Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Singapore ei enää kustanna rokottamattomien potilaiden hoitoa

Vierailija
09.11.2021 |

Singaporen hallitus on linjannut, ettei maa enää maksa koronarokotteista kieltäytyneiden ihmisten koronatartuntojen hoitoa.

Singaporen terveysministeriön mukaan koronan takia tehohoitoa vaativista potilaista merkittävä enemmistö on rokottamattomia. Samoin valtaosa uusista covid-tapauksista on rokottamattomia.

Asiasta kertoo muun muassa yhdysvaltalaislehti Washington Post.

Vaikkei Singapore enää maksa laskua, voivat rokottamattomat potilaat kuitenkin yhä turvautua yksityisiin sairasvakuutuksiinsa.

Singapore ei enää kustanna rokottamattomien potilaiden hoitoa

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisivat maksaa ihan itse kun ei ilmainen rokote kelpaa. Johonkin se yhteiskunnankin vastuu päättyy. 

Vierailija
2/7 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan muuttaa SIngaporeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tartte maksaa perushoidosta, mutta tehohoitoon pääsisi vain omalla kustannuksella. Ja sopii, että tupakoitsijoiden yms kohdalla toimitaan samoin.

Vierailija
4/7 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla linjauksella myös rokotehaittojen hoito pitäisi maksaa itse.

Vierailija
5/7 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei tartte maksaa perushoidosta, mutta tehohoitoon pääsisi vain omalla kustannuksella. Ja sopii, että tupakoitsijoiden yms kohdalla toimitaan samoin.

Ja kehopositiivisten

Vierailija
6/7 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saisivat maksaa ihan itse kun ei ilmainen rokote kelpaa. Johonkin se yhteiskunnankin vastuu päättyy. 

Rokote ei ole ilmainen, se on ottajalleen maksuton mutta ne maksetaan veronmaksajien lompakosta. Voin maksaa mahdollisen hoitoni itse, toki en osallistu sitten muiden (läskien lihavuusleikkaukset, narkomaanien katkaisuhoidot, tupakoitsijoiden keuhkosyövät) sairauksien hoitokustannuksiin enkä varsinkaan rokotettujen tehohoidon kustannuksiin. Mutta niitähän ei ole, vai miten se menikään..?

Vierailija
7/7 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehohoidon todelliset kustannukset ovat 3000- 3300 e/ vrk. Se pitäisi periä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi