150 - 200 kcal:n välipaloja?
Kertokaapas hyviä vinkkejä? Mielellään laktoosittomia ja gluteenittomia.
Kommentit (22)
Aikuinen terve ihminen ei tarvitse välipaloja ollenkaan. Mikäli luulee niitä tarvitsevansa syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen terve ihminen ei tarvitse välipaloja ollenkaan. Mikäli luulee niitä tarvitsevansa syö liikaa.
Hyvä neuvo syömishäiriöiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi syödä liikaa, mutta olla lihomatta?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos syö aterioilla pienemmän annoksen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitseem jos on esim. IBS kuten minulla. Pakko syödä tasaisesti välipaloineen kaikkineen, ettei maha kiukuttele.
jäätelö, pizza, suolakeksit, keksit, kakku, irtokarkit, fazerin sininen, sipsit, purilaiset, lihapiirakka
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Aika moni tarvitsee välipaloja. Pysyy verensokeri tasaisena, aineenvaihdunta käynnissä ja on energiaa päivän haasteisiin ja urheiluun.
Jos rasvan määrä kehossa nousee huomattavasti, niin sillon syö liikaa.
Ja sitten aiheeseen niin mitäs sä tykkäisit syödä? Useimmiten määrä ratkaisee ei se mitä syö, jos siis katsotaan vain kaloreita.
Ruokalusikallinen maapähkinävoita ja omena. Maapähkinävoi sitä kunnollista, jossa ei ole muuta kuin maapähkinää ja hiukan suolaa, ei sitä sokeri-palmurasvahirvitystä.
Miksi lasket kaloreita? Syöt sen mitä tekee mieli, kyllä luonto tietää, mitä pitää syödä. Minäkin söin äsken ruisleipää juustolla ja kinkulla, vaikka ei ole ruoka-aika. Olen hoikka.
https://www.valio.fi/tuotteet/haku/?brandi=valio-profeel&tuoteryhma=rah…
nuo taitavat sopia kaikki tuohon energiahaarukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin tarvitsen ja olen aina tarvinnut. Liikun ja treenaan paljon. Tosin välipalani ovat yleensä enemmän, kuin 200 kcal.
Maustamatonta laktoositonta jugurttia ja siihen mysliä ja voi laittaa jotain marjojaki - mansikkaa, mustikkaa tai puolukkaa. Se pitää aika hyvin nälän. Valmiina saa vaikka Elovenan annospikapuuroja pikkupusseissa maustettuina. Lisäät vain kuuman veden ja kupillinen puuroa on valmis.
banaani, puuro, proteiinipirtelöt ja patukat
Banaani, omena, rahka, jogurtti...
Laktoositon viili 200g, kaloreita 79 + mandariini 2 kpl 72 kaloria = 151 kcal.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no kyllä minä ainakin syön. Klo 5.30 aamupala ja klo 9-10 välipala. Lounas klo 12.
Vierailija kirjoitti:
Toisille ei mahdu mahalaukkuun mitään XXL-annoksia kerralla. Verensokerinkin kannalta järkevämpää syödä useamman kerran päivässä jne.
mieti ensin paljonko painat ja sitten kannattaako ylimääräsiä välipaloja oikeasti mutustella!
Eiköhän joku proteiinirahka tai raejuusto yms ole aika hyvä