Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korviani myöten ihastunut julkkismieheen...

Vierailija
24.01.2015 |

Olen aivan korviani myöten ihastunut erääseen julkkismieheen, johon olen tutustunut työni kautta. En tiedä mitä hän ajattelee minusta. Hän flirttailee kanssani ja olemme tavanneet vapaalla. Hän on aktiivinen ehdottomaan tapaamisia ja laittaa viestiä ja soittelee, tosin usein hän tekee kyllä vähän ns. tikusta asiaa bisneksiin liittyen ja sitten saatetaan höpöttää tuntikausia ihan muusta. Hän käyttäytyy tosi huomaavaisesti ja on kiinnostunut minusta ihmisenä, kuten minäkin hänestä. En ole siis kiinnostunut hänen julkkisstatuksestaan, en todellakaan halua päätyä seiskan sivuille uutena rakkaana tms... Mutta ihmisenä ja miehenä hän on kaikkea mitä olen koko ikäni unelmoinut. Ja minäkin taidan olla melko lailla sitä, mitä hän naisessa hakee. Mitä tässä pitäisi tehdä? Pelkään menettäväni kasvoni, jos hän ei vastaakaan tunteisiini. Toisaalta en osaa olla ajattelematta häntä koko ajan. Mahani on täynnä perhosia ja polvet vetelinä, kun olen hänen kanssaan tekemisissä...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy saada tunta olevansa metsästäjä, jos on liian helppoa niin kiinnostus katoaa.

Vierailija
42/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:34"]

Onko julkisuus ongelma aloitteen tekemiseen? Tuskin julkkis yhtään kertoo Seiskaan, jos joku tavis teki aloitteen eikä hän itse ollut kiinnostunut!

Eri asia olisi, jos olisit pohtinut uskaltaako aloittaa seiskapäivää-julkkiksen kaa seurustelua, joka siis päätyisi heti alkuunsa lehteen ja menetät vielä omankin maineesi tms.

[/quote]

No juuri sitä tässä vähän "pelkään". Oman ammattini takia voisin menettää uskottavuutta, jos päätyisin jonkun kohurakkaaksi seiskaan... Eli suhde pitäisi pitää visusti salassa ainakin niin kauan, että tietäisi onko siinä tulevaisuutta.

Mies mm. hakee fyysistä kontaktia (hienovaraisesti), heittää läppää, kiusoittelee mua, ja toisaalta myös jakaa ihan syviäkin tuntoja elämästään ja kertoo, ettei ole oikein sillä tavoin voinut jakaa asioita yleensä. Kuulostaako se enemmän ystävyydeltä vai siltä, että hän voisi haluta jotain muutakin? -ap

[/quote]

En ihan tajua mitä sinä siis pelkäät. Olisitko ihastunut jos mies ei olisi julkkis, vaivaako miehessä se, että hän on Seiska-tason julkkis (Seiska tässä ketjussa ainoa mainittu media)? Vakavasti otettavat julkisuuden henkilöt osaavat laittaa Seiskan ilmiannot ja kännykkäkuvat omaan arvoonsa eivätkä anna niiden pilata elämäänsä. Seiskan journalismi ei häpäise kohteitaan, vaan ne, jotka sitä ruokkivat ja kuluttavat.

Näyttelijät ja nykyään myös kirjailijat joutuvat antamaan haastatteluja esim. kun markkinoivat uutta projektia. Se lukee heidän sopimuksessaan, eli se on osa työsuoritusta, ei "omaa elämää". He osaavat myös suhtautua monasti aggressiivisiin tyyppeihin, jotka uivat liiviin kun julkkis on viettamässä vapaa-aikaa.

Unohda julkisuus, keskity mieheen ja toimi niinkuin toimisit miehen kanssa, jonka työ ei ole julkista. Onnea matkaan!

Vähän kyllä kiinnoistaa mitä mies oikein tekee työkseen jos hänellä on aikaa jäädä tuntikausiksi juttelemaan kanssasi. Tuskin ainakaan on näyttelijä, muusikko tai vast., he kun joutuvat elämään aika tiukkojen aikataulujen mukaan. ;)

[/quote]

Olen tässä keskustelussa tullut siihen tulokseen, etten oikein tiedä itsekään mitä sitten pelkään. Jotenkin epämääräisesti koko julkisuus minua ahdistaa. Tiedän, että julkkisten tulee olla kiinnostavia hahmoja ja kertoa myös elämästään medialle, jotta kiinnostus kestää. Ei se mua häiritse sinänsä. Itsehän en siis esim. seiskaa lue koskaan, olen vain toki nyt googlannut tyyliin kaikki jutut mitä miehestä ikinä kirjoitettu ja kyllähän hän sinne on päätynyt - naisistaankin. Mutta tuo neuvosi, että unohdan julkkis-aspektin, on kyllä hyvä neuvo :) Ehkä myös vähän pelottaa se, että mitä jos mies luulee minun olevan kiinnostunut hänestä vain koska hän on julkkis? Tällaisia naisia pyörii hänen ympärillään ja hänellä ei ole kovin mairittelevaa käsitystä heistä.

