Korviani myöten ihastunut julkkismieheen...
Olen aivan korviani myöten ihastunut erääseen julkkismieheen, johon olen tutustunut työni kautta. En tiedä mitä hän ajattelee minusta. Hän flirttailee kanssani ja olemme tavanneet vapaalla. Hän on aktiivinen ehdottomaan tapaamisia ja laittaa viestiä ja soittelee, tosin usein hän tekee kyllä vähän ns. tikusta asiaa bisneksiin liittyen ja sitten saatetaan höpöttää tuntikausia ihan muusta. Hän käyttäytyy tosi huomaavaisesti ja on kiinnostunut minusta ihmisenä, kuten minäkin hänestä. En ole siis kiinnostunut hänen julkkisstatuksestaan, en todellakaan halua päätyä seiskan sivuille uutena rakkaana tms... Mutta ihmisenä ja miehenä hän on kaikkea mitä olen koko ikäni unelmoinut. Ja minäkin taidan olla melko lailla sitä, mitä hän naisessa hakee. Mitä tässä pitäisi tehdä? Pelkään menettäväni kasvoni, jos hän ei vastaakaan tunteisiini. Toisaalta en osaa olla ajattelematta häntä koko ajan. Mahani on täynnä perhosia ja polvet vetelinä, kun olen hänen kanssaan tekemisissä...
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:34"]
Onko julkisuus ongelma aloitteen tekemiseen? Tuskin julkkis yhtään kertoo Seiskaan, jos joku tavis teki aloitteen eikä hän itse ollut kiinnostunut!
Eri asia olisi, jos olisit pohtinut uskaltaako aloittaa seiskapäivää-julkkiksen kaa seurustelua, joka siis päätyisi heti alkuunsa lehteen ja menetät vielä omankin maineesi tms.
[/quote]
No juuri sitä tässä vähän "pelkään". Oman ammattini takia voisin menettää uskottavuutta, jos päätyisin jonkun kohurakkaaksi seiskaan... Eli suhde pitäisi pitää visusti salassa ainakin niin kauan, että tietäisi onko siinä tulevaisuutta.
Mies mm. hakee fyysistä kontaktia (hienovaraisesti), heittää läppää, kiusoittelee mua, ja toisaalta myös jakaa ihan syviäkin tuntoja elämästään ja kertoo, ettei ole oikein sillä tavoin voinut jakaa asioita yleensä. Kuulostaako se enemmän ystävyydeltä vai siltä, että hän voisi haluta jotain muutakin? -ap
[/quote]
En ihan tajua mitä sinä siis pelkäät. Olisitko ihastunut jos mies ei olisi julkkis, vaivaako miehessä se, että hän on Seiska-tason julkkis (Seiska tässä ketjussa ainoa mainittu media)? Vakavasti otettavat julkisuuden henkilöt osaavat laittaa Seiskan ilmiannot ja kännykkäkuvat omaan arvoonsa eivätkä anna niiden pilata elämäänsä. Seiskan journalismi ei häpäise kohteitaan, vaan ne, jotka sitä ruokkivat ja kuluttavat.
Näyttelijät ja nykyään myös kirjailijat joutuvat antamaan haastatteluja esim. kun markkinoivat uutta projektia. Se lukee heidän sopimuksessaan, eli se on osa työsuoritusta, ei "omaa elämää". He osaavat myös suhtautua monasti aggressiivisiin tyyppeihin, jotka uivat liiviin kun julkkis on viettamässä vapaa-aikaa.
Unohda julkisuus, keskity mieheen ja toimi niinkuin toimisit miehen kanssa, jonka työ ei ole julkista. Onnea matkaan!
Vähän kyllä kiinnoistaa mitä mies oikein tekee työkseen jos hänellä on aikaa jäädä tuntikausiksi juttelemaan kanssasi. Tuskin ainakaan on näyttelijä, muusikko tai vast., he kun joutuvat elämään aika tiukkojen aikataulujen mukaan. ;)
[/quote]
Olen tässä keskustelussa tullut siihen tulokseen, etten oikein tiedä itsekään mitä sitten pelkään. Jotenkin epämääräisesti koko julkisuus minua ahdistaa. Tiedän, että julkkisten tulee olla kiinnostavia hahmoja ja kertoa myös elämästään medialle, jotta kiinnostus kestää. Ei se mua häiritse sinänsä. Itsehän en siis esim. seiskaa lue koskaan, olen vain toki nyt googlannut tyyliin kaikki jutut mitä miehestä ikinä kirjoitettu ja kyllähän hän sinne on päätynyt - naisistaankin. Mutta tuo neuvosi, että unohdan julkkis-aspektin, on kyllä hyvä neuvo :) Ehkä myös vähän pelottaa se, että mitä jos mies luulee minun olevan kiinnostunut hänestä vain koska hän on julkkis? Tällaisia naisia pyörii hänen ympärillään ja hänellä ei ole kovin mairittelevaa käsitystä heistä.
