Elämäni ensimmäinen epilepsiakohtaus
Mies ainakin säikähti, on koko päivän hokenut, että elä enää ikinä kuole noin. Harrastettiin aamulla seksiä, minä ratsastin. Yhtäkkiä olin lyyhistynyt miehen päälle. Silmät oli auki, mutta olin tajuton, suu vääntyi irvistykseen ja suusta tuli vaahtoa. Vissiin olin myös purrut kieleeni ihan huolella, ainakin kielessä jumalaton vekki ettei kärsi edes syödä. Kun heräsin niin olin ihan taju kankaalla, en edes muistanut että oltiin harrastettu seksiä.
Kommentit (26)
Lääkäriin! Pitää selvittää onko taustalla jotain muutakin, kuten aivokasvainta.
Tuollainen tajuttomuus- ja kouristuskohtaus voi tulla kenelle tahansa runsaan alkoholinkäytön ja valvomisen johdosta.
Syy on kuitenkin aina selvitettävä, eli lääkäriin.
Lääkärikn kyllä pitää mennä ha toivoa, ettei käy kuin mulle kun sain aivoverenkiertohäiriön. Verenpainelääkeresepti kiuraan, eikä mitään jatkotutkimuksia. Ei siis mitään tutkimuksia edes sillä ainoalla käynnillä, jolla lääkäri totesi tapahtuneen.. Mutta myöskään verenpainetta ei seurata. Resepti vain uusitaan kannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko epilepsia periytyvä sairaus? Isällä on epilepsia. Minulla jo lapsena tutkittiin epilepsiaa poissaolokohtauksien takia ja Aivosähkökäyrässä oli löydöksiä, mutta ei mitään jatkohoitoa.
Ap
Miten tää sitten muka oli elämäsi ensimmäinen kohtaus?
No minä miellän tämän ensimmäiseksi kohtaukseksi, koska poissaolokohtaukset ei ainakaan tuntunut niin vakavilta. No, olin silloin lapsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kun on niin ylipainoinen että vähäinenkin rasitus aiheuttaa kohtauksen.
Miehesikään ei vaikuta välkyltä kun pyysi ettet enää kuolisi noin.No ei olla ylipainoisia. En minä eikä mies.
En miehesi painosta puhunutkaan. Onko aivovammataustaa? Miksi miehesi luuli että kuolit?
No, grand mal- kohtaus kyllä näyttää siltä, että kuolee tuo...
Mikä on grand mal - kohtaus?
Ap
Veikkaan ettet tiedä mistä puhut