Kun ensimmäisen kerran tapasin miehen työn merkeissä, minulla ei ollut hänestä juuri mitään ennakkokäsitystä, koska en ole kiinnostunut seuraamaan julkkisten elämää tai lue juorulehteä. Tiesin toki hänet ja siitä mitä hän tekee, mutta en ole edes mikään fani. Pikkuhiljaa huomasin, että hän on minusta kiinnostava myös miehenä ja ihmisenä, ja nyt tunteeni ovat ns. roihahtaneet täyteen liekkiinsä. Toki julkkiksena oleminen on varmasti tehnyt sen, että hän on karismaattinen, sujuvasanainen ja ottaa tilan haltuunsa, mutta muuten en koe, että sillä olisi minulle merkitystä.

Haha, emme me nyt joka päivä tuntikausia vietä yhdessä :D Enemmänkin kerran-pari viikossa. Aikataulujen vuoksi minä olen just se joka joustaa ja menee palaveriin vaikka keskellä yötä hänen kotiinsa ;)

-ap

[/quote]

Kaikella kunnioituksella: olet nyt itse asian, eli ihastuksen, miehen hurmaavuuden, vieressä ja mietit ihan höpöjuttuja. Tietysti, jos mies on höpöjulkkis (Seiska jälleen), niin onhan se ymmärrettävää.

Tunnen monia julkista työtä tekeviä (lähinnä taiteilijoita) työni kautta ja  he osaavat kyllä hoitaa työhönsä liittyvän julkisuuden ammattimaisesti. Eli he esim. kertovat medialle hyvin vähän, jos mitään, yksityiselämästään. Ellei toimittaja suostu julkkiksen ehtoihin hän tietää, että lisää juttuja ei tule. Kaikkea ei voi hallita - esim. ip-lehdissä kohkattiin jonkun Kuustosen tytön tissistä jossakin tv-sarjassa, ikäänkuin tissi olisi joku ihme asia - mutta erittäin paljon voi. 

Olet jo mielessäsi eronnutkin miehestä ja spekuleeraat sillä, että hän katkaisisi työsuhteensa firmaanne jos te eroaisitte. Jos mies on tyytyväinen teiltä saamaansa palveluun hän olisi tyhmä jos noin toimisi. Oletko jossakin kirjanpitofirmassa töissä? Vaatefirmat on tietty vähän eri asia. 

Mitö enemmän käyttäydyt miehen seurassa kuin hän olisi tavis, sitä kivempi olet hänen mielestään. Ja tavis hän onkin, vain hänen työnsäö on julkista. 

24:lle vielä.

Näyttelijällä voi olla ennen päiväharjoituksia tv-kuvaukset, jolloin on oltava maskissa esim. kello 6, sitten teatteriin harjoituksiin klo 15 asti, sitten vaikka radioon nauhoittamaan kuunnelmaa tai tekemään spiikkauskeikkaa, sitten keskittymään illan esitykseen, sitten ehkä joku viihde- tai stand up -keikka,  jonka jälkeen voi olla vielä yökuvaukset. Samankaltainen työrytmi on sovellettavissa myös sekä kevyen että klassisen puolen muusikoihin. Boheemien aika on ohi; jotta saisi leipänsä jotenkin raavittua kasaan, on ateljeehen/ työhuoneelle mentävä  ajoissa ja pää kirkkaana ja tehtävä töitä monta tuntia päivässä, usein deadline -paineen alla. 

Olen tuo lainattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista tekstiä. Miksi et puhu asiasta suoraan miehelle? Että olet ihastunut, mutta et halua riskeerata työkuvioitasi. Joko mies on peluri, tai sitten kiinnostunut sinusta. Mikset ota selvää?

Vierailija
44/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:13"]Ap, jatkuuko teidän työsuhde vielä pitkään? Mielestäni voisit nyt koittaa käyttäytyä coolisti ja sitten kun työprojekti tms. on ohi, voit kertoa ihastuksestasi miehelle ja voitte tapailla.
[/quote]

Tää kuulostaa järkevämmältä. Joku tuolla mainitsikin puheen miehen valttikortiksi naisen housuihin, niin juuri siltä tää juttu kyllä kuulostaa. Ei millään pahalla AP. Kyseessä on mies joka tietää mitä nainen haluaa kuulla. Loput tiedetäänkin. Jos yhtään arvostat itseäsi, älä anna puheiden hämätä.