Kun ensimmäisen kerran tapasin miehen työn merkeissä, minulla ei ollut hänestä juuri mitään ennakkokäsitystä, koska en ole kiinnostunut seuraamaan julkkisten elämää tai lue juorulehteä. Tiesin toki hänet ja siitä mitä hän tekee, mutta en ole edes mikään fani. Pikkuhiljaa huomasin, että hän on minusta kiinnostava myös miehenä ja ihmisenä, ja nyt tunteeni ovat ns. roihahtaneet täyteen liekkiinsä. Toki julkkiksena oleminen on varmasti tehnyt sen, että hän on karismaattinen, sujuvasanainen ja ottaa tilan haltuunsa, mutta muuten en koe, että sillä olisi minulle merkitystä.
Haha, emme me nyt joka päivä tuntikausia vietä yhdessä :D Enemmänkin kerran-pari viikossa. Aikataulujen vuoksi minä olen just se joka joustaa ja menee palaveriin vaikka keskellä yötä hänen kotiinsa ;)
-ap
Vähän kyllä kiinnoistaa mitä mies oikein tekee työkseen jos hänellä on aikaa jäädä tuntikausiksi juttelemaan kanssasi. Tuskin ainakaan on näyttelijä, muusikko tai vast., he kun joutuvat elämään aika tiukkojen aikataulujen mukaan. ;)
[/quote]
Kyllä kai kaikilla joskus on aikaa, näyttelijöillä vaikka aamutreenin ja iltanäytöksen välillä. Muusikolla joskus "vapaapäivä".
Urheilija? Poliitikko?
Kauhean montaa vakavasti otettavaa julkisuusroolia en keksi minäkään...
Mutta ap:n ongelma tuntuisikin nyt olevan työsuhde julkkikseen. Ja sitä ihmettelen. Jos on töissä markkinoinnissa/manageroinnissa/valmennuksessa/tuotannossa jne. luulisi olevan aika selkeä kuva siitä, että julkkiksetkin on vaan ihmisiä.
Nyt vaikuttaa, että tämä on ainoa julkkis työsuhde ap:llä? Ja pelkää mokaavansa lähentelyllä ja enää se ei tuukaan meidän firmaan hakemaan uutta asuntoa, sisustussuunnittelua, laivamatkaa, lentoa, ravintola-annosta, ruokaostoksia, hakee bensansa muualta vai mitä.....?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:23"]
[/quote]
Kyllä kai kaikilla joskus on aikaa, näyttelijöillä vaikka aamutreenin ja iltanäytöksen välillä. Muusikolla joskus "vapaapäivä".
Urheilija? Poliitikko?
Kauhean montaa vakavasti otettavaa julkisuusroolia en keksi minäkään...
Mutta ap:n ongelma tuntuisikin nyt olevan työsuhde julkkikseen. Ja sitä ihmettelen. Jos on töissä markkinoinnissa/manageroinnissa/valmennuksessa/tuotannossa jne. luulisi olevan aika selkeä kuva siitä, että julkkiksetkin on vaan ihmisiä.
Nyt vaikuttaa, että tämä on ainoa julkkis työsuhde ap:llä? Ja pelkää mokaavansa lähentelyllä ja enää se ei tuukaan meidän firmaan hakemaan uutta asuntoa, sisustussuunnittelua, laivamatkaa, lentoa, ravintola-annosta, ruokaostoksia, hakee bensansa muualta vai mitä.....?
[/quote]
Olet juuri ongelman ytimessä! Julkkisten kanssa työskentely ei mitenkään kuulu sinänsä työnkuvaani. joskus olen tehnyt töitä, mutta silloin en olekaan ollut mitenkään kiinnostunut heistä muuten kuin ammatillisesti. Eli kyse on sen verran isoista kuvioista, joissa mokaamalla voin aiheuttaa isot menetykset ja huonoa mainetta työnantajalleni. Se mua eniten mietityttää. Toki myös sekin, että romanttinen suhde ottaen huomioon mun ja miehen työkuviot voisi olla vähän kyseenalaista tällä alalla. Ei sitä työpaikallani hyvällä katsottaisi, jos riskeeraisin jotain romanssin vuoksi. Eri juttu sitten, jos oikeasti joku vakavampi suhde tulisi.
-ap
Sinulla on tavallaan työpaikkaromanssi? Tiedätkö, todella moni parisuhde saa alkunsa työpaikalla! Ja niissäkin on ollut riskinsä, esimies-alainen, myyjä-asiakas, kilapilevien firmojen kaksi tärkeää henkilöä tai tiimin kaksi ihmistä jne. lyöttäyteenä yhteen jne. Ilman julkisuutta, mutta pahimmilaan, potkujen paikka aina mielessä. Yleensä asiat järjestyy. Riski on otettava.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:30"]
Olet juuri ongelman ytimessä! Julkkisten kanssa työskentely ei mitenkään kuulu sinänsä työnkuvaani. joskus olen tehnyt töitä, mutta silloin en olekaan ollut mitenkään kiinnostunut heistä muuten kuin ammatillisesti. Eli kyse on sen verran isoista kuvioista, joissa mokaamalla voin aiheuttaa isot menetykset ja huonoa mainetta työnantajalleni. Se mua eniten mietityttää. Toki myös sekin, että romanttinen suhde ottaen huomioon mun ja miehen työkuviot voisi olla vähän kyseenalaista tällä alalla. Ei sitä työpaikallani hyvällä katsottaisi, jos riskeeraisin jotain romanssin vuoksi. Eri juttu sitten, jos oikeasti joku vakavampi suhde tulisi.
-ap
[/quote]
ok, aloituksessa sua huolestutti seiskan artikkeli, mutta nyt maine työnantajalle?
Sinulla on tavallaan työpaikkaromanssi? Tiedätkö, todella moni parisuhde saa alkunsa työpaikalla! Ja niissäkin on ollut riskinsä, esimies-alainen, myyjä-asiakas, kilapilevien firmojen kaksi tärkeää henkilöä tai tiimin kaksi ihmistä jne. lyöttäyteenä yhteen jne. Ilman julkisuutta, mutta pahimmilaan, potkujen paikka aina mielessä. Yleensä asiat järjestyy. Riski on otettava.
[/quote]
Hyvä pointti! Tästähän tässä on juuri kyse. Alkuun olin korostuneen ammatillinen ja hoidin vain työni hyvin, mutta sitten olemme tosiaan tutustuneet ja tulleet melko läheisiksi. Mutta varmaan hänelläkin voi olla kynnys samalla lailla mun suhteen? Jos mä en vastaisi häneen tunteisiin, bisnekset voisivat tulla vähän kiusallisiksi ja tilanne olisi hankala hänelle? En tiedä, voiko hänkin miettiä tällaista?
-ap, joka ei saa unta, koska on niin hemmetin ihastunut :D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:35"]
-ap
[/quote]
ok, aloituksessa sua huolestutti seiskan artikkeli, mutta nyt maine työnantajalle?
[/quote]
no huone maine työnantajalle tulisi siitä, jos päätyisin seiskaan "kohurakkaana" tms. ja siellä tuotaisiin esille, missä merkeissä olemme tavanneet = työni? kaikkea sitä tulee pienessä päässä kelattua. siis (negatiivinen) julkisuus olisi mulle ikävää ammatillisesti, ja vaikuttaisi ehkä työnantajaani.
-ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:37"]
[/quote]
Hyvä pointti! Tästähän tässä on juuri kyse. Alkuun olin korostuneen ammatillinen ja hoidin vain työni hyvin, mutta sitten olemme tosiaan tutustuneet ja tulleet melko läheisiksi. Mutta varmaan hänelläkin voi olla kynnys samalla lailla mun suhteen? Jos mä en vastaisi häneen tunteisiin, bisnekset voisivat tulla vähän kiusallisiksi ja tilanne olisi hankala hänelle? En tiedä, voiko hänkin miettiä tällaista?
