Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisessa mielessä epäkiinnostavan miehen tapailu?

Vierailija
09.11.2021 |

Hän olisi kaverina ihan mukavaa seuraa, mutta ilmeisesti mies haluaisi jotain enemmän ja vähän niinkuin koettaa hivuttaa tuttavuutta läheisemmäksi ja fyysisemmäksi. Pidän hänestä ihmisenä, mutten tunne minkäänlaista fyysistä/seksuaalista kiinnostusta itse. Hän on käytännössä ainoa kaverini, eikä parisuhteen löytäminen ole minulle lainkaan helppoa (olen hoikka jne., mutta sosiaaliset taitoni ovat surkeat ja olen kotona viihtyvä hissukka). En haluaisi pahoittaa hänen mieltään myöskään. Mikä avuksi?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että haluat olla vaan kaveri.

Vierailija
2/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vastaava kahvilatapailukaverimies oli aiemminkin ja kyseinen mies hermostui, kun en halunnut syventää suhdetta seurusteluun ja johonkin fyysiseen siinä sivussa.

Olisin mieluusti pitänyt hänetkin kaverina kylläkin, mutta hän veti herneet, kun en kiinnostunut "siinä mielessä". Tulen muutenkin paremmin toimeen miesten kanssa, ja toisaalta kumppanin löytäminen on ylivoimaisen vaikeaa minulle.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä varmaan tule mitään jos et ole ihastunut häneen sillai.

Vierailija
4/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen vastaava katkaisi välit sitten kokonaan. :( Sitä ennen painosti tapailemaan useammin suunnilleen joka viikonloppu (mitään fyysistä ei edes ollut, halausta enempää ainakaan).

T. Ap

Vierailija
5/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy vain olla rehellinen ja kertoa suoraan, ettet ole kiinnostunut muusta kuin kaveruudesta. Mies tekee sitten omat ratkaisunsa, haluaako hän olla vain kaveri jos itse olisi kiinnostunut suhteesta.

Vierailija
6/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni päätyi yhteen tuollaisen miehen kanssa. Varmaan 5 vuotta olivat kavereita, ystäväni tiesi miehen olevan kiinnostunut ja sanoi miehelle ihan suoraan, että hänellä ei ole sellaisia tunteita, ja mies  suotui sitten ihan platoniseen suhteeseen. Paljon viettivät aika yhdessä ja lopulta ystäväni sitten kuitenkin rakastui mieheen.

Vierailija
7/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiemmin teet selväksi niin sitä parempihan se on. Kaveruus on sitten vaikeaa jos toinen haluaa enemmän, joten sen saattaa kyllä menettää. Mutta eihän siinä suhteen yrittämisessäkään ole järkeä, jos ei haluja ole, niin kaatuuhan se siihenkin. Ainakin useimmiten.

Vierailija
8/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi tehdä muuta kuin joko kertoa suoraan että haluat olla vain kaveri, ja mies ei välttämättä sitä halua jos kerran  on sinuun muulla tapaa ihastunut. Tai sitten jatkat tilassa jossa mies uskoo ja toivoo että ajan kanssa siitä voi tulla muutakain kuin kaveruus, ja sinä jatkat tietäen ettei taatusti tule. Vähän huijaamiselta tuo viimeinen kuulostaa, jos oikeasti olet varma ettei seksuaalisia tunteita ole tulossakaan.

(Joillekin voi tullakin. Itse olin mieheni kanssa työkaveri 4 v ennen kuin ihastuin häneen muussakin mielessä. Hän oli ihastunut minuun ensinäkemältä)

Vierailija
9/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen vastaava katkaisi välit sitten kokonaan. :( Sitä ennen painosti tapailemaan useammin suunnilleen joka viikonloppu (mitään fyysistä ei edes ollut, halausta enempää ainakaan).

T. Ap

Tunnut omaavan hiukan narsistisia piirteitä. Tai ainakin kohtelet muita ihmisiä objekteina joiden tehtävä on tuottaa sinulle hyvää oloa ja joiden tunteilla prosessissa ei ole sinulle merkitystä (muuten kuin että halut heidän palvovan sinua)

Vierailija
10/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun naiset ymmärtäisivät, että miehet ei halua kaveerata naisten kanssa, koska se on miehelle aina huono diili.

Vierailija
11/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

En ole yhtään. Periaatteessa saattaisin vähän ihastua myöhemmin, mutta hän on just sellaisen tyylinen, ettei minussa herää mitään ihmeellisiä viboja. En pidä liian varovaisesta tyylistä miehissä muutenkaan; toisaalta sellainen jotenkin peitelty himoitseva katse on myös turn-off. Toisaalta ne kiinnostavat ovatkin sitten aina varattuja, kun he kiinnostavat itsevarmuudessaan kaikkia muitakin, eivätkä kauan viihdy sinkkuina.

T. Ap

Vierailija
12/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Se on ihan normaalia, että ihmissuhde ei jatku jos siltä halutaan eri asioita. Ei toinen välttämättä halua uutta kaveria, jos etsii nimenomaan parisuhdetta. Älä ota henkilökohtaisesti.

Vierailija
13/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tunnut omaavan hiukan narsistisia piirteitä. Tai ainakin kohtelet muita ihmisiä objekteina joiden tehtävä on tuottaa sinulle hyvää oloa ja joiden tunteilla prosessissa ei ole sinulle merkitystä (muuten kuin että halut heidän palvovan sinua)

Mitä tarkoitat? En halua mitään palvontaa todellakaan. Sellainen liian ihaileva suhtautuminen tuntuu kiusalliselta, puhumattakaan lahjoista (en halua, että mies leikkii jotain emäntäänsä palvovaa koiranpentua). Tykkään siitä, että parisuhdemielessä kiinnostava mies on haastava ja vähän hankalakin. Tasa-arvoinen kaveruus on sen sijaan ok.