Vierailija
45/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai terve täss on heikkiin?

Vierailija
46/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:13"]

Ap, jatkuuko teidän työsuhde vielä pitkään? Mielestäni voisit nyt koittaa käyttäytyä coolisti ja sitten kun työprojekti tms. on ohi, voit kertoa ihastuksestasi miehelle ja voitte tapailla.

[/quote]

No tämä on vähän tällainen kestoprojekti, eli todennäköisesti vuosia ellei mitään ihmeempää tapahdu... Joten se ei ole oikein ratkaisu. Toki voin koittaa päästä eroon projektista, mutta se herättäisi ihmetystä työpaikallani. Pomoni vaatisi jonkun selityksen ainakin.

Ja muille: voihan olla, että mies tosiaan haluaa vaan pöksyihini... Itseäni ei sellainen kiinnosta, olen ihan lääpälläni häneen ja haluan jotain enemmän, jos jotain on kehkeytyäkseen. Mutta ihmistuntemukseni perusteella hän on ollut hyvin aito ja rehellinen kanssani. Hän sanoo, että saan hänet aina hymyilemään ja uskomaan itseensä ja on ihmeellistä, miten ymmärrän häntä :)

-ap

Vierailija
47/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä ap:lle, että e lukee tätä palstaa. Ja on kyllä sen verran pelisilmällä varustettu, että haluamansa olisi jo ottanut. Mutta pikku flirtti päivän keskellä tuskin ketään vahingoittaa. :)

Vierailija
48/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:47"]

Ap on tyhmä. Mies todellakin haluaa vain p tai b eli vie sun "maineen" jatai businekset. Ei vaikuta millään tavalla mitään vakavaa haluavalta. Tollaset miehet osaa puhua ja se on heidän valttikortti naisten housuihin :)

[/quote]

Oon törmännyt tällaisiin miehiin elämäni varrella enkä enää ole kovin sinisilmäinen. Toki tämä on mahdollista mut ihmistuntemukseni perusteella hyvin epätodennäköistä. Kiinnostus vaikuttaa aidolta. Mut pitää tietty olla varovainen, onhan tuo riski olemassa... :(

-ap

Vierailija
49/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 04:11"]

julkkiksena niin minkälainen naishistoriikki sillä on ennestään? 

onko akkaa vaihtunut kuin lennosta vai onko ollut yhden naisen mies?  

minkätyylisiä naisia ollut ennestään? 

pelimies vai tosissaan?  

[/quote]

Miehellä on ollut useampia pitkiä suhteita, joita osittain käsitelty julkisuudessakin. Hän etsii kyllä ihan tosirakkautta ja aitoa, oikeaa ihmistä. Mistään salarakkaista tai skandaalilööpejä ei taida olla... Toki hän on naisten suosima ja naisia olisi jonoksi asti, mutta hän on aika tarkka siitä kenen kanssa seurustelee. Suurin osa naisista on ollut ns. taviksia.

-ap

Vierailija
50/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyhmä. Mies todellakin haluaa vain p tai b eli vie sun "maineen" jatai businekset. Ei vaikuta millään tavalla mitään vakavaa haluavalta. Tollaset miehet osaa puhua ja se on heidän valttikortti naisten housuihin :)

Vierailija
51/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä, Heikki Lampela, Tomi Metsäketo?

Vierailija
52/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jatkuuko teidän työsuhde vielä pitkään? Mielestäni voisit nyt koittaa käyttäytyä coolisti ja sitten kun työprojekti tms. on ohi, voit kertoa ihastuksestasi miehelle ja voitte tapailla.

Vierailija
53/55 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluat katsoa mitä tuosta tulee niin odota että mies tekee aloitteen. Tekee jos on tehdäkseen. Ja koita ottaa esim. Netin kautta selvää onko varattu :)

Vierailija
54/55 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 04:11"]

julkkiksena niin minkälainen naishistoriikki sillä on ennestään? 

onko akkaa vaihtunut kuin lennosta vai onko ollut yhden naisen mies?  

minkätyylisiä naisia ollut ennestään? 

pelimies vai tosissaan?  

[/quote]

Miehellä on ollut useampia pitkiä suhteita, joita osittain käsitelty julkisuudessakin. Hän etsii kyllä ihan tosirakkautta ja aitoa, oikeaa ihmistä. Mistään salarakkaista tai skandaalilööpejä ei taida olla... Toki hän on naisten suosima ja naisia olisi jonoksi asti, mutta hän on aika tarkka siitä kenen kanssa seurustelee. Suurin osa naisista on ollut ns. taviksia.

-ap

[/quote]

Ei helvetti! Se on Matti Vanhanen.

Vierailija
55/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi