Muita tällä hetkellä jonkin taudin kourissa olevia tai siitä jo lähes selvinneitä?
Aloitan: flussa (toivottavasti? En selvittänyt onko koronaa. EN vain jaksanut! Se täällä kotona haittaa mikä on...) 3 viikko kohitty jälkitautina ja ei loppua näy. Olo ihan pska ja voimat tiessään. Päätä särkee ja vi..ttaa.
Kommentit (7)
Meidän perheessä on kiertänyt sitkeää flunssaa, viikkotolkulla yskä jäänyt päälle... Osa jo terveitä, vielä kaksi kröhii. Ei ole koronaa. Nyt on kuulemma paljon RS-virusta ja rinovirusta liikkeellä.
Aika pitkään voit olla lähtemättä edes kauppaan, tilaatko ruoat netistä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä, minulla on nyt ollut 4 flunssaa 3 kuukaudessa, kun normaalisti vuodessa on ehkä kaksi. En tajua miksi nyt on näin. Kahden viikon välein alkaa uusi flunssa. Ja olen käynyt lääkärissä, ei ole koronaa eikä syytä selvitetä.
Vuoden aikana monet oli terveinä rajoitusten ja käsihygienian tähden. Nyt sitten kaikki maailman pöpöt pukkaa päälle kun pitkästä aikaa voi, ja vastustuskykykin on heikentynyt ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä, minulla on nyt ollut 4 flunssaa 3 kuukaudessa, kun normaalisti vuodessa on ehkä kaksi. En tajua miksi nyt on näin. Kahden viikon välein alkaa uusi flunssa. Ja olen käynyt lääkärissä, ei ole koronaa eikä syytä selvitetä.
Vuoden aikana monet oli terveinä rajoitusten ja käsihygienian tähden. Nyt sitten kaikki maailman pöpöt pukkaa päälle kun pitkästä aikaa voi, ja vastustuskykykin on heikentynyt ...
Minulla on aina aiemmin ollut niin että vain muutama flunssa vuodessa, vaikken olekaan erityisemmin "suojautunut". Mutta tuo kyllä varmaan vaikutti, nyt kun sanoit. Ei keho enää joutunutkaan pitkään aikaan taistelemaan kaikkia pöpöjä vastaan. Tekisi kyllä mieli linnoittautua koko perheen kanssa ainakin kuukaudeksi kotiin.
Kuumetta + monen viikon (ainakin 3-4 viikkoa) kova yskä + nuhaa + mahavaivoja, osalla kurkkukipua myös. Sellaista täällä, lähipiirissä ei ole ollut koronaa liikkeellä kuitenkaan.
T. Helsingissä nämä
Mulla ylähengitystieinfektio, olo ihan hanurista 🤕 Ei ole koronaa. Kiva saada vertaistukea täältä! Näin pitkän terveen jakson jälkeen sairastaminen on taas tosi epämiellyttävä kokemus.
Täällä yks alottanut perinteisen räkätaudin sairastamisen.Lääkärissä kävin ku tuntuu et pakkaa poskionteloihin.Lääkäri sano et nyt on paljon sitkeetä flunssaa liikkeellä.