T. Ap

Vierailija
14/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

En ole yhtään. Periaatteessa saattaisin vähän ihastua myöhemmin, mutta hän on just sellaisen tyylinen, ettei minussa herää mitään ihmeellisiä viboja. En pidä liian varovaisesta tyylistä miehissä muutenkaan; toisaalta sellainen jotenkin peitelty himoitseva katse on myös turn-off. Toisaalta ne kiinnostavat ovatkin sitten aina varattuja, kun he kiinnostavat itsevarmuudessaan kaikkia muitakin, eivätkä kauan viihdy sinkkuina.

T. Ap

Miksi haluaisit kaveruuden, jossa sinuun luodaan "peiteltyjä himoitsevia katseita"? Eikö tuo nyt ole selvää, että mies haluaa muuta kuin kaveruutta. Mikset kerro hänelle suoraan, ettei sytytä. Etsi ystäviä muualta kuin treffipalstoilta.

Vierailija
15/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Se edellinen oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt alkaa järjestellä töitäni ja alkaa tehdä vähemmän töitä, että olisin ehtinyt viettää aikaa enemmän hänen kanssaan. Onko sellainen reilua? Mulle ois kelvannut chattaily tai puhelinsoitotkin; ei olisi tarvinnut koko ajan livenä edes nähdä.

T. Ap

Vierailija
16/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

T. Ap

Miksi haluaisit kaveruuden, jossa sinuun luodaan "peiteltyjä himoitsevia katseita"? Eikö tuo nyt ole selvää, että mies haluaa muuta kuin kaveruutta. Mikset kerro hänelle suoraan, ettei sytytä. Etsi ystäviä muualta kuin treffipalstoilta.

Hän on alun perin kaverini / tutuntuttuni muuten. En halua todella mitään himoitsevia katseita. Vaikka tykkäänkin ihmisestä, niistä tulee melkein myötähäpeä lähinnä.

T. Ap

Vierailija
17/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

T. Ap

Eli kilttien miesten mantrat siitä että kiltit eikä ujot miehet ei kiinnosta naisia romanttisessa mielessä paljastui totuudeksi naisen varmistamana.

Vierailija
18/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jotenkin onnistun aina löytämään ja kohtaamaan naisia, jotka haluavat olla vain kavreitani tai ystäviäni. Eli niin kuin sanotaan pääsen (tai päädyn) aina parhaimmassakin tapauksessa friendzonelle.

Ei tässä mitään olen erinomaien iloinen ja hyvilläni jokaisesta naispuolisesta kaveristani ja ystävsätäni, eikä heistä kukaan edusta minulle potentiaalista seksikumppania, ei ainakaan enää sen jälkeen kun on käynyt selväski, että olemme "vain" kavereita tai joidenkin heistä kanssa ystäviä.

Toisinaan sitä kutenkin haluaisi ja toivosi jollain lailla enemmän. Koska esimerkiksi seksi kuuluu minusta parisuhteeseen. En ole itse valmis ja halukas mihinkään enemmän ja vähemmän mutkikkaisiin säätöihin. 

Tiedän kyllä erinomaisen hyvin, että jotkut omaavat sellaisiakin suhteita, että yhteistä ei ole välttämättä mitään muuta kuin seksi tosien kanssa. Tai onnistuvat rakentamaan sex with benefits suhteen tms "säädön" mutta itsestäni ei tällaiseen ole.

Tai en ainakaan toistaiseksi ole kohdannut ketään, jonka kanssa tällainen suhde olisi molempien kannalta luontevasti ja mutkattomasti muodostettavissa välillimme.

Hieman ikävää tai ehkä paremmin hämmentävää on ollut kun joitain kertoja ulkopuolisilta utelita tai vihjailuja, että olenko mahd. homoseksuaali kun vietän tai olen viettänyt aikani eritavoin nais(t)en kanssa mutta kukaan ei muista minun olleeni parisuhteessa, oikeastaan kenenkään kanssa. 

Vierailija
19/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi haluat käydä kahvilla epäviehättävän miehen kanssa.

Sen huomaa oitis, onko toinen seksuaalisesti kiinnostava vai ei ja jos ei, mitä ihmeen vallantunnetta moinen sinussa tyydyttää?

En vain ymmärrä.

Mä häpeäisin tuollaisessa tilanteessa, mies mulkoilee kuin spanieli muna pystyssä ja tiedän, etten häntä halua enkä ota edes säälistä. Noloa.

Vierailija
20/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan vaan ettet ole kiinnostunut hänestä sillä tavalla ja haluat olla vain kavereita. Mielensä hän pahoittaa taatusti jos on antanut itsensä ihastua sinuun, mutta minkäs sille voi. Ei sinunkaan pidä väkipakolla ryhtyä suhteeseen jonkun toisen tunteiden vuoksi.

Hän saattaa myös kieltäytyä jonkun toisen hänestä kiinnostuneen naisen treffikutsusta / flirtistä, koska uskoo suhteen olevan mahdollista sinun kanssasi. Ja menettää silloin mahdollisuuden tavata "se oikea". Julmaahan moinen on pidemmän päälle eli rohkeasti vain kerrot kuinka asian laita on. Hän tekee sitten sen jälkeen oman päätöksensä kuinka jatkaa.

Toisaalta suhde voi hyvinkin toimia vaikka ei kokisi nyt ja heti sitä maagista fyysistä ja alkukantaista vetovoimaa. Monilla ihmisillä se hormonien hyrrääminen tulee ja menee. Välillä panettaa (ja silloinhan ei kumppanilla ole juuri väliä kun himot ovat kovat ja muutakaan ei saa) ja välillä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi