Pojalla nousi hetkessä 41 asteen kuume ja viruskeuhkokuume. On nyt sairaalassa. Pitääkö sanoa lääkärille, että poika oli tutkinut kuolleita lintuja??
Koronatesti oli negatiivinen.
Voiko siis linnuista tulla joku tauti vai nauraisko lääköri minulle????
Mitään näin rajua en ole koskaan nähnyt, että muutaman vain tunnin sairastamisen jälkeen lapsi pitää kantaa ambulanssiin ja hengitys vaikeaa.
Tietäiskö joku mitä tää voisi olla???
Kommentit (17)
Meillä kahdesti rokotettu 17v sai koronasta samanlaiset oireet. Onneksi rokote suojaa, joten mitään pahaahan ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kahdesti rokotettu 17v sai koronasta samanlaiset oireet. Onneksi rokote suojaa, joten mitään pahaahan ei tule tapahtumaan.
Klikinsäästäjä: ei saanut.
Pitää sanoa. Esim. Salossa ja Janakkalassa on lintuinfluenssaa. Kymmeniätuhansia lintuja kuollut siihen.
No kyllä mä sanoisin, voihan se olla että sillä ei ole vaikutusta, mutta mitä sitten? Nyt on kyläl tosi ärhäkkää flunsaa liikkella oma 18v sai ihan normi flunssa, kaksi päivää myöhemminoli bakteeritulehdus keuhkoissa, silmätulehdus, keuhkokuume jne jne.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä sanoisin, voihan se olla että sillä ei ole vaikutusta, mutta mitä sitten? Nyt on kyläl tosi ärhäkkää flunsaa liikkella oma 18v sai ihan normi flunssa, kaksi päivää myöhemminoli bakteeritulehdus keuhkoissa, silmätulehdus, keuhkokuume jne jne.
RS-virus on liikkeellä.
Ei lääkärille ei kannata kertoa mitään. Ei edes potilaan nimeä ettei etsi vanhoja tietoja.
Noniin, sinun poikasi aloitti uuden pandemian.
Tajuatko että se lintuinfluenssa on todella vaarallinen, jos se on tarttunut ihmiseen!
Vierailija kirjoitti:
Onko ap tyhmä kuin saapas?
Miten saapas voi olla tyhmä, kun ei sillä ole aivojakaan?
Se lintukin on viisaampi kuin AP.
AP:lla ei ole edes kanan aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkärille ei kannata kertoa mitään. Ei edes potilaan nimeä ettei etsi vanhoja tietoja.
Eikä niitä oireitakaan pidä kertoa. Sehän se on lääkärikin, ottakoot ihan itse selvää mikä potilasta vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä niitä oireitakaan pidä kertoa. Sehän se on lääkärikin, ottakoot ihan itse selvää mikä potilasta vaivaa.
Lääkäri onkin shamaani, jolla on kristallipallo.
Onko ap tyhmä kuin saapas?