[/quote]
Tottakai voi. Julkkiskin on vain ihminen. Ja miettii ehkä vielä enemmän noita juttuja kuin muut!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:40"]
[/quote]
[/quote]
Tottakai voi. Julkkiskin on vain ihminen. Ja miettii ehkä vielä enemmän noita juttuja kuin muut!
[/quote]
Jep :)
Pakko nyt vielä lisätä, että miehellä tuntuu olevan jonkinasteinen naistenmiehen maine ja naiset ovat vaihtuneet kohtuutiheään. Hän on kertonut paljon tästä kaikesta, ja siitä kuinka on epäonnistunut ja ollut huono suhteissaan. Nyt hän on mielestään muuttunut paremmaksi ja kypsemmäksi, miltä hän kyllä vaikuttaakin. Mutta toki tällainen mietityttää. Sanotaanko nyt näin, että helpommallakin varmasti pääsisi, jos tunteitteni kohteena olisi joku toinen. Mutta kun... jotenkin hän on musta täysin vastustamatonta. Meillä on niin paljon yhteistä ja samanlainen arvomaailma ja ajatuksenjuoksu, huumorintajukin, elämänasenne. Keskustelut hänen kanssaan ovat mielettömiä! Ymmärrämme toisemme puolikkaista lauseista, se on ihan maagista :)
-ap
JOS se on Danny, niin please käske se parturiin!
julkkiksena niin minkälainen naishistoriikki sillä on ennestään?
onko akkaa vaihtunut kuin lennosta vai onko ollut yhden naisen mies?
minkätyylisiä naisia ollut ennestään?
pelimies vai tosissaan?
[/quote]
[/quote]
voisitko puhua tästä etukäteen luottamuksellissti pomollesi?
Jussi Lampi? Reino Nordin? Oskari Katajisto? Prince Harry?
Ikävä sanoa mutta julkkiksilla on naisia/miehiä jonossa, ne tekee tota samaa peliä kaikkien kanssa. Sun pillua se haluaa, ja jos saa niin jättää kuin nallin kalliolle.
Ne antaa ymmärtää olevansa kiinnostuneita.
Sinuna antaisin olla ja en ainakaan itse tekisi aloitetta.
Onko julkisuus ongelma aloitteen tekemiseen? Tuskin julkkis yhtään kertoo Seiskaan, jos joku tavis teki aloitteen eikä hän itse ollut kiinnostunut!
Eri asia olisi, jos olisit pohtinut uskaltaako aloittaa seiskapäivää-julkkiksen kaa seurustelua, joka siis päätyisi heti alkuunsa lehteen ja menetät vielä omankin maineesi tms.
[/quote]
No juuri sitä tässä vähän "pelkään". Oman ammattini takia voisin menettää uskottavuutta, jos päätyisin jonkun kohurakkaaksi seiskaan... Eli suhde pitäisi pitää visusti salassa ainakin niin kauan, että tietäisi onko siinä tulevaisuutta.
Mies mm. hakee fyysistä kontaktia (hienovaraisesti), heittää läppää, kiusoittelee mua, ja toisaalta myös jakaa ihan syviäkin tuntoja elämästään ja kertoo, ettei ole oikein sillä tavoin voinut jakaa asioita yleensä. Kuulostaako se enemmän ystävyydeltä vai siltä, että hän voisi haluta jotain muutakin? -ap
[/quote]
En ihan tajua mitä sinä siis pelkäät. Olisitko ihastunut jos mies ei olisi julkkis, vaivaako miehessä se, että hän on Seiska-tason julkkis (Seiska tässä ketjussa ainoa mainittu media)? Vakavasti otettavat julkisuuden henkilöt osaavat laittaa Seiskan ilmiannot ja kännykkäkuvat omaan arvoonsa eivätkä anna niiden pilata elämäänsä. Seiskan journalismi ei häpäise kohteitaan, vaan ne, jotka sitä ruokkivat ja kuluttavat.
Näyttelijät ja nykyään myös kirjailijat joutuvat antamaan haastatteluja esim. kun markkinoivat uutta projektia. Se lukee heidän sopimuksessaan, eli se on osa työsuoritusta, ei "omaa elämää". He osaavat myös suhtautua monasti aggressiivisiin tyyppeihin, jotka uivat liiviin kun julkkis on viettamässä vapaa-aikaa.
Unohda julkisuus, keskity mieheen ja toimi niinkuin toimisit miehen kanssa, jonka työ ei ole julkista. Onnea matkaan!