään. Olihan se kiva huomata, ettei lääkäritkään aina ole niin kliinejä.

Vierailija
18/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:59"]Lapseni kolhi itsensä ja menimme terkkariin tikattavaksi. Sairaanhoitaja katsoi ja sanoi, että odotellaan hetki lääkäriä. Meni muutama minuutti ja viereen pelmahti sellainen 155cm, 100kg, epäsiisti, pahasti harventunut ja rasvainen tukka, kulahtanut naama, huonot hampaat, tahra rinnuksissa ja ikää 50+ nainen. KAtsoin, että mikä lie puolijuoppo tuossa, kun alkoi puhua lapselle. Sitten vasta tajusin, että tuohan on lääkäri, vaikkei ollut lääkäritakkiakaan. Oli oikein mukava, rauhoittava ja nätisti tikkasi lapsen, mutta ulkoinen olemus hämmensi ensin. Ei siinä mitään. Olihan se kiva huomata, ettei lääkäritkään aina ole niin kliinejä.
[/quote]

Sinusta on mukava huomata että lääkäri ei ole kliininen työssä? Varsinkin kun haavojen jne kanssa toimii....

Vierailija
19/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislääkäri, joka laittoi naamaansa liian vaaleaa puuteria niin että naama näytti vitivalkoiselta. Vahvat meikit ja pinkkia huulipunaa joka joskus meni yli rajojen. Muutenkin omalaatuinen tapaus. Hauska tapaus oli mieslääkäri, jolla oli tapana hokea rok rok ( rock rock ilmeisesti). Mukava lääkäri.

Vierailija
20/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri joka niisti nenänsä t-paitaansa kesken terapiaistunnon. Nosti paitansa kaula-aukkoa ylöspäin ja siihen töräytti. Ajatteli kai ettei niin väliä kun "hullun" kanssa kahdestaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi